kwarantanna samodzielna

Data: 2020-10-15 14:31:24
Autor: Henryk Hajdan
kwarantanna samodzielna
chyba usłyszałem w radiu, że ktoś kto podejrzewa u siebie koronawirusa, powinien sam poddać się kwarantannie bez konsultacji z sanepidem, jeśli jesli zdrowie się pogorszy, to nawiązać kontakt z lekarzem POZ i lekarz zadecyduje co dalej

Data: 2020-10-15 15:03:44
Autor: Liwiusz
kwarantanna samodzielna
W dniu 2020-10-15 o 14:31, Henryk Hajdan pisze:
[...]

W razie dalszych postępów można się skontaktować z zakładem pogrzebowym A.S. Bytom.

--
Liwiusz

Data: 2020-10-15 23:01:07
Autor: Robert Tomasik
kwarantanna samodzielna
W dniu 15.10.2020 o 14:31, Henryk Hajdan pisze:
[...]

Pomysł dobry, tylko nie uzgadniania kilku problemów. Przykładowo w jaki
sposób rozliczyć takim osobom czas pracy?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-16 06:43:28
Autor: Shrek
kwarantanna samodzielna

Pomysł dobry, tylko nie uzgadniania kilku problemów.

Sposób zły (zakładając, że jest to "oficjalna kwarantanna" - czyli ze zwolnieniem z pracy na przykład).

Sposób prawidłowy to dzwonisz na teleporadę, zgłaszasz jakaś pierdołę nie związaną z koronoawirusem, dostajesz L4, cieszysz się samodzielną kwarantanną bez zbędnego zainteresowania państwa co pwodować może tylko problemy.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 11:22:04
Autor: Henryk Hajdan
kwarantanna samodzielna
[...]

Sanepid nie nadąża uzupełniac tego systemu, pracodawcy chcą sprawdzać, nie mają gdzie, ZUS niby podłączył się pod ten system, ale co z tego jak nie ma mocy przerobowych aby to uzupełniać.

Data: 2020-10-31 22:20:23
Autor: WAM
kwarantanna samodzielna
On Fri, 30 Oct 2020 11:22:04 +0100, Henryk Hajdan
<henrykhajdan+news@gmail.com> wrote:

Sanepid nie nadąża uzupełniac tego systemu, pracodawcy chcą sprawdzać, nie mają gdzie, ZUS niby podłączył się pod ten system, ale co z tego jak nie ma mocy przerobowych aby to uzupełniać.
ZUS jeszcze nie wpisał do SUDOP pomocy udzielonej w czerwcu
(zwolnienie ze składek) a skutkuje to problemami z przydzielaniem
kolejnej pomocy (niezgodność SUDOP z wnioskami o pomoc).

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl