lamerskie pytanie o rootowanie

Data: 2013-07-26 20:47:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
lamerskie pytanie o rootowanie
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą rs
naskrobał(a):

czy ma sens rootowanie, jeśli np. nie mam zamiaru zmieniać providera, ani nie jest mi potrzebne grzebanie w systemowych plikach? jakie rootowanie telefonu daje korzyści? <rs>

Jeśli nie chcesz zmieniać niczego w systemie telefonu to sobie daj spokój z
rootem. --
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może
czapka-uszatka, może przypięty do piersi rosyjski order, a może ciągnący
się za nim spadochron?

Data: 2013-07-26 15:04:30
Autor: rs
On 7/26/2013 2:47 PM,  ...:::WISKOLER:::... wrote:
[...]

tak tez wlasnie sobie mysle i mysle, sobie tez, po co ludzie rootuja telefony, skoro wiekszosc z nich rowzniez nie potrzebuje miec praw do edycji plikow systemowych (rozumiem z ciekawoscii dla sportu). niby mam jedna rzecz, ktora bym chcial zmienic w swoim telefonie. kiedys rootowalem inny egzemplarz i doszedlem do wniosku, ze nie warta skorka wyprawki, ale moze czegos nie wiem, wiec pytam. <rs>

Data: 2013-07-29 21:56:25
Autor: Irokez
W dniu 2013-07-26 21:04, rs pisze:
[...]

Ja mając mało pamięci RAM powywalałem wszelkiego rodzaju gówniane aplikacje googlowe, społecznościowe, twiterowe, mapowe itp kompletne badziewia, których nie jesteś w stanie usunąć bez roota. Zajmują miejsce, czas procesora a co za tym idzie zmniejszają skutecznie czas pracy na baterii mimo że nie użyjesz tego nigdy w życiu tego phona a cały czas te kompletne śmiecie działają w tle, zbierają dane o Tobie i rozsyłają diabli wiedzą do kogo.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2013-07-29 16:27:53
Autor: rs
On 7/29/2013 3:56 PM, Irokez wrote:
[...]

akurat, tak sie sklada, ze tych appow uzywam na codzien. <rs>

Data: 2013-08-02 03:58:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
lamerskie pytanie o rootowanie

"rs" 51f2c843$0$12137$c3e8da3$69010069@news.astraweb.com

wyprawki, ale moze czegos nie wiem, wiec pytam. <rs>

A jak synchronizować czas z serwerami NTP?

lamerskie pytanie o rootowanie