łączeniemałych kart kredytowych w jednąduż ą (Reifeisen)

Data: 2009-06-25 11:43:48
Autor: BK
łączeniemałych kart kredytowych w jednąduż ą (Reifeisen)
On Jun 25, 8:26 pm, kredytywkarpaczuWYTNI...@op.pl wrote:
chodzę po bankach i próbuję połączyć "małe" karty złote
z limitami od 10.000 do 50.000 (lączny limit ok. 230.000)
w jedną lub dwie duże, z zachowaniem limitu

wszędzie mi mówią że tak się nie da, eksperci open finanse
i inni pośrednicy mnie przekonują że nikt takiej usługi mi
nie zaproponuje. Owszem, można skonsolidować całe stado kart
w jeden duży limit, ale na wyjściu otrzymam kredyt w gotówce
co mnie nie urządza, bo ja chcę platynę z okresem bezodsetkowym

gdy już zupełnie straciłem nadzieję, doradca raifeisen banku
stwierdził, że w ich banku swobodnie łączy sie kilka kart w jedną

Czyżby Reifeisen wyróżniał się pozytywnie na tle konkurencji?

Tylko Private Banking tam mozna liczyc na takie limity [i wieksze].

łączeniemałych kart kredytowych w jednąduż ą (Reifeisen)