lamerskie pytanie o transfer via USB

Data: 2010-01-22 22:19:40
Autor: Feromon
lamerskie pytanie o transfer via USB

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci news:ba3kl51asj0e2vv09jkcns24cp1b23428v4ax.com...
czy jak mam dwa urzadzenia (np. kamere i HDD), podlaczaone do
zewnetrznego huba USB to informacja jest przekazywana poprzez komputer
czy bezposrednio miedzy urzadzeniami?
chodzi mi o to, czy np. majac w kompie USB1, podlaczyc do niego hub
USB2 i transmisja danych miedzy tymi urzadzeniami byla by na poziomie
USB2 czy na poziomie USB1? <rs>

Chyba, ze te dwa urzadzenie sa polaczone BEZPOSREDNIM kablem.
Kazdy transfer poprzez PC z USB 1 spowolni transfer do tej wartosci.
Najslabsze ogniwo decyduje.

Feromon

lamerskie pytanie o transfer via USB