ladowarka AA/AAA

Data: 2013-10-09 19:42:52
Autor: Jacek
ladowarka AA/AAA
W dniu 2013-10-09 10:17, bkr pisze:
witam

Zima idzie i trzeba zaczac myslec o bateryjkach i lampkach. Wsadzilem
baterie ostatnio do ladowaki Tronic i okazalo sie ze niestety ale wydaje
sie ze padla byla.
Zapewne aku sÄ… rozĹ‚adowane do zera, albo prawie do zera i taka Ĺ‚adowarka nie wystartuje.  Trzeba aku najpierw podĹ‚adować trochÄ™ jakÄ…kolwiek Ĺ‚adowarkÄ…, czy teĹĽ z zasilacza i potem Ĺ‚adować.

Mam pytanie w zwiazku z tym czego uzywacie do
ladowania bateryjek AA i AAA.
Ja miałem BC 700 i zepsuła się na gwarancji. Za dopłatą wymieniłem na BC 900, bo podobno lepsza. Ta cholera zepsuła się po dwóch latach już po gwarancji. Niby działa, ale tylko w trybie ładowania - nie można przelączyć na inne funkcje. W sumie za taką kasę, to powinna mieć funkcję rozpoczęcia ładowania dla mocno rozładowanych aku (choćby ręczny przycisk), no i powinna wytrzymać trochę dłużej, niż 2 lata i miesiąc.
Jacek

Data: 2013-10-09 11:20:36
Autor: rmikke
ladowarka AA/AAA
W dniu ¶roda, 9 paĽdziernika 2013 19:42:52 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

> Zima idzie i trzeba zaczac myslec o bateryjkach i lampkach. Wsadzilem

> baterie ostatnio do ladowaki Tronic i okazalo sie ze niestety ale wydaje

Zapewne aku s± rozładowane do zera, albo prawie do zera i taka ładowarka nie wystartuje.  Trzeba aku najpierw podładować trochę jak±kolwiek ładowark±, czy też z zasilacza i potem ładować.

Mam pytanie w zwiazku z tym czego uzywacie do

> ladowania bateryjek AA i AAA.

Ja miałem BC 700 i zepsuła się na gwarancji. Za dopłat± wymieniłem na BC 900, bo podobno lepsza. Ta cholera zepsuła się po dwóch latach już po gwarancji. Niby działa, ale tylko w trybie ładowania - nie można przel±czyć na inne funkcje. W sumie za tak± kasę, to powinna mieć funkcję rozpoczęcia ładowania dla mocno rozładowanych aku (choćby ręczny przycisk), no i powinna wytrzymać trochę dłużej, niż 2 lata i miesi±c.

Nie wiem, co Ty z nimi robisz, moja BC700 działa dłużej,
niż obie Twoje razem wzięte :P

Data: 2013-10-09 21:37:10
Autor: Ludek Vasta
ladowarka AA/AAA
On 09/10/2013 20:20, rmikke wrote:
Nie wiem, co Ty z nimi robisz, moja BC700 działa dłużej,
niż obie Twoje razem wzięte :P

Mnie też się BC-700 zepsuła. Po czterech latach użytkowania. Ale ja też codziennie ładuję 4-8 ogniw.

Ludek

Data: 2013-10-09 21:45:07
Autor: __Maciek
ladowarka AA/AAA
Wed, 9 Oct 2013 11:20:36 -0700 (PDT) rmikke <spamcatch@mailinator.com>
napisał:

Nie wiem, co Ty z nimi robisz, moja BC700 działa dłużej,
niż obie Twoje razem wzięte :P

Moja też żyje, już z 5 lat, ale ja jej za często nie używam. Co tam
pada? Sterownik? Klucze? Zasilacz?

Data: 2013-10-11 22:03:46
Autor: biodarek
ladowarka AA/AAA
napisał:

Nie wiem, co Ty z nimi robisz, moja BC700 działa dłużej,
niż obie Twoje razem wzięte :P

Moja też żyje, już z 5 lat, ale ja jej za często nie używam. Co tam
pada? Sterownik? Klucze? Zasilacz?

To jeszcze mnie dopiszcie. Chyba też z 5 lat mam BC700 bez żadnych problemów w użytkowaniu.

--
biodarek

Data: 2013-10-10 10:48:48
Autor: Crimi
ladowarka AA/AAA
/cut/
[...]
BC700+Sanyo Eneloop-y.
3 lata działalności, ładuje AA i AAA
pełny załadunek czyli 4 baterie 2 razy na miesiąc.
Fabryka energii. Polecam a ładowarka BC900 ponoć przereklamowana.

ladowarka AA/AAA