ladowarka AA/AAA

Data: 2013-10-09 09:01:46
Autor: piecia aka dracorp
ladowarka AA/AAA
Dnia Wed, 09 Oct 2013 09:17:51 +0100, bkr napisał(a):

witam

Zima idzie i trzeba zaczac myslec o bateryjkach i lampkach. Wsadzilem
baterie ostatnio do ladowaki Tronic i okazalo sie ze niestety ale wydaje
sie ze padla byla. Mam pytanie w zwiazku z tym czego uzywacie do
ladowania bateryjek AA i AAA. Chodzi mi o cos takiego co by wykrylo
pojemnosc i np dalo sie regulowac prad ladowania/rozladowywania,
generalnie cos dobrego. Bede wdzieczny za podpowiedzi.

Ja używam MH-C9000 do tego celu. Tu masz porównanie(czy też dyskusja) ładowarek z tej serii:

piecia aka dracorp

Data: 2013-10-09 10:42:14
Autor: bkr
ladowarka AA/AAA
On 09/10/13 10:01, piecia aka dracorp wrote:
[...]

tak po opiniach doszedlem w sumie do tej samej ale droga zajebiscie jest...

--
bkr

Data: 2013-10-09 13:27:18
Autor: mt
ladowarka AA/AAA

[...]

Jako, że nie widzę postu bkr, więc odpowiadam pod tym. A skąd wiesz, że ładowarka padła? Może akumulatory były rozładowane do 0, a wtedy ładowarka procesorowa nie da rady pociągnąć ładowania.

--
marcin

ladowarka AA/AAA