kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

Data: 2014-01-31 09:13:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe_mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=15357603&order=najstarsze&pId=26206011

to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D

http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lupi-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-chce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

Życie. I tak mamy dość niskie mandaty. Bardziej rozwinięte kraje znacznie mocniej represjonują naród za popełniane wykroczenia.

ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
nastepnych wyborach ... :)

Pytanie jest jedno: od kogo mają ten wpierdol dostać? Bo jak to ta druga opcja na P, to ja jednak wolę Donka przy korycie. Z K. i M. może być tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-01-31 01:36:31
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 31 stycznia 2014 09:13:23 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
> [...]

Pytanie jest jedno: od kogo mają ten wpierdol dostać? Bo jak to ta druga opcja na P, to ja jednak wolę Donka przy korycie. Z K. i M. może być tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).

Od nikogo nie dostaną bo Polacy jaj nie mają. Wpierdol to powinni dostać czerwoni i ich kumple z demokratycznej opozycji przed rokiem 1990. Jak by wtedy dostali to każda następna ekipa rządząca patrzyła by z sali sejmowej na naród przez perspektywę stryczka. W przypadku polityków to dobra perspektywa, można by rzec że jedyna.

Data: 2014-01-31 09:52:51
Autor: masti
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Dnia pięknego Fri, 31 Jan 2014 01:36:31 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

[...]
dobra perspektywa, moĹźna by rzec Ĺźe jedyna.

tak, tak. Trzeba było siedzieć spokojnie i czekać na Rewolucję Korwina, która powywieszałaby wszystkich komuchów na świecie. Nie dość, że żyjesz mrzonkami to jeszcze mordów Ci się zachciewa.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-31 09:29:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Hello Marcin,

pl.soc.polityka

--
Best regards,
 RoMan

kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln