ladowarka - Output: 6V 250mA

Data: 2010-01-26 12:33:34
Autor: Bartek
ladowarka - Output: 6V 250mA
witam,
akurat niemam nic pod ręką by sprawdzić....
potrzebuje ładowarkę, do innego urządzenia,
oryginalna miała parametry:
Output: 6V 250mA

wydaje mi się że nokiowska ładowarka ma takie same, czy się mylę?
wtyk jest identyczny jak stary, "gruby" wtyk nokiowski, tak więc by to pasowało.
 mylę się?

    ew. ktoś na allegro kupował, jakieś ładowarki ktore działają przyzwoicie i nie psują się po miesiącu?
--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-01-26 17:20:52
Autor: Maciej Muran
ladowarka - Output: 6V 250mA
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjmjnf$e74$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mam kilka starych N. i są one zasilane (odpowiednio do wieku) 10,8V, 7,2V, 3,6V, 3,7V a do tych zasilanych przez złącze USB przykłada się 5V.
Widać więc, że wszystko zależy od modelu aparatu i ładowarki. Którąś można by dopasować ale też nie wiem, co konkretnie czego dotyczy obciążenie 250mA. Zajrzyj na elektroda.pl - może tam coś znajdziesz.

M.

ladowarka - Output: 6V 250mA