kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

Data: 2014-01-31 04:41:21
Autor: misiek
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe_mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=15357603&order=najstarsze&pId=26206011

to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D

http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lupi-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-chce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w nastepnych wyborach ... :)

-- -

Data: 2014-01-31 08:51:19
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
nastepnych wyborach ... :)

Akurat się tym wielce przejmą. "wahadło wyborcze" - ot...
Tamci drudzy będą kradli tak samo.
Wpi..ol, to musieliby dostać fizycznie, osobiście, na ulicy.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-31 08:54:20
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 31 Jan 2014 04:41:21 +0100, misiek napisał(a):

chuje i zlodzieje z pelo szaleja...
[-]

Orle polityki, zanim zaczniesz świat naprawiać, przestań reklamować Avasta.

--
Jacek

Data: 2014-01-31 09:13:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Życie. I tak mamy dość niskie mandaty. Bardziej rozwinięte kraje znacznie mocniej represjonują naród za popełniane wykroczenia.

ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
nastepnych wyborach ... :)

Pytanie jest jedno: od kogo mają ten wpierdol dostać? Bo jak to ta druga opcja na P, to ja jednak wolę Donka przy korycie. Z K. i M. może być tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-01-31 01:36:31
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 09:13:23 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
> [...]

Pytanie jest jedno: od kogo mają ten wpierdol dostać? Bo jak to ta druga opcja na P, to ja jednak wolę Donka przy korycie. Z K. i M. może być tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).

Od nikogo nie dostaną bo Polacy jaj nie mają. Wpierdol to powinni dostać czerwoni i ich kumple z demokratycznej opozycji przed rokiem 1990. Jak by wtedy dostali to każda następna ekipa rządząca patrzyła by z sali sejmowej na naród przez perspektywę stryczka. W przypadku polityków to dobra perspektywa, można by rzec że jedyna.

Data: 2014-01-31 09:52:51
Autor: masti
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Dnia pięknego Fri, 31 Jan 2014 01:36:31 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

[...]
dobra perspektywa, moĹźna by rzec Ĺźe jedyna.

tak, tak. Trzeba było siedzieć spokojnie i czekać na Rewolucję Korwina, która powywieszałaby wszystkich komuchów na świecie. Nie dość, że żyjesz mrzonkami to jeszcze mordów Ci się zachciewa.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-31 09:29:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Hello Marcin,

pl.soc.polityka

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-31 09:42:20
Autor: Myjk
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Fri, 31 Jan 2014 04:41:21 +0100, misiek
ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w nastepnych wyborach ... :)

No tak. Logika pismaków (i twoja chyba też) porażająca. Tonie, więc jeszcze
sobie cegły na pokład bierze. PiS by za to zabrał bogatym i oddał biednym,
w ogóle wszystko by oddał, żeby było jak w Grecji!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-31 09:53:08
Autor: anacron
W dniu 31.01.2014 04:41, misiek pisze:
chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

A dla mnie niech podniosą. Nawet do 10.000 PLN. Im większe mandaty, tym
więcej ludzi będzie je kwestionować. Dziś często jest tak, że nawet
jeśli mamy wątpliwości co do wyniku pomiaru to potulnie przyjmujemy
mandat. Jak stawką będzie poważna suma, to więcej kierowców nie przyjmie
potulnie mandatu w procedurze uproszczonej.

--
anacron

Data: 2014-01-31 09:12:54
Autor: AZ
On 2014-01-31, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

Ale zdajesz sobie sprawe, ze jak wprowadza to jako kare administracyjna
to bedzie mozliwosc taka iz mandat zaplacisz chocbys mial milion watpliwosci
a te dopiero pozniej bedziesz mogl zglosic i dochodzic ew. zwrotu kasy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-31 10:44:36
Autor: anacron
W dniu 31.01.2014 10:12, AZ pisze:
[...]

Tak, wtedy Ty zapłacisz mi odszkodowanie. Ty i inni z godnie z
odpowiedzią kto za to zapłaci ze znanego Ci filmu. :) To może być nawet
niezły biznes :)

--
anacron

Data: 2014-01-31 02:04:44
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 10:44:36 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

> [...]

Tak, wtedy Ty zapłacisz mi odszkodowanie. Ty i inni z godnie z

odpowiedzią kto za to zapłaci ze znanego Ci filmu. :) To może być nawet

Co Ty pierdolisz. Jakie odszkodowanie? To że raz Ci się udało nie znaczy że tak będzie zawsze. Mają rezygnować z pomiarów radarami na rzecz pomiarów odcinkowych i dodatkowo karać za to co zarejestrowały kamery monitoringu. Dostaniesz dziesięć mandatów z jednego dnia że na zielonej strzałce do skrętu się nie zatrzymałeś to od razu Ci się humor poprawi. Zalegalizowany tachograf byś musiał mieć połączony z kamerą . Jak byś go miał to mieli by prawo ukarać za wszystko co on zarejestruje. Miałeś farta bo znalazłeś czuły punkt systemu. Za moment to poprawią. Oni też się uczą.

Data: 2014-01-31 11:00:48
Autor: Budzik
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Miałeś farta bo znalazłeś czuły punkt systemu. Za moment to poprawią.
Oni też się uczą.

Ale poprawią mierzalnosc bo naucza sie ze iskra mierzy co chce czy poprawią te pozostałe parametry wobec ktorych są w przypadku anacrona mierzalnoscia nawet się nie zajął bo stwierdził, ze same warunki brzegowe pomiaru są niespełnione?

Data: 2014-01-31 03:07:49
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 12:00:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Oni też się uczą. Ale poprawią mierzalnosc bo naucza sie ze iskra mierzy co chce czy poprawią te pozostałe parametry wobec ktorych są w przypadku anacrona mierzalnoscia nawet się nie zajął bo stwierdził, ze same warunki brzegowe pomiaru są niespełnione?

Dlatego pomiary chcą robić innymi metodami. Nie detalicznie a hurtowo.

Data: 2014-01-31 12:28:37
Autor: Budzik
> [...]

są niespełnione?

Dlatego pomiary chcą robić innymi metodami. Nie detalicznie a hurtowo.

To znaczy?

Masz na mysli pomiar odcinkowy?

Fotoradary tez robią pomiar hurtowo.

Data: 2014-01-31 05:11:20
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 13:28:37 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

To znaczy?

Masz na mysli pomiar odcinkowy?

Fotoradary tez robią pomiar hurtowo.

Wszyscy wiemy dlaczego nie przysyłają zdjęcia. Mnie się to nie podoba. Są kraje gdzie tez nie przysyłają zdjęcia tylko link do strony ze zdjęciem. Inna sprawa że w przypadku pomiaru odcinkowego mają bardzo przyzwoitą technologię. Ona praktycznie wyklucza możliwość pomyłki. System rozpoznaje nie tylko numery ale markę, model i typ samochodu. Kolor też rozpoznaje. Podejrzewam że do wysłania mandatu z takiego systemu muszą być spełnione wszystkie warunki co do rozpoznania samochodu. Teoretycznie można by zmienić kolor. Praktycznie może nic to nie dać bo jak system mądry to jeśli z 10 razy rozpozna samochód ze zmienionym kolorem to albo sam zmieni wpis w bazie danych że kolor inny albo człowiek dostanie do zweryfikowania. Mówili niedawno w tv że podstawą mają być systemy oparte na kamerach.

Data: 2014-01-31 13:57:13
Autor: Budzik
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Wszyscy wiemy dlaczego nie przysyłają zdjęcia. Mnie się to nie podoba.

W sumie to ja nie wiem ale myslisz ze to kwestia próby naciągania a nie zwykłej oszczędności na tonerach?

Są kraje gdzie tez nie przysyłają zdjęcia tylko link do strony ze
zdjęciem.

Piekne rozwiazanie!
U nas jak zwykle ktoś nie pomyslał, ze mozna cos tak prosto rozwiazać.

[...]

Zobaczymy.
Jak to wyglada w praktyce? Bierze się odcinki z jedna predkoscią, czy również z poszatkowanymi poszczególnymi ograniczeniami?
Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?

Data: 2014-01-31 06:41:34
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 14:57:13 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?

Na całym odcinku musi być to samo ograniczenie. W mieście to może być od skrzyżowania do skrzyżowania jeśli nie ma po drodze jakiegoś ograniczenia. Tak gdzieś wyczytałem. Można prosto rozwiązać sprawę zdjęć. Ale to jest możliwe jak ludzie są cywilizowani. Nie tylko kierowcy a wszyscy. Wiadomo ze z radarów nie wszystkie pomiary będą prawidłowe. I tam gdzie jest cywilizacja centrum po wysłaniu iluś tam zdjęć dostaje informacje że 20% kierowców złapanych w konkretnym miejscu zgłasza zastrzeżenia, to jest to znak że trzeba coś sprawdzić, wyregulować. A wyniki pomiarów unieważnić dla wszystkich wtedy złapanych. Tutaj było by kombinowanie jak koń pod górę ze znajomy z Iranu jechał. Państwo i instytucje państwowe nie mogą być uczciwsze od ludzi jacy w nich pracują. A tam pracują ci sami uczciwi inaczej co jeżdżą samochodami.

Data: 2014-02-01 18:01:10
Autor: jerzu
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
On Fri, 31 Jan 2014 13:57:13 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Jak to wyglada w praktyce? Bierze się odcinki z jedna predkoscią, czy również z poszatkowanymi poszczególnymi ograniczeniami?
Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?

