łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suw ała ;)

Data: 2009-12-07 23:08:45
Autor: basti78
łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suw ała ;)
witajcie

czy macie jakis patent na łatwe łączenie/rozłączanie modułów mebli?

mam kanapę i pufę (identyczna jak siedzisko) - czasami chciałbym z tego robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał

znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego trudu takiego zestawu?

pzdr

Sebastian

Data: 2009-12-07 23:17:10
Autor: Prawusek
"basti78" <basti@o2.pl> wrote in message
[...]

Rzepy, zatrzaski, suwaki.

Data: 2009-12-07 23:20:47
Autor: Boombastic

Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfjue7$e5r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Producenci stosują takie metalowe zakładki - jeden mebel podnosisz i wsuwasz w zakładkę drugiego, tak jak zawiasy w drzwiach, tylko że płaskie, szerokie i sztywne.

Data: 2009-12-08 14:47:20
Autor: Maciej Ślużyński
[...]

Z braku takowych (choć do kupienia są w każdym sklepie z okuciami meblowymi)
możesz wziąć blachę jakąś w miarę grubą, wyciąć z niej dwie kształtki,
odpowiednio wygiąć i przykręcić.

Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
www.bankmodeli3d.pl
Sprzedawaj swoje modele 3D u nas!

Data: 2009-12-08 15:59:04
Autor: Boombastic
[...]

ALe blacha może być ostra i można się nieźle pokaleczyć. Lepiej poszukac gotowca.

Data: 2009-12-08 19:02:05
Autor: basti78
łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie s uwała ;)

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał >
ALe blacha może być ostra i można się nieźle pokaleczyć. Lepiej poszukac gotowca.

właśnie - szukam wiec, ale gugiel jakos psia mac oporny w tym wypadku ;(

a tam gdzie zamowilem kanape chcą za taką jedną sztukę 250pln - a ze dwie by sie przydały

chora cena

--

Sebastian

Data: 2009-12-08 21:23:16
Autor: Lukasz
łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)

właśnie - szukam wiec, ale gugiel jakos psia mac oporny w tym wypadku ;(

a tam gdzie zamowilem kanape chcą za taką jedną sztukę 250pln - a ze dwie by sie przydały

Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale moze tu:
http://www.firmakaczocha.pl/katalog.php?kat=2
http://www.saul.com.pl/gelakc/index.html
http://bylicki.pl/bylicki.php-strona=dodatki&lang=pl&rodzaj=inne.htm

(łącznik K, łącznik rogówki)

--
lukasz

Data: 2009-12-08 21:30:51
Autor: Boombastic
[...]

Ja dokłądnie o czymś takim myślałem, bo mam w kilku kanapach takie rozwiązanie.

Data: 2009-12-09 02:17:23
Autor: basti78
łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie s uwała ;)
dzieki, ale to trzeba zamocowac tak, zeby bylo widac prawda? przy okazyjnie łączonej pufie to bedzie srednia ozdoba no i np dziecko moze o to zawadzic
ich rozwiązanie jest super - wszystko montowane POD meblem
z jednej strony blaszka ala V z ząbkami w środku, na obrotowym przegubie ktory w czasie nieuzywania pozwoli "podwinąc" to pod kanape
w drugim elemencie montuje się trzpień o trójkątnym kształcie
w momencie zbliżania np pufy do kanapy ten trójkątny trzpień wsuwa się w ząbki w literceV i zatrzaskuje

i to wszyskto jest od dołu, zupełnie niewidoczne

tylko psia mac 250pln sztuka;(

pzdr

Data: 2009-12-09 19:50:42
Autor: Lukasz
[...]

Czy opisujesz coś takiego:
http://phamadeusz.pl/index2.php?id=2
pozycja "okucia i złącza meblowe"
dolne zdjęcie?

lukasz

Data: 2009-12-09 21:03:03
Autor: basti78
łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie s uwała ;)

Użytkownik "Lukasz" <lukkajda@wp.pl> napisał
opisujesz coś takiego:
http://phamadeusz.pl/index2.php?id=2
pozycja "okucia i złącza meblowe"
dolne zdjęcie?

Miiiiisiuuuuuuuuuu jesteś wieeeeeeeeeeeelki ;)))))))))))

no naprawde szacun

teraz tylko trzeba się dowiedzieć ile za to chcą, czego nie omieszkam z samego rana zrobić

WIELKIE DZIĘKI

--

Sebastian

łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suw ała ;)