lakiernictwo - grupy dyskusyjne

Data: 2010-06-23 22:54:29
Autor: MiReK Badacz ;-D
lakiernictwo - grupy dyskusyjne
Znacie jakies grupy dyskusyjne na temat lakiernictwa samochodowego? Bo
nie moge wyszukac w tym czytniku googlowskim heh

Data: 2010-06-24 10:15:54
Autor: Radion
lakiernictwo - grupy dyskusyjne
Znacie jakies grupy dyskusyjne na temat lakiernictwa samochodowego? Bo
nie moge wyszukac w tym czytniku googlowskim heh

To jakis popsuty masz ten czytnik googlowski bo mój zanalazl np. to: http://lakiernik.orge.pl

pozdr.
Radek

Data: 2010-06-24 12:30:38
Autor: MiReK
On 24 Cze, 10:15, "Radion" <nos...@xxx.pl> wrote:
> Znacie jakies grupy dyskusyjne na temat lakiernictwa samochodowego? Bo
> nie moge wyszukac w tym czytniku googlowskim heh

To jakis popsuty masz ten czytnik googlowski bo m j zanalazl np. to:http://lakiernik.orge.pl

pozdr.
Radek

nie wiem czy dam rade przeczytac bo mnie kregoslup boli :>

lakiernictwo - grupy dyskusyjne