kwota zus

Data: 2009-04-03 13:24:32
Autor: wspolna-flaszka.pl
kwota zus
Witam!
Czy bylby ktos mily i mi podal dokladne kwoty (zanizonego) zusu ile na jakie konto wrzucic za miesiac marzec?
Bardzo ladnie prosze. --

Data: 2009-04-03 15:33:27
Autor: Robert K
kwota zus
  wspolna-flaszka.pl pisze:
Witam!
Czy bylby ktos mily i mi podal dokladne kwoty (zanizonego) zusu ile na jakie konto wrzucic za miesiac marzec?
Bardzo ladnie prosze.
224.24

Data: 2009-04-03 15:36:02
Autor: Liwiusz
kwota zus
Robert K pisze:
 wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

Oraz 104,58zł społecznego bez chorobowego lub 113,96zł społecznego z chorobowym.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-03 13:57:20
Autor: wspolna-flaszka.pl
kwota zus
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
Robert K pisze:

> 224.24

zdrowotne rozumie, dziekuje pieknie

Oraz 104,58zł społecznego bez chorobowego lub 113,96zł społecznego z chorobowym.

rowniez dziekuje.

My, pytanko bo widzialem ze kwota ub spolecznego podana w formularzu
wygenerownym  w ifirma (na podstawie ktorego wypelnilem i zlozylem zus dra za
dwa poprzednie miesiace) rozni sie o jeden grosz z tymi co byly podane na
stronie zus. Czy beda mnie o ten grosz scigac czy gdyby cos bylo ni etak to
babka przyjmujaca dokument by cos powiedziala ? (przegladala go)

--

kwota zus