W praktyce to wygląda tak, że taki pomiar będzie można zastosować
tylko na eSkach i autostradach :)
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-01 09:28:45
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 1 lutego 2014 18:01:10 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:
> [...]

>Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?

W praktyce to wygląda tak, że taki pomiar będzie można zastosować

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Będzie można zastosować wszędzie jeśli odcinek drogi czy ulicy spełni wymogi dopuszczalności zastosowania takiego pomiaru. Jak bym był królem i chciał zarobić to bym nakazał pomiary w miastach. Bo w miastach można przytulić najwięcej kasy.

Data: 2014-01-31 14:34:50
Autor: Miroo
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

Inna sprawa że w przypadku pomiaru odcinkowego mają bardzo przyzwoitą technologię. Ona praktycznie wyklucza możliwość pomyłki.

A jak ustalają czas pomiaru?

Pozdrawiam

Data: 2014-01-31 05:43:39
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 14:34:50 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
> Inna sprawa że w przypadku pomiaru odcinkowego mają bardzo przyzwoitą technologię. Ona praktycznie wyklucza możliwość pomyłki.

A jak ustalają czas pomiaru?

Pozdrawiam

A skąd ja mam to wiedzieć? Na bank rejestrują wszystkie samochody co się pokazują przed każdą kamerą i trzymają te informacje do usranej śmierci.

Data: 2014-01-31 15:20:01
Autor: Miroo
W dniu 2014-01-31 14:43, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

No bo to dość ważna kwestia. Zdjęcie rejestrują kamery dość oddalone od siebie. Jeśli mają własne datowniki, to jak i z czym są one synchronizowane? Jak ta synchronizacja działa? To wszystko jest ważne, żeby pomiar był wiarygodny i musi być zawarte w specyfikacji. Samo zdjęcie jest sprawą drugorzędną, podobnie jak teraz.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-31 06:28:41
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 15:20:01 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

> [...]

No bo to dość ważna kwestia. Zdjęcie rejestrują kamery dość oddalone od siebie. Jeśli mają własne datowniki, to jak i z czym są one synchronizowane? Jak ta synchronizacja działa? To wszystko jest ważne, żeby pomiar był wiarygodny i musi być zawarte w specyfikacji. Samo zdjęcie jest sprawą drugorzędną, podobnie jak teraz.

Nie jest problemem synchronizacja zwłaszcza że te kamery pracują w sieci. Zawsze można synchronizować zegarem chyba z Frankfurtu. W sklepie budzik tak synchronizowany widziałem za 30 złotych. GPS jest wręcz stworzony do synchronizowania bo opiera swoją pracę na pomiarze czasu do któregoś miejsca po przecinku. Ile kosztuje odbiornik GPS każdy może sprawdzić na Allegro.

Data: 2014-01-31 14:34:39
Autor: masti
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Dnia pięknego Fri, 31 Jan 2014 06:28:41 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Nie jest problemem synchronizacja zwłaszcza że te kamery pracują w
sieci. Zawsze można synchronizować zegarem chyba z Frankfurtu. W sklepie
budzik tak synchronizowany widziałem za 30 złotych.

ROTFL. Wiesz jaki jest cykl i czas synchronizacji?

Co do GPS to profesjonalny moduł zegara potrzebny do wyłapywania mikrosekundowych róznic kosztuje kilka tysięcy zł. Mam pod ręką ich parę.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-31 06:50:59
Autor: kogutek444

napisał:

> [...]

Co do GPS to profesjonalny moduł zegara potrzebny do wyłapywania mikrosekundowych róznic kosztuje kilka tysięcy zł. Mam pod ręką ich parę.

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

Wiem, ten z Frankfurtu raz na minutę wysyła informacje o aktualnym czasie. Przy takich pomiarach na odcinku 50 metrów nie potrzebne jest mikrosekundowe synchronizowanie. Co sekundę będzie za dokładnie.

Data: 2014-01-31 15:16:14
Autor: masti
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

napisał:

> [...]

Co do GPS to profesjonalny moduł zegara potrzebny do wyłapywania

mikrosekundowych róznic kosztuje kilka tysięcy zł. Mam pod ręką ich

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Wiem, ten z Frankfurtu raz na minutę wysyła informacje o aktualnym
czasie. Przy takich pomiarach na odcinku 50 metrĂłw nie potrzebne jest
mikrosekundowe synchronizowanie. Co sekundę będzie za dokładnie.

dla 50m między kamerami róznica +-1s daje prędkości w km/h w zależności od rzeczywistej prędkości:
kmh 50m max min
50 1,00 69,2 39,1
60 0,83 90,0 45,0
70 0,71 114,5 50,4
80 0,63 144,0 55,4

dalej uwaĹźasz, Ĺźe wystarczy?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-31 07:34:27
Autor: kogutek444

napisał:

> [...]

dla 50m między kamerami róznica +-1s daje prędkości w km/h w zależności od rzeczywistej prędkości:

dalej uważasz, że wystarczy?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

Masz rację że różnica jednej sekundy da duże różnice. Ale jeśli synchronizacja będzie co minutę nie znaczy że zegarki mogą rozjechać się o minutę . Jak taki radiowy zegar niedobry to GPS z dużą rezerwą zsynchronizuje zegary kamer. I to wcale nie musi być jakiś wypasiony GPS. Oczywiście jak tam jest synchronizacja to ze względów oczywisto finansowych tania nie jest. Z wielu miejsc transmisja będzie szła w sieciach komórkowych. Nimi też można raz na dobę czy godzinę synchronizować. Jak sieci komórkowe same potrafią ustawiać czas w telefonach to nie jest to bardzo skomplikowane. Synchronizacja w stosunku do rozpoznawania numerów, marek, modeli i kolorów samochodów to najmniejszy problem. Jeśli dali sobie radę z rozpoznawaniem to i zsynchronizują.

Data: 2014-02-01 12:13:38
Autor: J.F.
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Dnia Fri, 31 Jan 2014 07:34:27 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com Nauczylbys sie w koncu ciac cytaty i formatowac tekst. GPS musi byc jednak troche wypasiony - chcemy miec gwarancje producenta ze podaje czas z dokladnoscia co do ulamkow sekundy a nie byle jak,  i najlepiej potwierdzenie stosownym atestem GUM. Sieci gsm owszem - synchronizuja zegary, ale znow chcesz miec gwarancje ze to bedzie z dokladnoscia do 10ms a nie 1s ..

Data: 2014-01-31 15:46:58
Autor: AZ
On 2014-01-31, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

Ale o czym wy dyskutujecie? Na jaka cholere odcinkowy pomiar na 50 metrach?
Przeca caly sens montowania odcinkowanego pomiaru jest po to by nie zwalniac
przed FR a zaraz za nim gaz w podloge.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-31 07:53:13
Autor: kogutek444
On 2014-01-31, masti <gone@to.hell> wrote:

> [...]

Przeca caly sens montowania odcinkowanego pomiaru jest po to by nie zwalniac

Masz rację. Mnie chodziło o możliwość synchronizacji. On zrozumiał inaczej. Albo chciał zrozumieć inaczej. On jest z tych że jak by coś napisał a ja bym napisał że ma rację to odpisze ze nie mam racji pisząc że ma rację.

Data: 2014-01-31 15:54:11
Autor: Budzik
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

Ale odcinkowe pomiary to chyba nie beda na 50 metrach tylko np. na 5 kilometrach bardziej? Albo jeszcze na dłuższych odcinkach?
Przyznaje, ze tak rozumiałem sens takiego rozwiazania.

Data: 2014-01-31 08:08:07
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 16:54:11 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Przyznaje, ze tak rozumiałem sens takiego rozwiazania.

W zeszłym roku na grupie była informacja że w jakimś niedużym mieście strasz miejska wdraża to rozwiązanie na jakiejś ulicy. To jak gęsto takie coś może być rozmieszczane zależy od ceny urządzenia. W Londynie działa taki system ze jak jak nie zjedziesz ze skrzyżowania jak skończyło się zielone światło to z automatu dostajesz mandat. W centrum chyba na wszystkich skrzyżowaniach to jest zainstalowane. Przy okazji pilnuje to czy ktoś na czerwonym nie wjeżdża.

Data: 2014-02-01 11:59:16
Autor: J.F.
Dnia Fri, 31 Jan 2014 15:54:11 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Na 50 metrach to mozna zsychronizowac kablem, radiem, podczerwienia.
Ale i to moze zawiesc ..

Ale odcinkowe pomiary to chyba nie beda na 50 metrach tylko np. na 5 kilometrach bardziej? Albo jeszcze na dłuższych odcinkach?
Przyznaje, ze tak rozumiałem sens takiego rozwiazania.

Sens to ma raczej na dlugosci wioski, a to raczej 1-2 km.
Wtedy z jednej strony chroni cala wioske, a z drugiej ... np przejscia
pod szkola wcale nie chroni :-)

Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
wychodzi 70-80 :-(

Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

J.

Data: 2014-02-01 11:07:46
Autor: Budzik
[...]

A dlaczego na długośc wioski a juz np. prosty 10 km odcinek miedzy wioskami to juz nie?

Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
wychodzi 70-80 :-(

Wychodzi 70-80 bo ludzie jada ostroznie.
Jak bedzie jechał jakis zapierdzielaka to mu nagle wyjdzie 130.

