ladowarki micro usb

Data: 2012-09-21 19:43:08
Autor: borowina
ladowarki micro usb
mam samsunga galaxy s2 i zauwazylem,ze ma lacze takie samo jak niektore nokie (np. E7) - czy mozna bezpiecznie uzywac ladowarek micro usb od innych telefonow ? czy ladowarki micro usb roznia sie wydajnoscia ? czy
mozna np. kupic jakies szybsze (niz te oryginalne samsunga) ???

Data: 2012-09-22 19:46:27
Autor: Jeffrey
ladowarki micro usb
borowina wrote:
[...]

mini i micro usb można na bank używać zamiennie bo tam napięcie jest standaryzowane 5V

jeffrey

Data: 2012-09-22 22:43:15
Autor: Grzexs
ladowarki micro usb
[...]

Ja dorzucę, że niektóre Nokie nie chcą współpracować z niektórymi obcymi ładowarkami. Ale nie potrafię podać reguły.
--
Grzexs

Data: 2012-09-23 11:43:49
Autor: Jeffrey
ladowarki micro usb
Grzexs wrote:
[...]

może chodzi o wydajność prądową
ja zatrzymałem się na N73 jeżeli chodzi o Nokię i wiem że kiedy podłączyło się zasilacz od 3310(lub jakoś tak) to nie ładował się do końca (w zestawie do N73 była przejściówka z mini na micro)

jeffrey

Data: 2012-09-25 09:49:54
Autor: Paweł Muszyński
ladowarki micro usb
W dniu 2012-09-22 22:43, Grzexs pisze:
[...]

Ja mam ładowarkę firmową Nokia, która z Nokią współpracuje OK, a w Samsungu i SE głupieje po jej podłączeniu ekran dotykowy.

Paweł

Data: 2012-09-25 15:53:57
Autor: Pszemol
ladowarki micro usb
Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> wrote:
Ja mam ładowarkę firmową Nokia, która z Nokią współpracuje OK, a w
Samsungu i SE głupieje po jej podłączeniu ekran dotykowy.

Kolega ma ten sam motyw w jakims telefonie z Androidem - też mu
nieoryginalna Å‚adowarka psuÅ‚a touchscreen. DaÅ‚em mu takÄ… chinskÄ…  za $2 co
sobie do iPhone kupiłem kiedyś w dealextreme i działa mu dobrze. Chyba nie
ma tu reguły - trzeba próbować i przesiewać ziarno od plew.

Data: 2012-09-23 21:11:50
Autor: jerzu
ladowarki micro usb
On Sat, 22 Sep 2012 19:46:27 +0200, "Jeffrey"
<spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl> wrote:

mini i micro usb mo¿na na bank u¿ywaæ zamiennie bo tam napiêcie jest standaryzowane 5V

Tak, tylko ¿e SE dalej siê obra¿a na inne ³adowarki, ni¿ oryginalne.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-09-23 21:19:06
Autor: K
ladowarki micro usb
W dniu 23.09.2012 21:11, jerzu pisze:
Tak, tylko ¿e SE dalej siê obra¿a na inne ³adowarki, ni¿ oryginalne.

ktory?
bo neo v, xperie x8 i x10 naladujesz ladowarka od chinczyka i od samsunga. nawet kabelkiem od nokii naladujesz z kompa.

Data: 2012-09-23 21:47:56
Autor: jerzu
ladowarki micro usb
On Sun, 23 Sep 2012 21:19:06 +0200, K <a@b.c> wrote:

bo neo v, xperie x8 i x10

X10 Mini Pro. Z Neo V nie mam tego problemu. A, i jeszcze Samsung
Galaxy Y, który np. z ³adowark± od SE dostaje g³upawki.

Data: 2012-09-23 22:05:41
Autor: Artur Ma¶l±g
ladowarki micro usb
W dniu 2012-09-23 21:47, jerzu pisze:
On Sun, 23 Sep 2012 21:19:06 +0200, K <a@b.c> wrote:

bo neo v, xperie x8 i x10

X10 Mini Pro. Z Neo V nie mam tego problemu. A, i jeszcze Samsung
Galaxy Y, który np. z ³adowark± od SE dostaje g³upawki.

Jak to lecia³o?
"Tak, tylko ¿e SE dalej siê obra¿a na inne ³adowarki, ni¿ oryginalne."

Z powy¿szego widaæ, ¿e nie SE, a tylko jakie¶ X10 Mini Pro na jak±¶
bli¿ej nieokre¶lon± ³adowarkê i jaki¶ Samsung Galaxy Y z jak±¶
³adowark± od SE ma jaki¶ problem.

