lamerskie pytanie o rootowanie

Data: 2013-07-27 21:35:41
Autor: gawfron
lamerskie pytanie o rootowanie
W dniu 2013-07-26 20:41, rs pisze:
czy ma sens rootowanie, jeśli np. nie mam zamiaru zmieniać providera,
ani nie jest mi potrzebne grzebanie w systemowych plikach? jakie
rootowanie telefonu daje korzyści? <rs>

Mnie z uwagi na mało pamięci przydało się zwiększenie uprawnień softu do przenoszenia apek na kartę pamięci.

Data: 2013-07-27 22:25:27
Autor: Krystek
W dniu 2013-07-27 21:35, gawfron pisze:
[...]

A z rootem każdą da się przenieść? W tablecie mam możliwość przeniesienia z pamięci wewnętrznej do pamięci dodatkowej, ale nie dla każdej aplikacji.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-07-28 00:05:49
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-07-27 22:25, Krystek pisze:
[...]

Nie. Choć z drugiej strony patrząc - posiadając odpowiednią wiedzę tak.
Problem się pojawi przy aktualizacji.

W tablecie mam możliwość
przeniesienia z pamięci wewnętrznej do pamięci dodatkowej, ale nie dla
każdej aplikacji.

Rozwiązaniem tego problemu jest kupowanie smartfonów/tabletów o takiej
wielkości pamięci wewnętrznej, by nie było to problemem. Szkoda czasu
na kombinacje.

Data: 2013-07-28 11:55:26
Autor: ToMasz
W dniu 27.07.2013 22:25, Krystek pisze:
[...]

z rootem, możesz podzielić kartę pamięci na 2 partycje. jedna z nich będzie widziana jako karta sd, druga powiększy pamięć urządzenia. ten obszar w którym są instalowane programy

ToMasz

Data: 2013-07-28 22:35:14
Autor: Krystek
W dniu 2013-07-28 11:55, ToMasz pisze:
[...]

Nooo, jeśli tak się faktycznie da to będę musiał poszukać instrukcji rootowania mojego tabletu. Na razie mam 1GB wewnętrznej pamięci + wbudowany flash 8GB oraz gniazdo kart pamięci (planuję jakąś kartę 16GB weń wrzucić). I prawdę mówiąc 1GB to nie jest oszałamiająca wielkość. Zostało mi 330 MB wolnego...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-08-02 04:07:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
lamerskie pytanie o rootowanie

"ToMasz" 51f4ea8e$0$1456$65785112@news.neostrada.pl

z rootem, możesz podzielić kartę pamięci na 2 partycje. jedna z nich będzie widziana jako karta sd, druga powiększy pamięć urządzenia. ten obszar w którym są instalowane programy

To chyba lepiej bez dzielenia. ;) Wszystko na ,,pamięć urządzenia''.

lamerskie pytanie o rootowanie