lagi cagiva

Data: 2010-06-10 08:31:45
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
lagi cagiva
Thompson FZ1 napisał(a):
Ktoś pomoże rozwiązać zagadkę .Dzięki

Na 99% tak ma byc i teraz musisz dobrze poszukac w ktorej ile ma byc oleju.
Mialem tak w nordwescie i jeszcze w jednym malym znanym mi wlochu tak bylo. Dzwiny patent, ale dziala.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-06-10 01:00:18
Autor: Thompson FZ1
lagi cagiva
On 10 Cze, 08:31, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Thompson FZ1 napisa (a):

> [...]

Na 99% tak ma byc i teraz musisz dobrze poszukac w ktorej ile ma byc oleju.
Mialem tak w nordwescie i jeszcze w jednym malym znanym mi wlochu tak

No to jest światełko w tunelu,dzięki za wskazówkę.

Data: 2010-06-10 11:01:18
Autor: PanAdol
lagi cagiva
Mialem tak w nordwescie i jeszcze w jednym malym znanym mi wlochu tak
bylo. Dzwiny patent, ale dziala.
Cos mi sie kojarzy ze w sporej czesci skuterow chyba spreznya wlasnie jest tylko po jednej stronie
Pzdr

Data: 2010-06-10 16:57:47
Autor: Ivam
lagi cagiva
Użytkownik "PanAdol" <adampilat@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:huq9l9$du9$1@inews.gazeta.pl...
Cos mi sie kojarzy ze w sporej czesci skuterow chyba spreznya wlasnie jest tylko po jednej stronie

Dobrze Ci sie kojarzy - w bardzo wielu jest tak, ze jedna rura tlumi, a druga sprezynuje, albo sprezynuje/tlumi.

--
pzdr:
Ivam

lagi cagiva