ładowarka samochodowa

Data: 2016-07-22 21:15:27
Autor: uciu
ładowarka samochodowa
czesc,

grupa samochodowa wiec da rade podciągnąć:-)

Doradzadzcie jakąś dobrą ładowarkę samochodową o dużym prądzie do smartfona.
Do czego zmierzam. Przy korzystaniu z nawigacji żadna do tej pory (a kupiłem już 3 różne) nie jest nawet w stanie podtrzymać istniejącego naładowania, juz nie mówiąc o doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy korzystaniu z googlmaps.

Wszystkie ładowarki do tej pory to były chińszczyzny czy to z aliexproesu czy allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje rady. Prąd sieciowej 2A.

Dzięki
uciu

Data: 2016-07-23 07:09:43
Autor: cef
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 06:15, uciu pisze:
[...]

Korzystaj z sieciowej.

:-)

Data: 2016-07-23 07:11:51
Autor: Artur Miller
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 07:09, cef pisze:
[...]

- Panie doktorze, zupełnie nie trawię.
- Jak to
- No tak, zjem chleb, sram chlebem, zjem jajecznicę, sram jajecznicą...
- A czym byś pan chciał srać?
- No, jak wszyscy, gównem!
- To jedz pan gówno! Następny proszę!

a.

Data: 2016-07-23 11:16:56
Autor: Alf/red/
ładowarka samochodowa
W dniu 23.07.2016 o 07:09, cef pisze:
Korzystaj z sieciowej.

To nie jest głupie* - w Kauflandzie widziałem przetworniczkę z gniazdka zapalniczki na 230V~, moc ze 100W, mniejsza niż puszka napoju 0.33l, koszt bodajże 79zł.

*technicznie jest głupie, ale może działać, więc nie jest głupie.
--
Alf/red/

Data: 2016-07-23 15:11:54
Autor: cef
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 11:16, Alf/red/ pisze:
W dniu 23.07.2016 o 07:09, cef pisze:
Korzystaj z sieciowej.

To nie jest głupie* -

Ja się przez chwilę zastanawiałem jak uciu sprawdził, że
przy korzystaniu z sieciowej nie ma problemu.
Bo jednak chyba stacjonarne podpięcie smarka do sieciowej
i uruchomienie nawigacji to chyba jednak nie to samo,
co stały pobór danych przy przemieszczaniu się.

Data: 2016-07-23 09:37:15
Autor: Lewis
ładowarka samochodowa
[...]

Bo tel nie "gada" z ładowarką i więcej niż 500 czy 700mA nie pójdzie choćby ładowarka miała 20A. Raz że kabel musi mieć przewody danych a dwa że ładowarka musi gadać.

Ja mam dokładnie tę:

http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-1a-kabel-micro-i5424650933.html

ładuje bez problemu.

Lewis

Data: 2016-07-23 10:00:40
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-1a-kabel-micro-i542
4650933.html ładuje bez problemu.

Tez taka kupiłem kilka tygodni temu.
Ładuje rzeczywiście ładnie (w innym poscie pisałem jakie prady pobiera z niej smartfon).
Niestety dosc mocno zakłuca radio. I co gorsza - w poniedziałek sie zespuła - przestała ładować. Czyli za długo nie podziałała.

Kupiłem wiec griffina -  pradów jeszcze nie sprawdziłem, ale co do zakłuceń - tak samo jak usams.

Kupiłem tez belkina ale jeszcze nie doszedł.

Co ciekawe, znalazłem tez w schowku złącze usb do podłączenia urzadzenia multimedialnego.
Podłaczyłem kabelek usb i daje to prad wystarczajacy do tego aby smartfon z właczona navi googla lub z yanosikiem trzymał stały poziom baterii. :)
A zakłuca radio duzo mniej.

W planach jeszcze dorobienie osobnego podejscia do wtyczki zapalniczkowej bezposrednio z oku i wtedy sprawdzenie kwestii zakłucania radia.

Data: 2016-07-23 12:34:41
Autor: sirapacz
ładowarka samochodowa

W planach jeszcze dorobienie osobnego podejscia do wtyczki zapalniczkowej
bezposrednio z oku i wtedy sprawdzenie kwestii zakłucania radia.

bedzie siać

Data: 2016-07-23 14:00:39
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

W planach jeszcze dorobienie osobnego podejscia do wtyczki
zapalniczkowej bezposrednio z oku i wtedy sprawdzenie kwestii
zakłucania radia.
bedzie siać

ok, ale tak samo?
W poprzednim aucie po podłaczeniu Cb yły duze szumy.
Zmieniłem podłączenie i podłączyłem CB bezpośrednio do aku i szumy bardzo sie zmniejszyły.
Przypadek?

Data: 2016-07-24 11:13:55
Autor: huri_khan
ładowarka samochodowa
Dnia Sat, 23 Jul 2016 12:34:41 +0200, sirapacz napisał(a):

W planach jeszcze dorobienie osobnego podejscia do wtyczki zapalniczkowej
bezposrednio z oku i wtedy sprawdzenie kwestii zakłucania radia.

bedzie siać

Nie będzie siać. Osobny kabel zasilający prosto z akumulatora, owinąć parę razy na rdzeniu
ferrytowym, można wymontować ze starego zasilacza komputerowego. Sprawdzone i zamontowane osobiście w moim samochodzie. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2016-07-24 14:26:21
Autor: sirapacz
ładowarka samochodowa
[...]

hmmm ferryt powiadasz...
i sam ferryt ci wyciął szumy?

Data: 2016-07-25 22:33:47
Autor: re
ładowarka samochodowa

Użytkownik "sirapacz"

[...]

-- -
Tak jak kondensator

Data: 2016-07-26 05:00:28
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Czyli pociągnąc osobne zasilanie od aku a na przewód takie coś założyć?
http://allegro.pl/dlawik-ferryt-filtr-rdzen-ferrytowy-na-kabel-8mm-
i6349324349.html
http://allegro.pl/i6349324349.html

Mam coś takiego przy plazmie samsunga, jak włożyłem w to przewód zasilający to zaczeły mi się jakies wyładowania robić. Dlaczego?

Data: 2016-07-26 16:05:46
Autor: huri_khan
ładowarka samochodowa

Ja mam taki https://sklep.avt.pl/media/products/a733fa05637d3c5b820d17e13b2a1eaf/images/thumbnail/big_RP-25X15X10.jpg?lm=1458057122

Data: 2016-07-26 16:24:44
Autor: re
ładowarka samochodowa

Użytkownik "huri_khan"

[...]

No właśnie, kilka zwojów więcej da.

Data: 2016-07-26 18:00:35
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik huri_khan spam@spam.pl ...

[...]

I co? Przewód przez srodek czy owiniety kilka razy jak w cewce?

Data: 2016-07-26 21:20:49
Autor: huri_khan
ładowarka samochodowa
Dnia Tue, 26 Jul 2016 18:00:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Owijasz jak na cewce. Ja mam cały rdzeń owinięty.

Data: 2016-07-26 16:23:11
Autor: re
ładowarka samochodowa

Użytkownik "Budzik"

[...]

Jakiś dławik. Takie dość słabe są, ale pewne zakłócenia naprawdę może wyeiliminować.

Mam coś takiego przy plazmie samsunga, jak włożyłem w to przewód zasilający
to zaczeły mi się jakies wyładowania robić. Dlaczego?
-- -
Między czym a czym ?

Data: 2016-07-26 19:00:42
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik re re@re.invalid ...

Mam coś takiego przy plazmie samsunga, jak włożyłem w to przewód
zasilający to zaczeły mi się jakies wyładowania robić. Dlaczego?
-- -
Między czym a czym ?

Coś w TV z tyłu - szybko odłączyłem i wiecej nie testowałem bo tak do konca to nawet nie wiedziałem do czego to.

Data: 2016-07-27 09:48:38
Autor: re
ładowarka samochodowa

Użytkownik "Budzik"

[...]

