lamerskie pytanie o transfer via USB

Data: 2010-01-22 21:51:20
Autor: Marcin Kocur
lamerskie pytanie o transfer via USB
Osoba rs napisała na pl.comp.pecet:

czy jak mam dwa urzadzenia (np. kamere i HDD), podlaczaone do
zewnetrznego huba USB to informacja jest przekazywana poprzez komputer
czy bezposrednio miedzy urzadzeniami?

ZTCW tylko firewire pozwala na takie cuda. Choć mogę nie wiedzieć
wszystkiego :>

Marcin Kocur

Data: 2010-01-23 10:06:01
Autor: Q
[...]

wydaje mi sie, ze poza mozliwoscia polaczenia,
urzadzenia musza sie "wspierac" w wyzszej warstwie,
czyli np. kamera musi miec mozliwosc podlaczenia dysku twardego;

Choć mogę nie wiedzieć wszystkiego :>

http://en.wikipedia.org/wiki/USB_On-The-Go
:)

lamerskie pytanie o transfer via USB