lajt mobile

Data: 2019-06-05 13:04:03
Autor: Jestem Nowy
lajt mobile
złożyłem wniosek o przenieasienie nr do lajt mobile
dostałem jakiegoś emaila że niby mam wpłacić 1zł
dla weryfikacji (ale nr rachunku nie podali)

to jest operator GSM czy kiosk z warzywami?!

Data: 2019-06-05 22:08:03
Autor: ToMasz
lajt mobile
W dniu 05.06.2019 o 22:04, Jestem Nowy pisze:
złożyłem wniosek o przenieasienie nr do lajt mobile
dostałem jakiegoś emaila że niby mam wpłacić 1zł
dla weryfikacji (ale nr rachunku nie podali)

to jest operator GSM czy kiosk z warzywami?!

zadałeś im pytanie jak normalny człowiek i nie dostałeś odpowiedzi, czy jak trol piszesz tylko na grupę?

ToMasz

lajt mobile