ładowanie wyładowanego akumulatora

Data: 2018-03-26 18:24:28
Autor: J.F.
ładowanie wyładowanego akumulatora
Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9au27$qfh$1@node2.news.atman.pl...
Akumulator w samochodzie, który nie był używany od miesięcy 'zdechł'.
Mam prostownik z Lidla - podłączyłem, ale... prostownik wykrył napięcie poniżej 6V i stwierdził, że jest to aku 6V, w związku z czym naładował go do 6,5V i oznajmił, że zakończył pracę ;)
Jak najprościej naładować akumulator powyżej 7,5V, Kiedy to - wg.

Innym prostownikiem  ...

Może podłączyć go pod kable do odpalonego samochodu na jakiś czas? Ile to +/- może zająć? Aku ma obecnie 6,5V, jego pojemność to 32Ah.

Podejrzewam, ze minuta wystarczy.

J.

ładowanie wyładowanego akumulatora