W sumie ciekawe byłoby wychwytywanie anomalii.
Jada auta, wszyscy maja srednia 70-80 a nagle jeden wyskakuje 110.

Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

Nie kpij z władzy, która niebezpieczenstwo tu widzi i regularnie na bramkach suszy.
A gdzie to niebezpieczenstwo? Mnie nie pytaj...

Data: 2014-02-01 16:14:02
Autor: J.F.
Dnia Sat, 1 Feb 2014 11:07:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Bo "zabezpiecza" cala wioske.

a juz np. prosty 10 km odcinek miedzy wioskami to juz nie?

Patrz nizej :-)

Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
wychodzi 70-80 :-(
Wychodzi 70-80 bo ludzie jada ostroznie.

Bo jada ciezarowki, czasem traktory, no i tacy "ostrozni", a za nimi
dluga kolumna tych co by chcieli szybciej, ale nie moga ...

Jak bedzie jechał jakis zapierdzielaka to mu nagle wyjdzie 130.

Nie wyjdzie, zawsze sie znajdzie jakis kapelusz :-(

W sumie ciekawe byłoby wychwytywanie anomalii.
Jada auta, wszyscy maja srednia 70-80 a nagle jeden wyskakuje 110.

Nie da rady. Chyba ze samolotem. Skoro juz sa "wszyscy", to zanim ich
wyprzedzi ... i bedzie mial 80, gdy inni maja 70.
A nawet jak bedzie mial 110, to co to za mandat :-)

Aczkolwiek ... jak sie postawi kamerki na poczatku i koncu kazdej wsi,
to bez problemu mozna mierzyc i miedzy wsiami ..

[...]

Ale to na bramkach, tu sie pisze o odcinku miedzy bramkami :-)

Nawiasem mowiac podobna zasada - trzeba naprawde szybko jechac i nie
tankowac po drodze, zeby sie na mandat za srednia zalapac. 150 to
sporo.

J.

Data: 2014-02-01 16:00:42
Autor: Budzik
[...]

No, no - moja wątpliwośc - dlaczego "tylko"?
:)

[...]

Skoro jest duzy ruch i nawet ci co by chcieli szybciej jada wolno to nie ma problemu. Przeciez kazemy za efekt a nie za chęci.

[...]

Może do odcinkowych pomiarów trzeba dołożyć dodatkowe widełki w mandatach.
Np. jeżeli  duzy ruch (ilosc sam na minute) i srednia wyzsza o 30 od sredniej to mandat x 3 lub cos w tym stylu :)
Takie luzne rozmyslania :)

Data: 2014-02-01 21:05:46
Autor: J.F.
Dnia Sat, 1 Feb 2014 16:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
A dlaczego na długośc wioski
Bo "zabezpiecza" cala wioske.
No, no - moja wątpliwośc - dlaczego "tylko"?

Bo poza wioska, na dystansie 10 czy wiecej km to nie zarobi.

[...]

chwilami jada szybciej. Ale pomiar na dlugim odcinku tego nie
wychwyci.

[...]

Prosciej kazdemu gps zamontowac. za kazdym przekroczeniem mandat od
razu wydrukuje :-)

J.

Data: 2014-02-02 22:44:14
Autor: John Kołalsky
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Te odcinki nie mogą być tak długie zgodnie z prawem. Nawet 5 chyba nie może być.

Data: 2014-01-31 15:50:37
Autor: Miroo
W dniu 2014-01-31 15:28, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

GPS odczytuje czas z satelity, synchronizacja czasu między satelitami GPS to dość skomplikowany temat. Ale to fakt - kamera może w tym celu skorzystać z GPS.
Ale mogą być różne rozwiązania i ciekawi mnie jak oni to zrobili. Na pomiarze odcinkowym dużo łatwiej oszukać, a trudniej się wybronić.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-31 06:54:35
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 15:50:37 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
> [...]

Ale mogą być różne rozwiązania i ciekawi mnie jak oni to zrobili. Na pomiarze odcinkowym dużo łatwiej oszukać, a trudniej się wybronić.

Dlatego istnieje państwowa instytucja Urząd Miar żeby było trudniej oszukać. Oszukiwać to mogą wtedy jak system będzie łapał na 1000 przejeżdżających jednego a nie jak na dziesięciu złapie ośmiu.

Data: 2014-01-31 06:58:41
Autor: kogutek444
> [...]

Ale mogą być różne rozwiązania i ciekawi mnie jak oni to zrobili. Na pomiarze odcinkowym dużo łatwiej oszukać, a trudniej się wybronić.

Nie jest skomplikowane skoro odbiornik z ekranem i mapami można kupić poniżej 200 złotych. Synchronizacja to najmniejszy problem.

