kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln

Data: 2014-01-31 11:25:49
Autor: yabba
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:lcf6st$9e2$1mx1.internetia.pl...
chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe_mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=15357603&order=najstarsze&pId=26206011

to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D

http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lupi-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-chce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
nastepnych wyborach ... :)

Ja jestem za. Pod warunkiem, że kwota mandatu będzie 2 razy wyższa, a przepisy 2 razy bardziej restrykcyjne (np. zamiast 50 km/h to limit 25 km/h itp.) dla następujących grup zawodowych:
- posłowie
- senatorowie,
- ministrowie,
- pozostali urzędnicy i pracownicy rządowi i samorządowi (za wyjątkiem straży pożarnej i służby zdrowia).

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-31 11:59:40
Autor: Budzik
kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Ja jestem za. Pod warunkiem, że kwota mandatu będzie 2 razy wyższa, a przepisy 2 razy bardziej restrykcyjne (np. zamiast 50 km/h to limit 25
km/h itp.) dla następuj±cych grup zawodowych:
- posłowie
- senatorowie,
- ministrowie,
- pozostali urzędnicy i pracownicy rz±dowi i samorz±dowi (za wyj±tkiem
straży pożarnej i służby zdrowia).

Czyli jestes przeciw stawiajac takie absurdalne warunki ;-)

kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln