lampka cree - led w lidlu - warto???

Data: 2011-01-24 20:07:49
Autor: Arek Bukalski
lampka cree - led w lidlu - warto???
witam
w lidlu ma być taka lampka http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_16339.htm jak myślicie warte to jest swojej ceny?czy to prawdziwy cree czy taki sam jak na chińskim ebayu za 5$? a może warto za te 59zł?
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-24 20:52:18
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-01-24 20:07, Arek Bukalski pisze:
[...]

Gdybyś chodź wiedział jaka tam jest dioda.
W tej cenie to raczej poszukaj czegoś co ma opisane jakieś parametry.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-01-24 21:10:44
Autor: BoDro
Andrzej W. pisze:

Gdybyś chodź wiedział jaka tam jest dioda.
W tej cenie to raczej poszukaj czegoś co ma opisane jakieś parametry.

a może będzie niespodzianka jak z kaskami - niby marketowy Crivit, a faktycznie markowy Cratoni :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-01-24 21:13:08
Autor: Dominik Mirowski
lampka cree - led w lidlu - warto???
Arek Bukalski wyklepał(a) :

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_16339.htm jak
myślicie warte to jest swojej ceny?czy to prawdziwy cree czy taki sam
jak na chińskim ebayu za 5$? a może warto za te 59zł?

3 markowe baterie i 2 tryby - czyli zasilanie 3xAAA - to chińczyk :).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-01-24 13:37:28
Autor: minus
lampka cree - led w lidlu - warto???
Dominik Mirowski wrote:

3 markowe baterie i 2 tryby - czyli zasilanie 3xAAA - to chinczyk :).

Niby dlaczego? Cree produkuje podespoly, kazdy producent mozna je
wsadzic w co chce. Nie sadze, zeby Lidl oszukiwal, to niemiecka siec,
organizacja konsumenckie w Niemczech sa bardzo mocne i to sie po
prostu nie oplaca. Jak dotad z Lidlem mam doskonale doswiadczenia, ich
softshell jest rewelacyjny i swietnej jakosci. Kask dla dziecka jest
perfekcyjny. Dam szanse tej latarce szczegolnie ze moje mocowanie do
kierownicy powinno pasowac. MOge wam napisac, jak sie sprawuje.

minus

Data: 2011-01-25 13:07:27
Autor: Dominik Mirowski
Uzytkownik "minus" napisal :
[...]

LedLenser to niemiecka marka produkujaco oswietlenie i zawsze wypadajaca super w ichnich testach - a tak naprawde naciagaja parametry jak tylko sie da ;).
--
Dominik Mirowski

http://www.light-test.info

Data: 2011-01-24 22:05:44
Autor: amrac
lampka cree - led w lidlu - warto???
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_16191.htm
Myślałem, że przed dziećmi to chroni guma:D

Data: 2011-01-24 22:14:49
Autor: Arek Bukalski
lampka cree - led w lidlu - warto???

Myślałem, że przed dziećmi to chroni guma:D

raczej gumka :P
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-25 07:52:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Arek Bukalski pisze:

Myślałem, że przed dziećmi to chroni guma:D

raczej gumka :P

Jedni potrzebują gumy, innym wystarczy gumka ;-)

Seco

Data: 2011-01-25 23:18:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Słowa klucze:
soczewki CREE-LED

A gdzie diody?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-26 09:55:29
Autor: Tomasso
lampka cree - led w lidlu - warto???
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał w wiadomości

soczewki CREE-LED

A gdzie diody?

Tu bym się nie doszukiwał próby oszustwa. Lidl ma FATALNYCH tłumaczy.

Vide: "zapieczętowane szwy", "polsterowane siedzienia" itp. kwiatki z krainy nonsensu.

Data: 2011-01-26 09:59:18
Autor: Arek Bukalski
[...]

też mi się tak wydaje że to wina złego tlumaczenia, a co sądzicie o tej latareczce http://allegro.pl/latarka-25w-led-cree-zoom-stroboskop-smycz-i1395414214.html chyba jest taka sama a cena połowe mniejsza
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-26 11:42:05
Autor: kosik
W dniu 2011-01-26 09:59, Arek Bukalski pisze:
[...]

Jest różnica między diodą Cree a diodą "typu Cree" :)

kosik

Data: 2011-01-30 23:10:59
Autor: XWindowsMen
On 24 Sty, 20:07, "Arek Bukalski" <are...@wp.pl> wrote:
[...]

Pochwali się ktoś czy warto kupić?

Data: 2011-01-31 12:12:27
Autor: wojtek_w_pracy
On 31 Sty, 08:10, XWindowsMen <xwindows...@gmail.com> wrote:
> [...]