To emocje :-)

Data: 2016-07-23 17:18:05
Autor: jerzu.xyz
ładowarka samochodowa
On Sat, 23 Jul 2016 10:00:40 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Długo szukałem ładowarki z dwoma lub trzema wyjsciami USB. Wszystko co
mi się udało kupić szybko wracało do sprzedawcy. Wszystkie zakłócały
radio FM. Nawet Belkin (jednowyjściowy Belkin daje radę, ten
dwuwyjściowy już nie). W końcu (za namową byłego grupowicza) kupiłem
coś takiego:

http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car-Charger-Mobile-Phone-Chargers-MFi-Apple-Certified-High-Speed-3-Port-IC/32625567821.html?spm=2114.13010608.0.73.ohVkWC

Dokładnie od tego sprzedawcy. I jestem pozytywnie zaskoczony. Dodam że
używam do zasilania kamerki (G1W), iPhona i jakiegoś Samsunga, który
robi za navi (NE + Yanosik w tle).

P.S. Ktoś inny (też były grupowicz) polecił mi własnie Griffina - też
lipa. Zakłówca radio nawet bez obciążenia. Tamte zaczynało dopiero po
podpięciu jakiegoś odbiornika prądu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-07-23 17:23:41
Autor: sirapacz
ładowarka samochodowa

http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car-Charger-Mobile-Phone-Chargers-MFi-Apple-Certified-High-Speed-3-Port-IC/32625567821.html?spm=2114.13010608.0.73.ohVkWC

ale nie sieje w ogóle czy bez obciążenia?
dogaduje się z telefonami odnosnie ladowania szybkiego czy standardowo 500-700mA?

Data: 2016-07-23 18:00:58
Autor: jerzu.xyz
ładowarka samochodowa
On Sat, 23 Jul 2016 17:23:41 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

ale nie sieje w ogóle czy bez obciążenia?

U mnie (Ford Focus) nie sieje. Co nie oznacza, że u kogoś innego
będzie tak samo.

dogaduje się z telefonami odnosnie ladowania szybkiego czy standardowo 500-700mA?

Tego nie wiem. Nie mam telefonów z QC, zresztą ta ładowarka nie
obsługuje QC. Jeżeli chodzi o prąd ładowania, to iPhone idzie na jakieś 900 mA,
Samsunga nie sprawdzałem.

Data: 2016-07-24 14:00:36
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

[...]

Dzieki za podpowiedz - zaraz zamawiam.

Data: 2016-07-25 21:33:43
Autor: Michał Baszyński
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 09:37, Lewis pisze:

Ja mam dokładnie tę:

http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-1a-kabel-micro-i5424650933.html

ładuje bez problemu.

miałem taką, kupiłem ponad dwa lata temu na dx.com i używałem aż do weekendu tydzień temu - podczas jazdy samochodem, z podłączonym smartfonem robiącym za nawigację po kilkunastu minutach samoczynnie zmieniła tryb pracy z ładowania na dymienie, aż się jej obudowa nadtopiła. Telefon na (nie)szczęście przeżył.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2016-07-23 10:03:16
Autor: Chris
ładowarka samochodowa
[...]

Stara ładowarka HTC (oryginał) daję radę przy odpalonej navi google maps + yanosik. Telefon to  Sony Xperia Z2.

Więc proponuję szukać czegoś firmowego a nie po taniości z Chin choćby nawet pisali że jest w stanie ładować teslę.

Zobacz ofertę firmy Belkin.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-23 20:20:01
Autor: z
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 10:03, Chris pisze:
Więc proponuję szukać czegoś firmowego a nie po taniości z Chin choćby
nawet pisali że jest w stanie ładować teslę.

