lampka

Data: 2012-01-18 22:18:48
Autor: Poldek
lampka

Czy ktoś testował tą lampkę?

http://www.jula.pl/lampa-rowerowa-led-extreme-631034

Cena niezbyt wygórowana, na zdjęciu wygląda nieźle. Ale mam daleko do tego sklepu, żeby oglądnąć, jak z jakością.

Data: 2012-01-19 07:41:55
Autor: rmikke
lampka
Dnia Wed, 18 Jan 2012 22:18:48 +0100, Poldek naskroba�/a:

Czy ktoś testował tą lampkę?

http://www.jula.pl/lampa-rowerowa-led-extreme-631034

Cena niezbyt wygórowana, na zdjęciu wygląda nieźle. Ale mam daleko do tego sklepu, żeby oglądnąć, jak z jakością.

Tak jak z parametrami zapewne. Jest "bardzo dluga i szeroka".

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-19 07:58:49
Autor: rmikke
lampka
Dnia 18 Jan 2012 23:41:55 -0800, rmikke naskroba�/a:

[...]

Aaaa, dopatrzylem jeszcze, ze to na 3xAAA. Czyli swieci albo slabo, albo krotko.

Data: 2012-01-19 09:12:04
Autor: Fabian
lampka
On 19.01.2012 08:58, rmikke wrote:
Dnia 18 Jan 2012 23:41:55 -0800, rmikke naskroba�/a:
Aaaa, dopatrzylem jeszcze, ze to na 3xAAA. Czyli swieci albo slabo, albo krotko.

No, zawsze może jeszcze świecić i słabo, i krótko ;)

Fabian.

Data: 2012-01-19 09:28:13
Autor: Tomasso
lampka

U¿ytkownik "Poldek" :
Cena niezbyt wygórowana, na zdjêciu wygl±da nie¼le.

Przebitka dwukrotna w porównaniu do ceny w chiñskim sklepie netowym. Za 8 dolarów mo¿na tam kupiæ lamptê z 3 trybami, regulowan± ogniskow± i jak±¶ nieprzypadkow± diod±. Plus dolar za mocowanie do kierownicy.

Data: 2012-01-19 08:45:33
Autor: rmikke
lampka
Dnia Thu, 19 Jan 2012 09:28:13 +0100, Tomasso naskroba�/a:

U�ytkownik "Poldek" :
Cena niezbyt wyg�rowana, na zdj�ciu wygl�da nie�le.

Przebitka dwukrotna w por�wnaniu do ceny w chi�skim sklepie netowym. Za 8 dolar�w mo�na tam kupi� lampt� z 3 trybami, regulowan� ogniskow� i
jak��
nieprzypadkow� diod�. Plus dolar za mocowanie do kierownicy.

Lojzicku, dolar spadl ponizej 1,40 PLN???

A ostatnio mowili, ze sie wzmacnia...

Data: 2012-01-19 10:48:29
Autor: ToMasz
lampka
W dniu 18.01.2012 22:18, Poldek pisze:

Czy ktoś testował tą lampkę?

http://www.jula.pl/lampa-rowerowa-led-extreme-631034

Cena niezbyt wygórowana, na zdjęciu wygląda nieźle. Ale mam daleko do
tego sklepu, żeby oglądnąć, jak z jakością.
inne odpowiedzi - sraty pierdaty. W zaprzyjaźnionym sklepie rowerowym podobne lampy są sprzedawane od 2 lat, nie było ani jednej reklamacji na lampe. jeden pęknięty uchwyt, bo facet wyrywał lampę z obejmy a nie wysuwał ją z bazy. JEden uszkodzony uchwyt - mocowanie nie trzyma, dało się naprawić specjalnie wyciętą podkładką. LAmpa ma ostry strumień światła w środku, i stosunkowo duży słabej jasności okrąg. światłość w okręgu jest dostateczna aby coś widzieć w całkowitym mroku. natomiast środek dorównuje światłością reflektorom samochodowym (Ale samochodowe oswietlają wiekszą przestrzeń!)

tu masz film

http://www.youtube.com/watch?v=PX3475RvYgc

Z tego co ja wiem są dwie wersje tych lamp. Moja to tzw 3 waty czyli w zależności od wydajności baterii moc pobierana waha się od 1.8W do 2W. Druga wersja to tzw 1Wat, i jej nie widziałem. Ta na obrazku ma kształt taki sam, ale inny uchwyt. Jeśli sprzedawca zmierzy Ci prąd (moc) i bedzie miała 2 W to warto. jak nie to sam decyduj. Porównywałem ją z lampą ktora miała około 10 W - widać różnice. ale nie tyle w jasności co w powierzchni oświetlanej. Tyle ze człowiek który robi te lampy, powiedział że problemem nie jest dioda, problemem jest zasilanie! Jego zdaniem ze zwykłych paluszków nie da sie wycisnąć takeigo prądu któr umożliwi stabilną prace 10W diody, stąd te śmieszne ogniwa 3.7V w lepszych lampach. Moim zdaniem nie warto płacić 4-6 razy wiecej za lampę która na oko świeci 2 razy lepiej. Zaryzykowałbym stwierdzenie że ta lampa którą ja mam jest najlepszym modelem w kategorii _tanie_ lampki rowerowe. Pozostaje sprawdzić czy to to ma 3 czy też 1W
jak by coÅ› to pytaj.