Data: 2014-01-31 15:36:56
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-31 15:20, Miroo pisze:

[...]

Wydziwiasz. Najdokładniejszym na świecie zegarem jest GPS i kosztuje grosze.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-31 18:41:43
Autor: John Kołalsky
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

[...]

Zależy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)

Data: 2014-01-31 09:47:39
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 18:41:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

> Wydziwiasz. Najdokładniejszym na świecie zegarem jest GPS i kosztuje > grosze.

Zależy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)

Zapewne jest to zegar z kukułką. :-)

Data: 2014-01-31 19:25:59
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-31 18:47, kogutek444@gmail.com pisze:

Wydziwiasz. Najdokładniejszym na świecie zegarem jest GPS i kosztuje

grosze.

Zależy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)

Zapewne jest to zegar z kukułką. :-)

A nie z kogutkiem?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-31 11:10:02
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 19:25:59 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
W dniu 2014-01-31 18:47, kogutek444@gmail.com pisze:

>>> Wydziwiasz. Najdokładniejszym na świecie zegarem jest GPS i kosztuje

> [...]

Z kogutkiem by tylko raz dziennie synchronizował.

Data: 2014-01-31 17:46:39
Autor: AZ
Dnia 31.01.2014 John Kołalsky <john@kowal.invalid> napisał/a:

Wydziwiasz. Najdokładniejszym na świecie zegarem jest GPS i kosztuje grosze.

ZaleĹźy jaki zegar na satelicie zainstalowano :-)
"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. "

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-31 20:27:00
Autor: John Kołalsky
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

O to to

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_atomowy

Jest tam o zegarach w GPS i najdokładniejszych zegarach

Data: 2014-01-31 19:49:58
Autor: anacron
W dniu 31.01.2014 14:11, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Miałem ładnie odpisać, ale albo Ty nie umiesz ustawić, albo mój czytnik
sobie nie radzi i znudziło mi się edytowanie. Popraw to.

--
anacron

Data: 2014-02-01 17:53:02
Autor: jerzu
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
On Fri, 31 Jan 2014 05:11:20 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Mnie się to nie podoba.

Przecież to robią dla Twojego dobra, nie wiedziałeś?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-01 17:30:51
Autor: Budzik
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Mnie się to nie podoba.

Przecież to robią dla Twojego dobra, nie wiedziałeś?

Ja tam wolę jak moje dobra nie zmieniają właściciela!

Data: 2014-01-31 11:16:22
Autor: anacron
W dniu 31.01.2014 11:04, kogutek444@gmail.com pisze:
Co Ty pierdolisz. Jakie odszkodowanie? To że raz Ci się udało...

TRZY. Nie raz i nie udało, a po prostu nie dałem się okraść.

--
anacron

Data: 2014-01-31 02:21:49
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 11:16:22 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
W dniu 31.01.2014 11:04, kogutek444@gmail.com pisze:

> Co Ty pierdolisz. Jakie odszkodowanie? To że raz Ci się udało...

TRZY. Nie raz i nie udało, a po prostu nie dałem się okraść.

-- anacron

Do trzech razy według przysłowia się udaje. Masz jakieś sposoby, z wyjątkiem podporządkowania się, na pomiar odcinkowy albo na wykroczenia zarejestrowane przez kamery monitoringu?

Data: 2014-01-31 11:50:22
Autor: anacron
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
W dniu 31.01.2014 11:21, kogutek444@gmail.com pisze:
Masz jakieś sposoby?

Tu nie chodzi o sposoby, a o to, że pomiar za każdym razem był wykonany
niepoprawnie, a wynik budził wątpliwości.

--
anacron

Data: 2014-01-31 09:51:30
Autor: AZ
On 2014-01-31, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

[...]

Snickersa?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-01 17:51:02
Autor: jerzu
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
On Fri, 31 Jan 2014 09:51:30 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Snickersa?

10/10 :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-31 11:25:49
Autor: yabba
Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:lcf6st$9e2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja jestem za. Pod warunkiem, że kwota mandatu będzie 2 razy wyższa, a przepisy 2 razy bardziej restrykcyjne (np. zamiast 50 km/h to limit 25 km/h itp.) dla następujących grup zawodowych:
- posłowie
- senatorowie,
- ministrowie,
- pozostali urzędnicy i pracownicy rządowi i samorządowi (za wyjątkiem straży pożarnej i służby zdrowia).

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-31 11:59:40
Autor: Budzik
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

[...]

Czyli jestes przeciw stawiajac takie absurdalne warunki ;-)

Data: 2014-02-01 00:24:51
Autor: Megrims
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln [OT]
W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

(ciach)

powiem brzydko: To 500 na 720 to jest chuj.

