ladowanie przez miniUSB

Data: 2009-03-31 10:45:02
Autor: KuFeL
ladowanie przez miniUSB
jestem lub bylem w posiadaniu telefonow ktore jak standard maja gniazdo miniUSB. Ale tylko Nokia sie nie ladowala - dlaczego? to jakas polityka koncernu zeby sprzedawac ladowarki???

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-03-31 10:51:32
Autor: ggx
ladowanie przez miniUSB
W dniu 2009-03-31 10:45, KuFeL pisze:
jestem lub bylem w posiadaniu telefonow ktore jak standard maja gniazdo
miniUSB. Ale tylko Nokia sie nie ladowala - dlaczego? to jakas polityka
koncernu zeby sprzedawac ladowarki???

USB jest od komunikacji, a nie od ładowania komórek. Sam wymieniałem znajomej kontroler USB, który nie wytrzymał ładowania komórki co drugi dzień.

--
pzdrv!
GG

Data: 2009-03-31 10:59:01
Autor: Papkin
ladowanie przez miniUSB
ggx wrote:
[...]

to byl lipny ten kontroler.

Data: 2009-03-31 11:45:49
Autor: Tony
ladowanie przez miniUSB
Dnia Tue, 31 Mar 2009 10:59:01 +0200, Papkin napisał(a):

ggx wrote:
[...]

Potwierdzam, gdyż przez USB ładuje się zdecydowanie wolniej, niż ładowarką,
więc ten kontroler nie powinien był się uszkodzić, tylko dawać tyle prądu,
ile jest w specyfikacji i co ma psi obowiązek obsłużyc ;)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-31 10:58:08
Autor: Waldek Godel
ladowanie przez miniUSB
Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:45:49 +0200, Tony napisał(a):

Potwierdzam, gdyż przez USB ładuje się zdecydowanie wolniej, niż ładowarką,
więc ten kontroler nie powinien był się uszkodzić, tylko dawać tyle prądu,
ile jest w specyfikacji i co ma psi obowiązek obsłużyc ;)

co przy okazji znakomicie wydłuża żywot akumulatora - mam na myśli pełne
ładowanie małym prądem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-31 12:03:28
Autor: KuFeL
ladowanie przez miniUSB
Waldek Godel pisze:
[...]

dokladnie. ostatnio zamienilem oryginalna ladowarke nokii na hama, bo ma nizsze hmm... natezenie(???) pradu ladowania. I zauwazalnie dluzej dziala moja E51.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-03-31 13:07:17
Autor: Jakub Danecki
ladowanie przez miniUSB
KuFeL wrote:
jestem lub bylem w posiadaniu telefonow ktore jak standard maja gniazdo
miniUSB. Ale tylko Nokia sie nie ladowala - dlaczego? to jakas polityka
koncernu zeby sprzedawac ladowarki???

Do niedawna USB Nokia używała wyłącznie do komunikacji. Pierwsze modele
teraz i większość nowych już będzie potrafiła się ładować, ale nie będzie
to miniUSB, tylko microUSB (od 2012 wszystkie nowe telefony "na świecie"
musza korzystać z tego samego złącza ładowania i ma to być właśnie
microUSB).

Jakub

Data: 2009-03-31 15:12:26
Autor: Liwiusz
ladowanie przez miniUSB
Jakub Danecki pisze:
KuFeL wrote:
[...]

   Ho, ho!

2013r.
"Celnicy wykryli trzy tiry z nielegalnymi telefonami. Telefony miały gniazda ładowania niezgodne z obowiązującymi standardami. Trefny towar został zarekwirowany i zostanie zutylizowany. Przemytnikom oraz nieuczciwym producentom grozi do 10 lat pozbawienia wolności".

--
Liwiusz

ladowanie przez miniUSB