kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?

Data: 2010-09-13 14:20:23
Autor: MrMrooz
kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?
  <wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): ...
pieniądze z banku X wychodzą (znaczy się rachunek zostaje obciążony - tak
widnieje w systemie internetowym) ale do banku Y nie docierają w piątek ale
dopiero w poniedziałem po połudnu.
Błędne założenie. To, że rachunek jest obciążony, nie znaczy na 100%, że pieniądze z banku wyszły. Wszystko zależy od banku. Jeden przyjmie taki przelew na poniedziałek, blokując kasę, ale umożliwiając odwołanie, inny przyjmie przelew z datą piątkową, ale kasy nie wyśle, a jeszcze inny wyśle. Ba, w niektórych konfiguracjach (bank nadawca - odbiorca) - pieniądze dotrą do odbiorcy w piątek po południu.

Np. przelew zlecony ok 13 z mBanku do Lukasa ma dużą szansę dotrzeć jeszcze w piątek, ale już zlecony ok 14 nie. W drugą stronę prawdopodobnie nie dojdzie nawet zlecony ok 13.

Google > sesje elixir > pierwszy link.

Pozdrawiam
Michał M

--

kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?