Dokładnie :-)

Właśnie zakończyłem test oryginalnej ładowarki samsunga z tel. Galaxy S2
http://allegro.pl/oryg-ladowarka-samochodowa-samsung-galaxy-2a-s4-s5-i5802140071.html
Zapłaciłem 55 zł w galerii ;-) ale sprzedawca zarzekał się że zadziała a jak nie to odda pieniądze :-)

Po 8 godzinach pracy z autommapą i yanosikiem
ładowanie z 42 wzrosło do 100%

PS. Ktoś tu kiedyś zachwalał ajfony że mają zbilansowane, dopieszczone pod każdym względem zarządzanie energią. Nie to co te inne gorsze firmy.
Nawet byłem skłonny mu przyznać rację po kilu nieudanych ładowarkach :-)
Trzeba było kupić po prostu dobrą oryginalną ładowarkę :-)

Data: 2016-07-24 08:46:18
Autor: Cavallino
ładowarka samochodowa
W dniu 23.07.2016 o 20:20, z pisze:

[...]

Rozumiem, że chodziło o NAładowanie?

Data: 2016-07-25 16:09:14
Autor: robot
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 20:20, z pisze:
[...]

Zawsze to samo.
Co by tam nie liczył i kalkulował, całe życie ten sam wynik:
tanie mięso jedzą psy - niestety.

Data: 2016-08-10 19:52:42
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik Chris xxx@xxx.com ...

Zobacz ofertę firmy Belkin.

Własnie przetestowałem belkina (tego z 2 x usb) (porównywałem go z griffinem)

Griffin sieje. Griffin się grzeje. Griffin ładuje prądem 1,5A. Cena <10zł.

Belkin praktycznie nie sieje. Belkin sie nie grzeje. Ale belkin ładuje tylko 0,5A pomimo tego, ze według opisu powinien dawac 2,1A. Koszt ok 30zł.

Reasumujac - belkin niezgodny z opisem i własciwie kwalifikuje sie do reklamacji.

Przy działającej navi google 500mA wystarcza aby nie rozładowywac telefonu.

Data: 2016-12-18 11:00:51
Autor: Budzik
ładowarka samochodowa
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

Mała erata - wczesniejsze testy był wykonywane na telefonie oukitel 4000 pro.
Obecnie podłączyłem xiaomi redmi note 3 pro i belkin ładuje pieknie: szybko, bez zakłócen.
Nie zmierzyłem jeszcze ile daje, ale podejrzewam, ze pod 2A.
Jak widac, predkosc ładowania to nie tylko to ile daje ładowarka ale również to ile wynegocjuje z telefonem.

Pytanie tylko dlaczego oukitel z belkina bierze mało ale z griffina czerpie pełnymi garsciami?

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2016-07-23 13:45:03
Autor: radekp@konto.pl
ładowarka samochodowa
Fri, 22 Jul 2016 21:15:27 -0700 (PDT), w
<19ac9a31-4093-4ed7-b8d6-8c6df6bb4520@googlegroups.com>, uciu
<adam.uttecht@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Włącz sobie wygaszanie ekranu na długich prostych, o ile coś takiego jest w
google maps.

Data: 2016-07-23 14:30:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
ładowarka samochodowa
Hello uciu,

Saturday, July 23, 2016, 6:15:27 AM, you wrote:

[...]

1. Porządna ładowarka.
2. Porządny kabel. Krótki i gruby.
2. Aplikacją Ampere sprawdzasz, która ładowarka z którym kablem daje
Ci prąd powyżej 1A i rządzisz.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-07-24 11:04:14
Autor: huri_khan
ładowarka samochodowa
Dnia Fri, 22 Jul 2016 21:15:27 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

[...]

Mam LG G3 i miałem ten sam problem podczas używania nawigacji. Rozwiązaniem kóre go wyeliminowało to kupno oryginalnej ładowarki, w moim
przypadku to LG CLA-400

Nawet używając nawigacji bateria jest ładowana (zwiększa się procent
naładowania). P.S. Ładowarka ta działa też z Samsungiem Galaxy J3 --

Data: 2016-07-24 23:34:43
Autor: Poldek
ładowarka samochodowa
[...]