Jest pomysł, aby kredyty odnawialne udzielane przedsiębiorcom
obłożyć PCC. Czyli jeśli firma wielkości FOTA albo EMPIK ma
100 mln odnawialnego kredytu obrotowego (limit w rachunku bieżącym)
to co roku będzie musiała zapłącić 2mln PCC.

To jest dorzynanie gospodarki. Czy oni są tacy głupi, czy płaci
im za to obcy wywiad?

Data: 2014-01-31 15:34:58
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 1 lutego 2014 00:24:51 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:
> [...]

to co roku będzie musiała zapłącić 2mln PCC.

To jest dorzynanie gospodarki. Czy oni są tacy głupi, czy płaci

Oni raczej ni chuja kasy nie mają. Takie państwo Talibów zbierających złom się zrobiło. Nie da się utrzymać żadnego państwa z podatków od marży ze sprzedaży Chińskich produktów. A te nasze orły chciały to zrobić. Podatek o jakim piszesz to coś takiego jak oddanie obrączki do lombardu żeby przez kilka dni dzieci obiad zjadły.

Data: 2014-02-01 10:21:46
Autor: ZIWK
[...]

Tak się składa, że żaden rząd nie ma ani grosza własnej kasy - ma tylko to co zebrał w formie podatków i tym dysponuje na określone i z góry
wyznaczone cele a nie na fanaberie pierdoł życiowych i drobnych cwaniaczków.

a jak w kółko słyszę:
- przecwaniłem na kredycie - PanDa premierze
- kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny -  PanDa premierze, drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!
- nie ma autostrad - PanDa premierze
- buduje się autostrady i jest ropierdol i syf -  PanDa premierze, odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie
- są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze
- wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk -  PanDa premierze
- przysępiłem na ubezpieczenie i grad/powódź/kosmici rozjebali mi paprykę - Jak żyć?  PanDa premierze
- ujebałem roszczeniami związkowców zakład produkcyjny że stracił opłacalność -  PanDa premierze
- nie mam własnego kwadrata w bloku -  PanDa premierze
- nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko -  PanDa premierze
- zabierają przywileje górnikom -  PanDa premierze, bo jak nie to przyjedziemy robić rozpierdol

A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego
Wehrmachtu a Jarosław polskęzbawi!

No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez kęrgosłupa i nie postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w planach...

Data: 2014-02-01 11:41:23
Autor: J.F.
Dnia Sat, 01 Feb 2014 10:21:46 +0100, ZIWK napisał(a):
[...]

No wiesz, z tymi kredytami to roznie bywalo. Czesc z tych pretensji moze byc uzasadniona.
W USA premier nie dal, to caly swiat sie zawalil :-)

- kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny -  PanDa premierze, drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!

No, akurat u nas za szkoly odpowiada gmina, a za plan zagospodarowania
tez odpowiada gmina. I czesto za sprzedaz terenow odpowiada gmina.

Czy to tak trudno przewidziec ze jak sie sprzedaje teren pod bloki, to
trzeba pomyslec o drodze, szkole i kanalizacji ?
- nie ma autostrad - PanDa premierze

No k*, w paliwach jest 15-20 mld dodatkowego podatku. Co roku.
Jakby tak choc 1/3 wydawano na autostrady od 20 lat ...
Na szczescie razem z unijnymi dotacjami chyba sie wydaje, bo autostrad
i ekspresowek przybywa.
A przeciez te autostrady to polskie rece buduja, praca jest,
bezrobocie mniejsze ..

- buduje się autostrady i jest ropierdol i syf -  PanDa premierze, odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie

Bywa ... ale czy nie dlatego ze pierwsza propozycja byla jak za
smietnik ?
- są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze

Patrz wyzej.

- wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk -  PanDa premierze

No nie wiem ... nadzor panstwa powinien byc :-)

- nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko -  PanDa premierze

O przepraszam, pan premier wielokrotnie mowil ze dzieci za malo, wiec
nagroda i zasilek slusznie sie naleza :-)

J.

Data: 2014-02-01 12:23:01
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-02-01 10:21, ZIWK pisze:

- zabierają przywileje górnikom - PanDa premierze, bo jak nie to
przyjedziemy robić rozpierdol

A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego
Wehrmachtu a Jarosław polskęzbawi!

Mieszasz tak różne aspekty, że musiałbym się odnosić do każdego z osobna. Nie będę. Jest kilka słusznych, choć w sumie to demagogia.

