łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)

Data: 2009-06-25 20:26:19
Autor: kredytywkarpaczuWYTNIJTO
łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)
chodzę po bankach i próbuję połączyć "małe" karty złote
z limitami od 10.000 do 50.000 (lączny limit ok. 230.000)
w jedną lub dwie duże, z zachowaniem limitu

wszędzie mi mówią że tak się nie da, eksperci open finanse
i inni pośrednicy mnie przekonują że nikt takiej usługi mi
nie zaproponuje. Owszem, można skonsolidować całe stado kart
w jeden duży limit, ale na wyjściu otrzymam kredyt w gotówce
co mnie nie urządza, bo ja chcę platynę z okresem bezodsetkowym

gdy już zupełnie straciłem nadzieję, doradca raifeisen banku
stwierdził, że w ich banku swobodnie łączy sie kilka kart w jedną

Czyżby Reifeisen wyróżniał się pozytywnie na tle konkurencji?

Data: 2009-06-25 11:43:48
Autor: BK
On Jun 25, 8:26 pm, kredytywkarpaczuWYTNI...@op.pl wrote:
[...]

Tylko Private Banking tam mozna liczyc na takie limity [i wieksze].

Data: 2009-06-25 20:36:51
Autor: MarekZ
Użytkownik <kredytywkarpaczuWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000085.4a43c14bnewsgate.onet.pl...

Czyżby Reifeisen wyróżniał się pozytywnie na tle konkurencji?

Tak, wyróżnia się, ale na limit 230k na jednej karcie nie licz. Odmowę dostaniesz o ile doradca zabrnie za daleko w obiecywaniu i sam się z tego nie wycofa. No chyba, że posiadasz jakies cechy, które czynią Cię wyjatkowym jako klienta. :)

Data: 2009-06-25 20:47:48
Autor: kredytywkarpaczu
łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)
> Czyżby Reifeisen wyróżniał się pozytywnie na tle konkurencji?

Tak, wyróżnia się, ale na limit 230k na jednej karcie nie licz.

Liczę na 91,100 Mastercard Platyna + 91.100 Visa Platyna + reszta VISA Busines
Potem chcę niezwłocznie ewakuować conajmniej dwie karty poza Reifeisen Bank

Dlaczego akurat 91.100? bo chciałbym przeskakiwać z banku do banku
zalapując się za każdym razem na promocję +30%, a wtedy
 91.100 +30% daje 118.400 w banku A
118.400 +30% daje 153.900 w banku B
153.900 +30% daje 200.000 w banku C

Data: 2009-06-25 11:52:07
Autor: BK
On Jun 25, 8:47 pm, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

> [...]

Dlaczego akurat 91.100? bo chciałbym przeskakiwać z banku do banku
zalapując się za każdym razem na promocję +30%, a wtedy

200 000 zl jeszcze banki daja wiec moze sie uda.

Ale jak pisales w pierwszym poscie 230 000 zl to Noble i PKO BP. Oni
[teoretycznie] daja do 1 000 000 zl. Kiedys Kredyt Bank dawal chyba do
250 000 ale nie sadze zeby w obecnej sytuacji.

We wszystkich innych bankach sufitem bylo 200 000.

Data: 2009-06-25 12:18:46
Autor: szczurwa
On 25 Cze, 20:52, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

Ale jak pisales w pierwszym poscie 230 000 zl to Noble i PKO BP. Oni
[teoretycznie] daja do 1 000 000 zl.

Dają, owszem, ale na swoje własne zaproszenie, a nie z ulicy.

Data: 2009-06-25 21:14:31
Autor: Mithos
BK pisze:
[...]

Ale żeby dostać takie limity wyłączenie z przeniesienia to można zapomnieć. Chyba, że się jest kimś wyjątkowym :)

--
Mithos

Data: 2009-06-25 12:16:35
Autor: BK
On Jun 25, 9:14 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
BK pisze:

> [...]

Ale żeby dostać takie limity wyłączenie z przeniesienia to można
zapomnieć. Chyba, że się jest kimś wyjątkowym :)

Tak racja - bez zbadania zdolnosci lub zabezpieczenia sie nie da.

NIkt nie da 200 000 kredytu na karce za ladne oczy.

Data: 2009-06-25 21:52:16
Autor: kredytywkarpaczu
łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)

a czy jest możliwa zamiana 230.000 w 12 kartach na 90+90+50 w Raifeisen?

Data: 2009-06-25 12:55:19
Autor: szczurwa
On 25 Cze, 21:52, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

a czy jest możliwa zamiana 230.000 w 12 kartach na 90+90+50 w Raifeisen?

Na chwilę obecną nie. Daj namiary tego doradcy, co ci to naobiecywał,
to z Grupy pojedzie pielgrzymka..;-)

Data: 2009-06-25 12:17:28
Autor: szczurwa
On 25 Cze, 20:47, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

> [...]

Dlaczego akurat 91.100? bo chciałbym przeskakiwać z banku do banku
zalapując się za każdym razem na promocję +30%, a wtedy

Nie licz na to. Rajfi do odwołania nie przenosi kart. Sprawdzone w
centrali banku. Mogą ci wydac na ogólnych zasadach.

Data: 2009-06-25 21:22:15
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Nie licz na to. Rajfi do odwołania nie przenosi kart. Sprawdzone w
centrali banku. Mogą ci wydac na ogólnych zasadach.

Z takimi limitami to i tak nigdy nie było przenoszenia (chyba, że + papierki).

--
Mithos

Data: 2009-06-25 12:27:41
Autor: szczurwa
On 25 Cze, 21:22, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Z takimi limitami to i tak nigdy nie było przenoszenia (chyba, że +
papierki).

O to, to. A z papierkami, jak zapadło na grupie, to żadne
przenoszenie..;-) Swoją drogą, ostatnio sam się zastanawiałem, dokąd
na przykład przenieść kartę z limitem np. 80.000,00, np. VP mBanku ?

Data: 2009-06-25 21:31:23
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
O to, to. A z papierkami, jak zapadło na grupie, to żadne
przenoszenie..;-) Swoją drogą, ostatnio sam się zastanawiałem, dokąd
na przykład przenieść kartę z limitem np. 80.000,00, np. VP mBanku ?

Sam będę za jakiś czas zainteresowany VP mBanku. Ale ja to zrobię standardową procedurą.

--
Mithos

Data: 2009-06-25 22:02:19
Autor: MarekZ
Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.0000008c.4a43c654newsgate.onet.pl...

Liczę na 91,100 Mastercard Platyna + 91.100 Visa Platyna + reszta VISA Busines
Potem chcę niezwłocznie ewakuować conajmniej dwie karty poza Reifeisen Bank

Kompletnie nierealny plan. Nie dostaniesz najprawdopodobniej MC platynowego, wetkną Ci VP i jeszcze pewnie każą płacić za wydanie.

Dodatkowo w Rajfim można mieć tylko 2 karty jednocześnie, jesli to 1-os d-g to dotyczy to też tej business, no chyba, że na jakąś sp. z o.o. będziesz ją próbował brać (i na kogoś innego a nie na siebie jakby miała być z imieniem i nazwiskiem).

[...]

Piękny plan. Niestety kompletnie nierealny. Zapomnij o swobodnym przenoszeniu takich limitów, ja to przerabiam od lat. Przy 40k zaczynają się poważne problemy (nie żeby i niżej sie nie trafiały).

Data: 2009-06-25 13:06:43
Autor: szczurwa
On 25 Cze, 22:02, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

> [...]

przenoszeniu takich limitów, ja to przerabiam od lat. Przy 40k zaczynają się
poważne problemy (nie żeby i niżej sie nie trafiały).

Kolega winszuje sobie prawie pół miliona na kartach. Jaka będzie Twoja
odpowiedź ? Podejmujesz wyzwanie ?

Data: 2009-06-25 22:13:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6fbe3c8-cdb9-4f50-a5bd-27ae97ed76d4g6g2000vbr.googlegroups.com...

Kolega winszuje sobie prawie pół miliona na kartach. Jaka będzie Twoja
odpowiedź ? Podejmujesz wyzwanie ?

:)))
To nie wyzwanie, ja 0,5m mam przekroczone od kilku lub kilkunastu miesięcy (chwaliłem się pewien czas temu na grupie), a 1,0m jest absolutnie poza moim zasięgiem. 0,666 możeby było jakimś targetem, ale ja już nie mam tego gdzie przenosić, tym bardziej, że sam piszesz, że niektóre banki się wycofują z tej idei. Raczej będę w dół schodził chyba z konieczności (koszty utrzymania kart i ich ilość). :D

Data: 2009-06-25 16:07:42
Autor: szczurwa
łączeniemałych kart kredytowych w jednąduż ą (Reifeisen)
On 25 Cze, 22:13, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

:)))
[...]

Moje najszczersze gratulacje ! Ostatni raz pisałeś coś o trzystu
tysiącach..;-) A Rajfikowi przejdzie z czasem, tym bardziej, że
ostatnio w kartach sporo fajnych ofert..!

łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)