ladowanie telefonu ladowarka o slabszej mocy

Data: 2012-02-23 10:24:50
Autor: Jacek Maciejewski
ladowanie telefonu ladowarka o slabszej mocy
Dnia Wed, 22 Feb 2012 13:56:54 +0100, ciekawski typek napisał(a):

Na chłopski rozum po prostu będzie się jedynie dłużej ładować, tak?

Dopiszę jeszcze:
Prąd ładowania nie zależy od tego co pisze na ładowarce (to tylko jej prąd
maksymalny), zależy od tego jak projektant skonstruował aparat. Dla
przykładu moja ładowarka od Xperia X8 ma 0,15 A a ładuje równie szybko co każda inna. --
Jacek

Data: 2012-02-24 07:40:31
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 23 Feb 2012 10:24:50 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]

 przykładu moja ładowarka od Xperia X8 ma 0,15 A a ładuje równie szybko  co każda inna.

Po stronie wtornej 150mA? To przecież zakladajac idealny swiat, ładowanie tej baterii 1.2Ah bedzie trwac ~8h. Realnie pewnie z 10. To jest szybko?
Battery Monitor pokazuje jaki prad ladowania?
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

ladowanie telefonu ladowarka o slabszej mocy