Oczywiście - premier czy wojewoda nie powinien dawać z okazji katastrofy kolejowej, czy klęski żywiołowej. Może co najwyżej pożyczyć na % równy inflacji. (Chyba, że mamy jakieś ogólnonarodowe ubezpieczenie NW o czym nie wiem.) Jedyny premier z jajami, to Cimoszewicz, jak powiedział w '97 cytując Żeromskiego "trzeba było się ubezpieczyć".
Ale dają. I dlaczego jak się roz...li pociąg, to od razu Donek/Bronek/Jarek jest na miejscu? A jak w weekend ginie 60 podróżujących samochodami (żeby nie było NTG), to Donka z Bronkiem "tam" nie ma?

Natomiast mylisz się gruntownie co do kasy, jaką "ma" rząd. Rząd przez swoje agendy zawiaduje ogromną kasą zrabowaną narodowi i określa kto tę kasę dostanie. Oczywiście członkowie rządu przez swoich pociotków część tej kasy dostają z powrotem do kieszeni i o to w całej tej demokracji chodzi (gdyby ktoś jeszcze nie wiedział).
Wrzuć w gugla słowo "infoafera", żeby nie cofać się zbyt daleko w czasie. A jak się kradnie w armii, to już sam Pan Bóg chyba nie wie dokładnie.

No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez kęrgosłupa i nie
postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w
planach...

Otóż to. Polityk demokratyczny, to kurwa bez kręgosłupa. Daje dupy za głos, aby się dorwać do żłoba i kraść, kraść, kraść...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-02 05:40:52
Autor: misiek

Użytkownik "ZIWK" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:lciebc$3lt$1dont-email.me...
[...]

masz na mysli fanaberie typu zegarki Nowaka, lapowy kolesi od infoafery, przeplacone autostrady i
basen narodowy za 2 mld ? zgadzam sie - premier nie powinien marnotrawic naszego grosza na takie zachcianki pierdol zyciowych ... i skurwysynow kolego zlodziei ;)  ale przeciez kolegom trzeba odpalic z panstwowej kasy :D

- kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny -  PanDa premierze, drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!

nie przesadzaj - wszyscy tacy juz kupili mieszkanka w warsiawce i sa tam ze swoimi sloikami z prowiantem :)

- nie ma autostrad - PanDa premierze

jak to nie ma ? SOM.
chuj ze drozej niz te w de budowane i do remontu po oddaniu, ale SOM.

odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie

ustawa o wywlaszczeniu bolszewickim z wlasnej ziemi powstala wlasnie na uzytek budowy autostrad ...

- są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze

uwazasz budowanie PLaTNYCH niby panstwowych autostrad przez prywatne konsorcjum zyda kulczyka jest normalne ? bo skoro placimy za buudowanie my wszyscy zbudzetu, to z jakiej racji mamy te pare kawalkow autostrad PLatnych - i to w dodatku jak za zboze  ?

- wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk -  PanDa premierze

no tu se w stope szczeliles = zapytaj niejakiego jozefa baka syna premiera - gdzie jest kasa ;) bo ostatnio kupil pietro zabytkowej willi w Gdansku czy tam w innym Sopocie.

- przysępiłem na ubezpieczenie i grad/powódź/kosmici rozjebali mi  paprykę - Jak żyć?  PanDa premierze

koles dostal, ale pare kontroli panstwowych ztcw.
skarbowka sanepid itp.

- ujebałem roszczeniami związkowców zakład produkcyjny że stracił opłacalność -  PanDa premierze

masz na mysli stocznie, autosana  czy fso ? zaorane w czasach donka genialną polityką proniemiecką. ?

- nie mam własnego kwadrata w bloku -  PanDa premierze

no fakt - Ci co se pobrali kredyty na 30 lat krzycza ze ktos ma im dac :P zapierdalaja na 3 etatach i splacaja.

- nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko -  PanDa premierze

spoko - nowy premier juz zpowiedzial ze da pincet.
bez kozery.

- zabierają przywileje górnikom -  PanDa premierze, bo jak nie to przyjedziemy robić rozpierdol

akurat wungiel to zajebiste bogactwo tego kraju, ktorego nie umiemy wykorzystac... od `89 wiecznie slysze ze rzeba zamykac kopalnie, a zachod za wegiel dalby sie pokroic...

A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego Wehrmachtu

a slyszales ostatniego niusa, ze on sie jezykow w szkole nie uczyl - tylko babcia go niemieckiego uczyla . no.
generalnie widze, ze jestes kolejnym zwolennikiem tezy ze trzeba jaroslawa odsunac od wladzy - bo juz 7 my rok rzadzi, a nicniemoge donus jest tylko figurantem sterowanym  z tylnego siedzenia przez jarka ;)
dobra dobre.

No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez > kęrgosłupa i nie postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w planach...

sam se zaprzeczasz - to donek nie daje czy daje w koncu ? bo sie zgubilem ;) jak na razie widze ze dyma - obywateli na podatkach.

kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln