kwadratura koła - podmiana pawilonu nowy na stary

Data: 2010-03-23 08:54:22
Autor: lukeskyobi
kwadratura koła - podmiana pawilonu nowy na stary
Ciekawa i interesująca sprawa, przedsiębiorca, obecnie prowadzi dział.gosp.
wykorzystując pawilon jako kwiaciarnię, jest to stara budka jeszcze chyba ruchu
;) obecnie zamierza kupić nowy pawilon de facto o 1 mkw większy ale nowy i
podmienić - urząd nie wyraził na to zgody z uwagi na fakt, iż biegną w tym
miejscu kable - TAK W SKRÓCIE - co robić - jakie informacje jeszcze Wam podać ?

ds

Data: 2010-03-23 01:49:08
Autor: gr
On 23 Mar, 08:54, lukesky...@vp.pl wrote:
[...]

Dogadać się z gestorem kabli i zawiadomic o tym urząd.

Data: 2010-03-23 11:42:33
Autor: mz
kwadratura koła - podmiana pawilonu nowy na stary
Przełożyć kable ?

Data: 2010-03-23 11:56:52
Autor: scream
kwadratura koła - podmiana pawilonu nowy na stary
Dnia Tue, 23 Mar 2010 11:42:33 +0100, mz napisał(a):

Przełożyć kable ?

Czy wy w ogóle rozumiecie istotę problemu? Taki pawilon zwykle stoi na
betonowych podkładach albo jest wkopany w ziemię na głębokość 10-20
centymetrów - ale aby zamienić jeden na drugi jest potrzebne zezwolenie.
Skoro teraz stoi tam pawilon i nie ma problemu z kablami, to czemu jest ten
problem powstaje gdyby miał w tym samym miejscu stanąć inny? Przecież to
zamiana jednej blaszanej puszki na inną, nic pozatym.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-03-23 11:59:09
Autor: spp
W dniu 2010-03-23 11:56, scream pisze:
[...]

Bo jest większy? Bo przy okazji takich modernizacji porządkuje się stare błędy?

--
spp

Data: 2010-03-23 12:01:21
Autor: lukeskyobi
> [...]
> problem powstaje gdyby miał w tym samym miejscu stanąć inny? Przecież to
> zamiana jednej blaszanej puszki na inną, nic pozatym.

Idealnie kolega to uchwycił - to jest ten przypadek - postaram się w pkt. Wam
napisać jak to wyglądało punkt o punkcie - ale de facto jest tak, że nie ma
pozwolenia na nowy w miejsce starego, a jest wciąż aktualne zezwolenie na stary
już stojący - teraz rozumiem, czemu mój sąsiad nie burzył starej kamienicy tylko
wymieniał ściany na nowe nie rozbierając całości ;)

--

kwadratura koła - podmiana pawilonu nowy na stary