Miałem podobny problem, w końcu kupiłem ładowarkę samochodową 2×USB marki TomTom. Jedno gniazdo ma mieć 2,5A drugie chyba 1A. Nie mierzyłem, ale podczas jazdy z tego słabszego zasilana jest G1WH z mocniejszego tablet z Automapą i tablet sprawnie się ładuje. Automapa ciągnie więcej prądu niż nawigacja googla. Ładowarka jest mała i nie zakłóca radia.

Data: 2016-07-25 15:06:59
Autor: Pawel Muszynski
ładowarka samochodowa
[...]

Kabel jest przynajmniej tak samo ważny jak ładowarka.
Od czasu jak zacząłem używać oryginalnego kabla - każda ładowarka w aucie daje radę Google maps + Yanosik + słuchawka BT.

Paweł

Data: 2016-07-25 15:18:42
Autor: radekp@konto.pl
ładowarka samochodowa
Mon, 25 Jul 2016 15:06:59 +0200, w <nn52tf$bgq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Pawel Muszynski <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał(-a):

> [...]
Od czasu jak zacząłem używać oryginalnego kabla - każda ładowarka w aucie daje radę Google maps + Yanosik + słuchawka BT.

Kabel musi być przyzwoitej firmy (długość i grubość mają mniejsze znaczenie,
straty biorą się na kiepsko zarobionych końcówkach).
Mam ok. 1m kable i daję radę. Teraz zamówiłem 3-metrowy -- zobaczymy :)

Data: 2016-07-25 19:20:49
Autor: J.F.
ładowarka samochodowa
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości
Kabel musi być przyzwoitej firmy (długość i grubość mają mniejsze znaczenie,
straty biorą się na kiepsko zarobionych końcówkach).

Straty sie biora i na samym kabelku.
drucik miedziany 0.3mm srednicy ma ok 0.25 ohm oporu na metr.
Jako, ze druciki sa dwa w szereg, to mamy juz 0.5V spadku napiecia przy 1A.
Sporo, biorac pod uwage, ze ladowarka daje 5V (jesli nie mniej przy takim obciazeniu), a bateria ma miec 4.2 i jeszcze po drodze musi cos sterowac ladowaniem.
Grubszego drucika trudno dac, biorac pod uwage, ze rozstaw pinow jest 0.65mm.
A jak to nie jeden drucik, tylko np linka 7* 0.1mm ? to juz 0.3 ohm.

No i teraz ... ladowarka sieciowa Samsunga przy wiekszym pradzie podnosi napiecie !
A dalej to nie wiem - wiekszy prad sam sobie plynie, czy telefon rozpoznaje ten wzrost i wie, ze ma do czynienia z lepsza ladowarka, wiec podnosi prad ladujacy.

Mam ok. 1m kable i daję radę. Teraz zamówiłem 3-metrowy -- zobaczymy :)

Kiepsko widze. Z powodow j/w.

Jak masz dobry mikroskop, to mozesz sobie sam polutowac kabel np 0.5mm :-)

P.S.
http://thewirecutter.com/reviews/best-micro-usb-cable/

J.

Data: 2016-08-20 00:16:35
Autor: Jawi
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-25 o 15:18, radekp@konto.pl pisze:
Kabel musi być przyzwoitej firmy (długość i grubość mają mniejsze znaczenie,
straty biorą się na kiepsko zarobionych końcówkach).
Mam ok. 1m kable i daję radę. Teraz zamówiłem 3-metrowy -- zobaczymy :)
Mam kabel 0,5m, gruby, solidny mechanicznie i dysku zew podłączonego do lapka nie użyje. Mam inny kabel cienki, długi na 1,5m. Na tym wszystko śmiga jak należy.
Więc najważniejsza jest grubość powłoki zew. kabla i materiał z którego jest zrobiony ;)

Data: 2016-08-20 14:01:00
Autor: radekp@konto.pl
ładowarka samochodowa
Sat, 20 Aug 2016 00:16:35 +0200, w <57b78544$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
Jawi <galaxband@poczta.fm> napisał(-a):

> [...]
Więc najważniejsza jest grubość powłoki zew. kabla i materiał z którego jest zrobiony ;)

Właśnie przyszedł 3m kabel USB-microUSB z aliexpress.
Tak jak się spodziewałem -- szału nie ma.
Przy włączonym tablecie 8" starcza na podtrzymanie, słabo ładuje dopiero po
wyłączeniu ekranu. Zmiana ładowarek nic nie daje.

