kwicz, heniu, kwiiicz

Data: 2010-06-01 14:43:44
Autor: rAzor
kwicz, heniu, kwiiicz
Użytkownik... he he - "he®sk" raczył napisać:
"Dziennik Gazeta Prawna" podkreśla, że nagranie dokumentuje
też pojawienie się generała Błasika, szefa wojskowego lotnictwa
w kabinie. Według ekspertów sam ten fakt był złamaniem procedur.
Piloci mogli to potraktować jako presję - mieli świadomość,
że wszystkim zależało na punktualnie rozpoczęciu się
uroczystości w Katyniu."

http://miniurl.pl/laduj_dziadu

Nie było żadnej sensacji. I co ty teraz poczniesz, bido? he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

kwicz, heniu, kwiiicz