łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)

Data: 2009-12-07 23:17:10
Autor: Prawusek
łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)
"basti78" <basti@o2.pl> wrote in message
witajcie

czy macie jakis patent na łatwe łączenie/rozłączanie modułów mebli?

mam kanapę i pufę (identyczna jak siedzisko) - czasami chciałbym z tego
robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał

znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego
trudu takiego zestawu?

Rzepy, zatrzaski, suwaki.

łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)