Na plus -- wygląda na solidnie wykonany.

PS. Program Ampere, który nawiasem polecał Roman, oczywiście pokazuje bzdury,
na nim każdy mój kabel ma ~1000mA. Jeżeli urządzenie nie ma chipa pokazujące
realny prąd ładowania, pozostaje tylko zmierzyć fizycznie prąd.
Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

Data: 2016-08-20 14:54:21
Autor: Czarek
ładowarka samochodowa

W dniu 20.08.2016 o 14:01, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jest drugi podobny program o podobnej nazwie, wskazania obu potrafią bardzo się różnić https://play.google.com/store/apps/details?id=zaka.com.amperemeter

Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

Też do takich wniosków doszedłem i wczoraj kupiłem ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=6306613111

Zobaczymy za kilka dni co pokaże.

--
Czarek

Data: 2016-08-20 15:36:45
Autor: radekp@konto.pl
ładowarka samochodowa
Sat, 20 Aug 2016 14:54:21 +0200, w <np9jus$3iv$1@usenet.news.interia.pl>,
Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> napisał(-a):

Też do takich wniosków doszedłem i wczoraj kupiłem ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=6306613111

Zobaczymy za kilka dni co pokaże.

To chyba to :)
http://www.aliexpress.com/item/USB-Volt-Current-Voltage-Doctor-Charger-Capacity-Tester-Meter-Power-Bank-Wholesale/32499676339.html
Chociaż wolałbym na microUSB, aby mierzyć u celu, a nie u źródła.

Data: 2016-08-20 17:32:47
Autor: Czarek
ładowarka samochodowa

W dniu 20.08.2016 o 15:36, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Teoretycznie ten co kupiłem jest inny od tego, który pokazałeś, on jest dostępny na All od  około 12 zł + przesyłka.

--
Czarek

Data: 2016-08-21 18:11:13
Autor: Czarek
ładowarka samochodowa

Ten jest z microUSB https://www.aliexpress.com/item/LCD-USB-Charger-Mobile-Power-Detector-Battery-Tester-Voltage-Current-Meter-HY/32650653550.html?ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_3_10057_10056_10055_10054_10059_10058_10017_10060_10061_10052_414_10062_10053_413_10050_10051,searchweb201603_1&btsid=2d370e7a-c926-4ddd-b20a-2b61696dfc15 ale i tak kabelek trzeba będzie podłączyć
--
Czarek

Data: 2016-08-21 23:19:09
Autor: radekp@konto.pl
ładowarka samochodowa
Sun, 21 Aug 2016 18:11:13 +0200, w <npcjs3$dqe$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

Ten jest z microUSB https://www.aliexpress.com/item/LCD-USB-Charger-Mobile-Power-Detector-Battery-Tester-Voltage-Current-Meter-HY/32650653550.html?ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_3_10057_10056_10055_10054_10059_10058_10017_10060_10061_10052_414_10062_10053_413_10050_10051,searchweb201603_1&btsid=2d370e7a-c926-4ddd-b20a-2b61696dfc15 ale i tak kabelek trzeba będzie podłączyć

Nie załatwia sprawy ani trochę, że z 2 stron musiałoby być microusb.

Data: 2016-08-20 15:32:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
ładowarka samochodowa
Hello Radekp,

Saturday, August 20, 2016, 2:01:00 PM, you wrote:

[...]

[...]

Jeśli program pokazuje bzdury, to przełącz w opcjach metodę pomiaru.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-08-20 16:01:15
Autor: radekp@konto.pl
ładowarka samochodowa
Sat, 20 Aug 2016 15:32:56 +0200, w
<910415428.20160820153256@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

> [...]

> Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

Jeśli program pokazuje bzdury, to przełącz w opcjach metodę pomiaru.

Raczej nie zadziała, tablet nie ma chipa mierzącego prąd.

Data: 2016-08-18 00:16:55
Autor: Scobowski
ładowarka samochodowa
W dniu 23.07.2016 o 06:15, uciu pisze:

[...]

Na przykładzie kilku kolejnych telefonów samsunga tylko podpowiem: od generacji chyba s3 czy s4 "oryginalne" ładowarki samochodowe są "szybkim" ładowarkami - czyli zamiast 5V dają coś koło 8V; telefon jest w stanie to "obsłużyć" i działa to znacznie wydajniej niż ładowarka z marketu/od chińczyka. Róznica jest taka, że na 10-minutowym dojeździe do pracy z telefonem podłączonym do żoninej-samsungowej ładowarki wyświetlacz pokazuje +15 do +20% do stanu z momentu podłączenia, pełne naładowanie "wycyckanej" do kilku % baterii to ok. 50 minut, podczas gdy moje "wynalazkowe" ładowarki działają 3-4x wolniej.

Poszukaj na stronie producenta telefonu akcesoriów, poczytaj specyfikacje.

Data: 2016-08-18 13:57:59
Autor: J.F.
ładowarka samochodowa
Dnia Thu, 18 Aug 2016 00:16:55 +0200, Scobowski napisał(a):
[...]

Ladowarka sieciowa do s4 jest ciekawa.
Napiecie spoczynkowe 5.06V. Pod obciazeniem 1A - juz 5.19V.

8V raczej nie osiaga, ale np starej nokii C6 z tego nie naladujesz -
zglasza blad ladowania, cos jej sie nie podoba  - chyba napiecie za
duze, bo wystarczy chinski kabelek oporowy i sie laduje.

J.

Data: 2016-09-01 01:46:41
Autor: Scobowski
ładowarka samochodowa
W dniu 18.08.2016 o 13:57, J.F. pisze:
8V raczej nie osiaga

No widzisz. Ch* wiesz, ale wieszczysz.
A co powiesz na 18V w nowych urządzeniach?

https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/quick-charge

Data: 2016-09-01 15:43:49
Autor: J.F.
ładowarka samochodowa
Użytkownik "Scobowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nq7q96$1vp$1@sunflower.man.poznan.pl...
W dniu 18.08.2016 o 13:57, J.F. pisze:
8V raczej nie osiaga

No widzisz. Ch* wiesz, ale wieszczysz.
A co powiesz na 18V w nowych urządzeniach?
https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/quick-charge

Pisalem o ladowarce do S4, Samsunga S4.
Zwykle USB, a nie USB-C, gdzie przewidziano wysokie napiecie.

J.

Data: 2016-09-01 21:55:43
Autor: Scobowski
ładowarka samochodowa
W dniu 01.09.2016 o 15:43, J.F. pisze:

Zwykle USB, a nie USB-C, gdzie przewidziano wysokie napiecie.
Ok, przepraszam, ja TEŻ mogę się pomylić.
To było 9V ;-)
http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-note-4/141486d1413557126t-s-there-aftermarket-charger-supports-fast-charging-note-4-2014-10-17-10.44.28.jpg

Data: 2016-08-19 19:49:00
Autor: jerzu.xyz
ładowarka samochodowa
On Thu, 18 Aug 2016 00:16:55 +0200, Scobowski <scob@tlen.pl> wrote:

Na przykładzie kilku kolejnych telefonów samsunga tylko podpowiem: od generacji chyba s3 czy s4 "oryginalne" ładowarki samochodowe są "szybkim" ładowarkami - czyli zamiast 5V dają coś koło 8V;

Te telefony nie obsługują jeszcze technologii quick charge.

Data: 2016-12-19 10:08:09
Autor: robot
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 06:15, uciu pisze:

Mam ładowarkę firmy Energizer za około 50pln.
Używam do ładowania telefonu z włączoną nawigacją.
Wszystko działa jak należy.

ładowarka samochodowa