ladowarka - Output: 6V 250mA

Data: 2010-01-26 17:20:52
Autor: Maciej Muran
ladowarka - Output: 6V 250mA
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjmjnf$e74$1node1.news.atman.pl...
witam,
akurat niemam nic pod ręką by sprawdzić....
potrzebuje ładowarkę, do innego urządzenia,
oryginalna miała parametry:
Output: 6V 250mA

wydaje mi się że nokiowska ładowarka ma takie same, czy się mylę?

Mam kilka starych N. i są one zasilane (odpowiednio do wieku) 10,8V, 7,2V, 3,6V, 3,7V a do tych zasilanych przez złącze USB przykłada się 5V.
Widać więc, że wszystko zależy od modelu aparatu i ładowarki. Którąś można by dopasować ale też nie wiem, co konkretnie czego dotyczy obciążenie 250mA. Zajrzyj na elektroda.pl - może tam coś znajdziesz.

M.

ladowarka - Output: 6V 250mA