ToMasz

Data: 2012-01-19 11:05:18
Autor: Fabian
lampka
On 19.01.2012 10:48, ToMasz wrote:
umożliwi stabilną prace 10W diody, stąd te śmieszne ogniwa 3.7V w

Hihi. Też zawsze wprowadzają mnie w dobry humor! :D
BPNSP

Fabian.

Data: 2012-01-19 11:45:35
Autor: rmikke
lampka
Dnia Thu, 19 Jan 2012 10:48:29 +0100, ToMasz naskroba�/a:

[...]

A ile sprzedali?

[...]

W sumie jasny punkt gdzies daleko i slaba poswiata dookola...

Z opisu i doswiadczenia mam jakies wyobrazenie, jak to moze swiecic.
Ale dopiero po Twoim opisie, bo na stronie jest tylko "dlugi i szeroki
zakres swiecenia", co jest zwyczajowym handlowym synonimem slowa "chala"
Nawet nie jest napisane, ze jedna mocna dioda - zgaduj, czowieku.

Lampke na 3XAAA z chinska dioda 1W posiadam, swieci porownywalnie do Cataye 510,
czyli juz na sciezke rowerowa wystarcza (w sensie, cos tam oswietla, a nie tylko
jest widoczna), na jezdnie tez da rade. Dlugo nie poswieci, ale do jazdy po
miescia sie nadaje, szczegolnie jak sie zainwestuje w ladowarke i akumulatorki.

tu masz film

http://www.youtube.com/watch?v=PX3475RvYgc

Jak dla mnie, zniechecajacy, ale moze ja rozbestwiony jestem. :D
Jakies ciemne miejsce by sie przydalo, zeby te szeroka poswiate pokazac.
Jakis filmik z drogi...

[...]

Ale to jest kluczowa sprawa, jesli chce sie cos oswietlac.
Co z stego, ze maszjasny, waski strumien swiatla. Albo go skierujesz blisko
przed kola, zeby widziec, na co wjezdzasz, ale nie bardzo widzisz, gdzie
jedziesz (i to jest to lepsze rozwiazanie), albo dasz ten strumien prosto, znaki
na drodze bedziesz lapac z dwustu metrow (bo odblaskowe) , ale przejedziesz
kota, przywalonego galezia, bo blisko to juz malo co widac (jak ja zrobilem).

[...]

Oczywiscie. I dlatego napisalem, ze bedzie swiecic kiepsko, albo krotko (a
Fabian przytomnie poprawil "albo" na "lub").

Moim zdaniem nie warto płacić 4-6 razy wiecej za lampę która na oko świeci 2 razy lepiej. Zaryzykowałbym stwierdzenie że ta lampa którą ja mam jest najlepszym modelem w kategorii _tanie_ lampki rowerowe.

Moze i jest. Ja uznalem, ze warto zaplacic iosiem razy wiecej za cos, co jednak
oswietla droge, a i do pogadania z kierowcami sie nadaje. Ale oczywiscie wybor
nalezy do kupujacego.

Data: 2012-01-19 13:14:17
Autor: ToMasz
lampka

A ile sprzedali?
100 conajmniej

Jak dla mnie, zniechecajacy, ale moze ja rozbestwiony jestem. :D
Jakies ciemne miejsce by sie przydalo, zeby te szeroka poswiate pokazac.
Jakis filmik z drogi...
film z drogi to ja mogê zrobiæ, ale co kamera zobaczy - niewiem.

Co z stego, ze maszjasny, waski strumien swiatla. Albo go skierujesz blisko
(...)
Moze i jest. Ja uznalem, ze warto zaplacic iosiem razy wiecej za cos, co jednak
oswietla droge, a i do pogadania z kierowcami sie nadaje. Ale oczywiscie wybor
nalezy do kupujacego.

To co napisa³em mia³o byæ recenzj± a nie reklam±. Dla mnie (1500km rocznie) to full wypas. Bije na g³owê lampy które maj± 3 lub wiêcej zwyk³ych doidek. Sêk w tym, ¿e w¶ród nich s± duuuuzo dro¿sze "firmowe" modele.

ToMasz

Data: 2012-01-19 13:18:58
Autor: rmikke
lampka
Dnia Thu, 19 Jan 2012 13:14:17 +0100, ToMasz naskroba�/a:

A ile sprzedali?
100 conajmniej

No, to probka niezla.

[...]

To co napisa�em mia�o by� recenzj� a nie reklam�. Dla mnie (1500km rocznie) to full wypas. Bije na g�ow� lampy kt�re maj� 3 lub wi�cej zwyk�ych doidek.

A, tu sie zgadzam w stu procentach. Lamka z kupa malych diodek, to sobie mozna w
najlepszym wypadku w garazu pod maske poswiecic.

S�k w tym, �e w�r�d nich s� duuuuzo dro�sze "firmowe" modele.

Ale takie firmowe bez cudzyslowu, to juz raczej nie. Na szczescie.