ładowarka samochodowa

Data: 2016-07-23 07:09:43
Autor: cef
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 06:15, uciu pisze:
czesc,

grupa samochodowa wiec da rade podciągnąć:-)

Doradzadzcie jakąś dobrą ładowarkę samochodową o dużym prądzie do smartfona.
Do czego zmierzam. Przy korzystaniu z nawigacji żadna do tej pory (a kupiłem już 3 różne) nie jest nawet w stanie podtrzymać istniejącego naładowania, juz nie mówiąc o doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy korzystaniu z googlmaps.

Wszystkie ładowarki do tej pory to były chińszczyzny czy to z aliexproesu czy allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje rady. Prąd sieciowej 2A.

Korzystaj z sieciowej.

:-)

Data: 2016-07-23 07:11:51
Autor: Artur Miller
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 07:09, cef pisze:
[...]

- Panie doktorze, zupełnie nie trawię.
- Jak to
- No tak, zjem chleb, sram chlebem, zjem jajecznicę, sram jajecznicą...
- A czym byś pan chciał srać?
- No, jak wszyscy, gównem!
- To jedz pan gówno! Następny proszę!

a.

Data: 2016-07-23 11:16:56
Autor: Alf/red/
ładowarka samochodowa
W dniu 23.07.2016 o 07:09, cef pisze:
Korzystaj z sieciowej.

To nie jest głupie* - w Kauflandzie widziałem przetworniczkę z gniazdka zapalniczki na 230V~, moc ze 100W, mniejsza niż puszka napoju 0.33l, koszt bodajże 79zł.

*technicznie jest głupie, ale może działać, więc nie jest głupie.
--
Alf/red/

Data: 2016-07-23 15:11:54
Autor: cef
ładowarka samochodowa
W dniu 2016-07-23 o 11:16, Alf/red/ pisze:
W dniu 23.07.2016 o 07:09, cef pisze:
Korzystaj z sieciowej.

To nie jest głupie* -

Ja się przez chwilę zastanawiałem jak uciu sprawdził, że
przy korzystaniu z sieciowej nie ma problemu.
Bo jednak chyba stacjonarne podpięcie smarka do sieciowej
i uruchomienie nawigacji to chyba jednak nie to samo,
co stały pobór danych przy przemieszczaniu się.

ładowarka samochodowa