laguna,megane 2007/2008

Data: 2011-09-07 18:30:15
Autor: to
laguna,megane 2007/2008
begin tomek
czy ktoś podzieli się opinią jak podejść do francuskich autek z tych
roczników , nigdy nie miałem i bałem się z reguły francuzów, może jednak
to tylko stara fama....

Jeżeli zamierzasz je poprowadzić, to najlepiej podejść od strony drzwi kierowcy, jeżeli będziesz jechał jako pasażer, to w sumie obojętne. Jeśli z kolei chcesz tylko pooglądać, to w ogóle nie musisz podchodzić, możesz bez problemu zlustrować je z pewnej odległości.

Data: 2011-09-07 20:40:56
Autor: tomek
laguna,megane 2007/2008

Jeżeli zamierzasz je poprowadzić, to najlepiej podej¶ć od strony drzwi kierowcy, jeżeli będziesz jechał jako pasażer, to w sumie obojętne. Je¶li z kolei chcesz tylko poogl±dać, to w ogóle nie musisz podchodzić, możesz bez problemu zlustrować je z pewnej odległo¶ci.

już ? już ci lepiej ?
--
pozdro
tuMEk

Data: 2011-09-07 18:50:22
Autor: to
laguna,megane 2007/2008
begin tomek
juĹĽ ? juĹĽ ci lepiej ?

O co Ci chodzi? Dlaczego jesteĹ› nieuprzejmy?

laguna,megane 2007/2008