lampa naftowa dwuknotowa

Data: 2011-12-30 10:51:32
Autor: identifikator: 20110701
lampa naftowa dwuknotowa
pytanie, można zamienić świecę z jednym tym wichajstrem pomiędzy którym przeskakuje istka (sory nie wiem jak to nazwać), na taką która ma ich 3?

jakie to będzie miało konsekwencje? podobno producent nie zaleca...

Data: 2011-12-30 11:01:41
Autor: yabba
lampa naftowa dwuknotowa
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jdk1iu$cd1$1node2.news.atman.pl...
pytanie, można zamienić świecę z jednym tym wichajstrem pomiędzy którym przeskakuje istka (sory nie wiem jak to nazwać), na taką która ma ich 3?

jakie to będzie miało konsekwencje? podobno producent nie zaleca...

Kiedyś założyłem takie do Łady Samary. nie zauważyłem żadnych konkretnych różnic w działaniu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-12-30 11:51:28
Autor: 4CX250
lampa naftowa dwuknotowa
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:jdk264$72b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czasem wręcz pogarsza z uwagi na obecność 3 elektrod a ładunku masz tyle samo.

Marek

Data: 2011-12-30 12:21:20
Autor: Robert_J
lampa naftowa dwuknotowa
pytanie, można zamienić świecę z jednym tym wichajstrem pomiędzy którym przeskakuje istka (sory nie wiem jak to nazwać), na taką która ma ich 3?
jakie to będzie miało konsekwencje?

Żadne :-). Iskra i tak jest jedna. Wbrew temu co pokazują "wizualizacje komputerowe" ;-)).

Data: 2011-12-30 14:06:30
Autor: PaweL
świeca
Najnowsze trendy to cienkie elektrody (1 boczna) żeby mieszanka miała łatwy dostęp do iskry. Ostatnio Denso wypuściło świece TT "prawie platynowe", 2 cienkie końcówki dają efekt lepszej iskry jak w świecy irydowej/platynowej, trwałość i cena świecy zwykłej.

Paweł

Data: 2011-12-30 14:11:04
Autor: identifikator: 20110701
świeca
cienkie końcówki dają efekt lepszej iskry jak w świecy irydowej/platynowej, trwałość i cena świecy zwykłej.

sory jestem laik, nie mógłbyś mi poświęcić chwili i namierzyć takie świecie do Seicento 900?

Data: 2012-01-02 11:15:09
Autor: PaweL
świeca

sory jestem laik, nie mógłbyś mi poświęcić chwili i namierzyć takie świecie do Seicento 900?

proszę:
Denso W20TT

i bardzo ważne w tym silniku: przerwę iskrową trzeba zmniejszyć do 0,8 mm! Tego wymaga Fiat, a świece normalnie mają 1,0 mm

Data: 2012-01-02 20:04:52
Autor: identifikator: 20110701
świeca
i bardzo ważne w tym silniku: przerwę iskrową trzeba zmniejszyć do 0,8 mm! Tego wymaga Fiat, a świece normalnie mają 1,0 mm

dzięki, a tego nie wiedziałem
istnieje jakiś przyrząd do pomiaru odstępu? jak to to się nazywa bo nie mogę znaleźć na allegro...

Data: 2012-01-02 20:08:10
Autor: marcin
świeca
dzięki, a tego nie wiedziałem
istnieje jakiś przyrząd do pomiaru odstępu? jak to to się nazywa bo nie
mogę znaleźć na allegro...

szczelinomierz

Data: 2011-12-30 22:42:06
Autor: Hants
lampa naftowa dwuknotowa
"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:jdk1iu$cd1$1node2.news.atman.pl...

jakie to będzie miało konsekwencje? podobno producent nie zaleca...

W teorii - ma starczać na dłużej 3x.

W praktyce - zauwazyłem, ze mi się auto na LPG nie chciało wkręcać powyżej 4 tys RPM. Nie potrafie tego wyjaśnić.

lampa naftowa dwuknotowa