Telefony nie wykrywaj± producenta ³adowarek po zapachu - problem
mo¿e byæ wtedy, kiedy nie spe³niaj± wymagañ, co siê zdarza.
Patrz±c po tym co siê po¿ycza i do czego (nawet nie wspominam
o moich prywatnych telefonach z chiñskimi ³adowarkami np.
w samochodzie) to nie ma z tym k³opotów - najwy¿ej nie do³aduj±
baterii do 100%, a ludzie maj± naprawdê ró¿ne telefony i chodz±
po pro¶bie do¶æ regularnie :)

Data: 2012-09-23 22:39:28
Autor: jerzu
ladowarki micro usb
On Sun, 23 Sep 2012 22:05:41 +0200, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

Telefony nie wykrywaj± producenta ³adowarek po zapachu - problem
mo¿e byæ wtedy, kiedy nie spe³niaj± wymagañ, co siê zdarza.

Jakich wymagañ? Bo mnie nie chodzi o to, czy telefon siê nie na³aduje
na 100%. To jest sprawa drugorzêdna. X10 Mini Pro nie daje siê u¿ywaæ
po pod³±czeniu ³adowarki innej, ni¿ oryginalna. Telefon zachowuje siê
tak, jakby "niewidzialne" paluszki go dotyka³y - co¶ tak jak na tym
filmie
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t9-BPEz83OQ
Wspomniany Samsung znowu nie daje siê odblokowaæ.
Z Neo V jest problem inny. Mia³em swego czasu ³adowarkê HTC z wtyczk±
miniUSB. Dokupi³em przej¶ciówkê Motoroli z miniUSB na microUSB. Neo V
pod³±czony do tej ³adowarki z przej¶æiówk± siê nie ³aduje. Ka¿dy inny,
pod³±czony przeze mnie telefon, siê ³aduje.

Data: 2012-09-25 13:17:28
Autor: Artur Ma¶l±g
ladowarki micro usb
wrote:

Telefony nie wykrywaj± producenta ³adowarek po zapachu - problem
mo¿e byæ wtedy, kiedy nie spe³niaj± wymagañ, co siê zdarza.

Jakich wymagañ?

Technicznych.

[...]

Byæ mo¿e telefon jest czu³y na charakterystykê zasilania - byæ mo¿e
jest uszkodzony, ale nie na tyle, by nie pracowaæ z oryginaln±
³adowark±.

[...]

Ciekawe - ja mam takie przej¶ciówki kupione na Dealextreme i problemów
nie ma (wykorzystywane ³adowarki do navi, aparatów itd.). Mo¿e to
kwestia tego ile pinów jest wykorzystanych i jak s± pod³±czone.
Kiedy¶ mieli¶my w domu problem z sonowskim mp3 - jak by³ pod³±czony
do aktywnego huba podpiêtego do komputera (komputer by³ wy³±czony)
to siê mp3 ³adowa³o. Na wakacje wziêli¶my tylko hub jako ³adowarkê
i tu lipa - zero ³adowania. No, ale nie by³bym sob±, gdybym nie
pokombinowa³  - przy pewnym po³o¿eniu wtyczki (czê¶ciowo wyci±gniêtej)
okaza³o siê ¿e ³aduje i komputer jest niepotrzebny. Dzia³a tak
do dzi¶ :)

Data: 2012-09-23 21:37:29
Autor: Artur Ma¶l±g
ladowarki micro usb
W dniu 2012-09-23 21:11, jerzu pisze:
[...]

Jako¶ tak nie bardzo - z ostatnich (Neo, Xperia) bez najmniejszego
problemu ³aduj± siê ze wszystkiego. Nawet po zwyk³ym USB siê pod³aduj±.
Jak chcesz dobrego na³adowania to jest potrzebna stosowna wydajno¶æ
pr±dowa. Tyczy to nie tylko SE, ale zasadniczo ka¿dego telefonu.

Data: 2012-09-24 06:00:25
Autor: Michal Tyrala
ladowarki micro usb
On Sun, 23 Sep 2012 21:11:50 +0200, jerzu wrote:
>mini i micro usb mo¿na na bank u¿ywaæ zamiennie bo tam napiêcie jest >standaryzowane 5V

 Tak, tylko ¿e SE dalej siê obra¿a na inne ³adowarki, ni¿ oryginalne.

Dobrze ze kumple z pracy newsow nie czytaja, bo by im siê telefony
przestaly ladowac ;-)

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns