kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?

Data: 2010-09-13 17:24:09
Autor: brum
kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?
Pytanie: gdzie przez 3 dni sa moje pieniądze - kto nimi obraca czy są gdzieś
"zawieszone" - przeciez bank X wysłał kase

dokladnie "przez niecale trzy doby", niby to samo, a jednak niezupelnie
Twoje pieniadze sa w tym samym miejscu, w ktorym znajduja sie, gdy wysylasz przelew w inny dzien, o innej porze
po prostu raz wedruja krocej, raz dluzej
jesli np. zlecisz przelew w piatek po poludniu, a w poniedzialek i wtorek sa swieta, to przelew dotrze dopiero w srode
a jesli Twoje prawdziwe pytanie brzmi: czy ktos Twoimi pieniedzmi obraca ? to odpowiedz brzmi: jest to mozliwe

Data: 2010-09-13 21:20:58
Autor: kashmiri
kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?
brum <brumbrum@onet.eu> dared to write:
Pytanie: gdzie przez 3 dni sa moje pieniądze - kto nimi obraca czy są gdzieś
"zawieszone" - przeciez bank X wysłał kase

/.../

a jesli Twoje prawdziwe pytanie brzmi: czy ktos Twoimi pieniedzmi obraca
?  to odpowiedz brzmi: jest to mozliwe

obrót bezgotówkowy w czasie weekendu? marnie to widzę.

k.

Data: 2010-09-13 20:00:01
Autor: brum
kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?
obrót bezgotówkowy w czasie weekendu? marnie to widzę.

skoro ja moge zalozyc overnight w piatek, to bank nie moze :) ?

Data: 2010-09-14 15:46:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?

"brum" i6lor2$m1v$1@news.onet.pl

>obrót bezgotówkowy w czasie weekendu? marnie to widzę.

skoro ja moge zalozyc overnight w piatek, to bank nie moze :) ?

Może i nie może zarazem. :) Ty możesz przelać -- bank raczej nie,
bo będą ślady rozlewne. :) Ale szef banku może wybrać szesnaście ton
w dwustuzłotówkach ze swego banku, dąć to swemu szwagrowi (aby było
inne nazwisko, ale aby podstawiony był zaufanym szefa) by ten zawiózł
to do Aliora -- i na nocną!!! ;)

Dlatego szefowie banków nie powinni mieć szwagrów. ;)

-=-

Pytanie kontrolne. :) Rozmawiając z pięściarzem na ulicy mogę dostać
po ryju czy nie? Oczywiście i nie, i tak zarazem -- od przechodnia
raczej nie, od pięściarza raczej tak. :)

-=-

Rada -- zdejmij czapkę, pokłoń się, nie denerwuj
nikogo -- wówczas może w banku nie oberwiesz po ryju. ;)

-=-

Albo inaczej... Nie da się ukryć, że część naszych pieniędzy gdzieś
znika na chwilę -- lub nawet na dłużej. Kto i jak z tego korzysta -- to
chyba sprawa indywidualna i trudno o jakieś uniwersalne odpowiedzi typu:

 -- banki mają od tego średnio 1% w skali roku
 -- nikt na tym nie zarabia, bo każdy ma wtedy nadwyżki
 -- to pusty pieniądz, bo w łikendy (i nocami) nic nie dzieje się
 -- foreksy od tego czerwienieją z gorąca... ;)

Zapewne wiele zależy od obrotności bankierów. :)
(i do ich pozycji w prawie bankowym -- coś podobnego do prawa sądowego) ;)

-=-

 -- W Polsce można kraść, ale nie wolno dać się złapać. :)
 -- Wolno, wolno!! Ale trzeba mieć krycie w prawie. ;)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-14 15:48:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]

Zapewne wiele zależy od obrotności bankierów. :)
(i do ich pozycji w prawie bankowym -- coś podobnego do prawa sądowego) ;)

 -- W Polsce można kraść, ale nie wolno dać się złapać na kradzieży. :)

 -- Wolno, wolno!! Ale trzeba mieć krycie w prawie. ;)
    (trzeba wiedzieć to, z kim dzielić się -- w jaki
    sposób oraz w jakim stosunku...)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?