lampa przednia zalilana przez dynamo w piaście

Data: 2013-01-11 05:39:49
Autor: rmikke
lampa przednia zalilana przez dynamo w piaście
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 14:09:19 UTC+1 użytkownik Marek-ZZPRC napisał:
jak w temacie

od tego sezonu mój rower bedzie posiadał zasilanie elektryczne

głównie chodzi o energią dla potrzeb nawigacji i telefonu

ale skoro już takowe będzie to pomyślałem o lampie przedniej

prosze o jakieś sugestie,
jaką lampę i dlaczego?

BUMM Cyo, bo diodowa i mocna. Niektóre wersje są wyposażone
w yntelygencję, która włącza je tylko w nocy i przyciemnia,
żeby nie oślepiały kierowców z przeciwka. W zimówce mi to na nic,
ale ogólnie fajne :D

Data: 2013-01-11 07:38:13
Autor: tadeklodz
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 14:39:49 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 14:09:19 UTC+1 użytkownik Marek-ZZPRC napisał:

> jak w temacie

> jaką lampę i dlaczego?
jest nowy model z wyjściem usb strasznie droga o oczywiście jest Edelux /SON/który znakomicie oświetla drogę

Data: 2013-01-11 18:38:05
Autor: JDX
On 2013-01-11 16:38, tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:
[.....]
Hej kolego, może zanim cokolwiek napiszesz to nauczyłbyś się poprawnie
cytować? A jeśli ten Google-badziew na to nie pozwala to masz chociażby
darmowego Outlooka, o innym oprogramowaniu nawet nie wspominając... A
tak w ogóle to chociaż raz spojrzałeś na to g..o które produkujesz?

Data: 2013-01-11 21:32:33
Autor: live_evil
[OT] Re: lampa przednia zalilana przez dynamo w piaście
On 11.01.2013 18:38, JDX wrote:
to masz chociażby darmowego Outlooka,

Gdzie znajdę owego darmowego Outlooka? :-)

--
live_evil

Data: 2013-01-12 22:45:38
Autor: Andy Niwinski

"live_evil" <usame_niechcespamu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kcpst1$j2g$1newsfeed.man.lodz.pl...
On 11.01.2013 18:38, JDX wrote:
to masz chociażby darmowego Outlooka,

Gdzie znajdę owego darmowego Outlooka? :-)

Na jakiej Windzie jeździsz?

Jak nie lubisz slangu, to - jakiego Windowsa używasz?

Data: 2013-01-12 09:34:08
Autor: Titus Atomicus
lampa przednia zalilana przez dynamo w piaś cie
In article <33548ad8-6b6d-4ac0-adcc-08513943e9ae@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

w yntelygencję, która włącza je tylko w nocy i przyciemnia,
żeby nie oślepiały kierowców z przeciwka. W zimówce mi to na nic,

Ale nie wiemy, jakie przenaczenie roweru.

Ja w turystycznym mam BUMM Lumotec Fly. Z podtrzymaniem. Jestem zadowolony. Jakbym mial drugi raz kupowac, na pewno nie kupowalbym nic slabszego, a byc moze jeszcze raz wzialbym pod uwage Cyo.
Inteligencja mi niepotrzebna, ale brakuje mi natychmiastowego wylaczenia podtrzymania - przydaloby sie w trakcie zjezdzania z drogi w celu biwakowania na dziko.

Tylna lampka tez powinna byc z podtrzymaniem. Mam BUMM Toplight Flat Plus i tez jestem zadowolony. Jedyne dwie wady, to to, ze nie ma natychmiastowego wylaczenia, i sposob mocowania (na bagazniku) sprawia, ze jak jade na wycieczke jest zaslaniana czesciowo przez to co jest na bagazniku. Mysle o lampce na tylnym blotniku.

W rowerze miejskim mam najtansze lampki zarowkowe (na dynamo), ktore przyszly z rowerem.
--
TA

Data: 2013-01-12 12:39:53
Autor: rmikke
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 09:34:08 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Inteligencja mi niepotrzebna, ale brakuje mi natychmiastowego wylaczenia podtrzymania - przydaloby sie w trakcie zjezdzania z drogi w celu biwakowania na dziko.

Ależ Cyo ma, przynajmniej moja. Szkoda tylko, że nie podtrzymuje również
tyłu, a wiem, że są i takie lampki (miałem w wypożyczonym rowerze
w Brunszwiku, tylko sama lampka byłą słabsza od Cyo).

Tylna lampka tez powinna byc z podtrzymaniem.

Powiedziałbym nawet, że przede wszystkim tylna.

lampa przednia zalilana przez dynamo w piaście