ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....

Data: 2011-01-21 13:13:37
Autor: adresss
ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
Czesc, ladne kwiatki mozna znalezc. Takie nagrywarki Sony

RDR-HXD1065
http://www.sony.co.uk/product/dvd-recorder/rdr-hxd1065#pageType=TechnicalSpecs
RDR-DC505
http://www.sony.co.uk/product/dvd-recorder/rdr-dc505#pageType=TechnicalSpecs

nie mozna zaprogramowac ich do nagrania "z palca" czyli manual
recording w specyfikacji jest na NO !!! No chyba, ze jest to zasluga,
ze sa zgodne z Freeview+ (ten plus pod uslugi sterowania nagrywarkami
np. seriali ). Ale zeby z ludzi robic kompletnych idiotow i nie
pozwolic im samodzielnie programowac nagrywarek? Przesada. No chyba ze
ma to na celu ograniczenie mozliwosci nagrywania niektorych programow?
Nie ma w EPG to nie nagramy (bo nadawca zablokowal mozliwosc
nagrywania tej audycji)???

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-21 08:15:35
Autor: Brooks
On Jan 21, 12:13 pm, adre...@poczta.pl wrote:
[...]

A takie NTC w Polsce kiedy bedzie mialo EPG? Nigdy?

Data: 2011-01-21 23:15:05
Autor: adresss
ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
On Fri, 21 Jan 2011 08:15:35 -0800 (PST), Brooks
<xixuowqq@jadamspam.pl> wrote:

[...]

wiec dla mnie programowanie z palca to podstawa!

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-21 23:20:57
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

A takie NTC w Polsce kiedy bedzie mialo EPG? Nigdy?

wiec dla mnie programowanie z palca to podstawa!

Ale o co chodzi?
Przecież EPG w NTC chodzi bez większych problemów.

Data: 2011-01-21 16:02:24
Autor: Brooks
On Jan 21, 10:20 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik <adre...@poczta.pl> napisa w wiadomo ci news:

> wiec dla mnie programowanie z palca to podstawa!

Ale o co chodzi?
Przecie EPG w NTC chodzi bez wi kszych problem w.

widocznie tam gdzie emitel przeprowadzil uprzednio testy ale u mnie na
zachodzie nie dziala.

zdziwiony?
ja bardzo rozczarowany

Brooks

Data: 2011-01-22 10:00:20
Autor: adresss
ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
On Fri, 21 Jan 2011 23:20:57 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

Cavallino, bez urazy, ale znowu dajesz przyklad, ze zabierasz glos a
nie wiesz w jakiej sprawie. Doczytaj i zrozum.

Moj post byl po to, aby pokazac ludziom, ze produkuja sprzet, ktory
traci w pewnych obszarach na funkcjonalnosci. Tu akurat bylo o
zaprogramowaniu nagrania podajac godzine start/stop itd.

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-22 18:27:22
Autor: Cavallino
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:lu6lj65ihhmr2ckt9t7g7udekjeq5mkunu4ax.com...
[...]

Nie, to Ty znowu nie zrozumiałeś co przeczytałeś.
Nie możesz stawiać braku EPG w NTC jako argument na cokolwiek, ponieważ EPG w NTC po prostu JEST, w przeciwieństwie do tego co sugerował Twój przedpiszca, a z czym sie ochoczo zgodziłeś.

Mam czasem wrażenie, że czytasz wyłącznie to co sam napiszesz, a jak zobaczysz inną odpowiedź, to się wpieniasz, że ktoś śmie przerwać twoją randkę z samym sobą.
Może więc, jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć odpowiedzi, to odpowiadaj wyłącznie na swoje posty, wtedy nerwów sobie oszczędzisz.

Moj post byl po to, aby pokazac ludziom, ze produkuja sprzet, ktory
traci w pewnych obszarach na funkcjonalnosci. Tu akurat bylo o
zaprogramowaniu nagrania podajac godzine start/stop itd.

Ale to nie ten post był, zauważ że na pierwotny post nie odpowiedziałem, całkowicie zgadzając się z Twoim stanowiskiem że takie rozwiązanie jest bez sensu.

Data: 2011-01-24 10:30:30
Autor: adresss
On Fri, 21 Jan 2011 13:13:37 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Callino, to jest podstawa do dyskusji.

chodzi o to, ze nagrywarki zostaly pozbazwione mozliwosci
zaprogramowania z "palca". Taka sytuacja wystepuje np. w Polsce w
analogu (naziemnie, w kablu) gdzie nie jest nadawany zaden EPG w
analogowym sygnale.

Mozliwosc zaprogramowania "z palca" byla zawsze odkad wbudowano tunery
do urzadzen nagrywajacych....a teraz w ramach postepu, taka
funkcjonalnosc usuwaja (wg wykazu parametrow/funkcjonalnosci ze strony
producenta).

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-24 10:32:39
Autor: Cavallino
ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:c6hqj61b1qtpma3r2peuqilpq6k0j1jeii4ax.com...
[...]

Nie - ja absolutnie nie o tym pisalem, posty Ci sie pomylily.
Czytaj nastepnym razem na co odpowiadasz.

Data: 2011-01-24 10:37:09
Autor: pawell32
W dniu 2011-01-24 10:30, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

to jak, nie można włączyć nagrywania kiedy nam odpowiada?

--
pozdrawiam.  pawell32

Data: 2011-01-25 08:57:33
Autor: adresss
On Mon, 24 Jan 2011 10:37:09 +0100, pawell32 <pawell32@op.pl> wrote:

[...]

wg wykazu parametrow(funkcji) na stronie producenta: mozna ale jak
zdarzenie jest w EPG, ale jakbys takiej nagrywarki np. chcial uzywac w
PL, gdzie w analogu brakuje EPG to z palca nie ustawisz.

Fakt: wspomniane sprzeta pochodza z zachodniego rynku (chyba UK) i
pewnie tam sie tak nie zdarza. Ciekawi mnie jednak fakt a jak w
przypadku wejscia A/V ?

Mnie generalnie chodzilo, o fakt, ze funkcjonalnosc ktora byla od
zawsze w tego typu sprzecie jest usuwana. I cos co jest dla nas
oczywist, ze musi /powinno byc - tego nie ma, bo szalony
projektant/programista uznal, ze to niepotrzebne i to usunal z kodu.

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-27 10:45:56
Autor: Padre
ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....

Mnie generalnie chodzilo, o fakt, ze funkcjonalnosc ktora byla od
zawsze w tego typu sprzecie jest usuwana.

W moich pierwszych dwóch autach był z przodu otwór na korbę i korba w bagażniku, uwierz że słyszałem wiele krytycznych komentarzy użytkowników gdy w nowych samochodach tego oczywistego udogodnienia już nie zastosowano i jakoś daje się z tym żyć.

ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....