> warte to jest swojej ceny?czy to prawdziwy cree czy taki sam jak na chińskim

Na rower raczej się nie nada, jest duża, ciężka i nie pasowała do
uchwytów, które posiadam.
Pozdrawiam
Wojtek_n

Data: 2011-01-31 15:49:51
Autor: Arek Bukalski

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości news:046110d2-cfe7-498f-9cd4-7719466c16bdf30g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

no właśnie dzis bylem oglądać i się zastanawiam, dioda jest kwadratowa więc chyba cree, ale sama lampka jest naprawdę duża wydaję mi się że te rowerowe wersje są mniejsze, ale to mi się tylko wydaje bo widziałem je tylko na zdjęciach, ta na zdjęciu też wyglada jak mniejsza a na żywo jest duża i wg. mnie nie bardzo nadajaca się na rower.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-31 17:40:16
Autor: Arbiter
lampka cree - led w lidlu - warto???

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości news:046110d2-cfe7-498f-9cd4-

Pochwali się ktoś czy warto kupić?

nie kupisz juz wyprzdały się w parę /parędziesiat minut, przynajmniej w sklepach w których byłem i nie udało mi sie kupic

Data: 2011-01-31 17:47:55
Autor: kamtzu
Użytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ii6oop$10h8$1newsread1.aster.pl...
nie kupisz juz wyprzdały się w parę /parędziesiat minut, przynajmniej w sklepach w których byłem i nie udało mi sie kupic

Przed chwila widzialem duza ilosc w Lidlu w Gdansku. Sam nie mialem w reku bo akurat sztuke ktora byla rozpakowana ktos inny ogladal ale z daleka nie zrobily na mnie specjalnego wrazenia.

Data: 2011-01-31 22:11:35
Autor: Arek Bukalski
lampka cree - led w lidlu - warto???

nie kupisz juz wyprzdały się w parę /parędziesiat minut, przynajmniej w sklepach w których byłem i nie udało mi sie kupic

u mnie jeszcze są i to po kilkanascie sztuk w 2 sklepach.
ja się skusilem i kupiłem, przyznam że trochę duża jak na rower ale na szosę i miasto pewnie się "nada" :) zresztą mało jeżdzę w nocy, muszę tylko jakiś uchwyt do tego dopasować i w domu też się przyda lub samochodzie.
nie mialem do czynienia z takimi rodzajami lampek ale przyznam że jasność robi wrażenie, szczególnie na 100% trybie. trochę kiepska jest regulacja strumienia światła bo się poprostu wykręca soczewkę, ja lubię jak latarka świeci daleko waskim światłem a żeby tak było trzeba mocno wykręcić soczewkę i wtedy ona już się mocno rusza i przy jeździe rowerem pewnie by się całkiem odkręciła i wypadła dlatego nie będę nic regulować.
ogólnie pozytywne wrażenie na mnie zrobiła. cena chyba też nie jest duża i gwarancja 3 lata.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-02-01 15:25:59
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 31 Jan 2011, Arek Bukalski wrote:

[...]

  Co takiego???
  To jest ten sam gwint którym się latarkę *rozbiera* i nie ma tam ogranicznika?
(potwierdź, bo aż nie wierzę :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-01 18:57:52
Autor: Arek Bukalski
[...]

reguluje się strumień światła tym samym pokrętłem co się odkręca przednią część latarki, po calkowitym wykręceniu widać tę część gdzie jest dioda a w ręku pozostaje obudowa z elementem optycznym, poprostu odkręca się i strumień się zwęża, jest tylko oring na gwincie, zabezpieczenia nie ma. poprostu nie będę regulować strumienia światła i tyle żeby nie zgubić tego elementu.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-02-01 23:47:36
Autor: Arbiter

Użytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii78ib$n58$1news.task.gda.pl...

u mnie jeszcze są i to po kilkanascie sztuk w 2 sklepach.

no to macie fajnie. W Warszawie byłem wczoraj w 3 lidlach i w żadnym nie było. A bylem godz 9:40 i w ciagu dnia.

Data: 2011-02-02 09:23:20
Autor: Alfer_z_pracy
Arbiter napisał:
W Warszawie byłem wczoraj w 3 lidlach i w żadnym nie było. A bylem godz 9:40 i w ciagu dnia.

Żartowniś! W "moim" dokładnie o 8:15 koszyczek z lampkami był już pusty. Pewnie zaraz wysypią się na allegro :-)

A.

Data: 2011-02-02 05:14:56
Autor: wadimd@gmail.burek.com
On 31 Sty, 22:11, "Arek Bukalski" <are...@wp.pl> wrote:

[...]

Kiepsko ją zbadałeś ;-)
Regulacja działa gdy się kręci całą głowicą, a nie "nakrętką" z
soczewką) - złap trochę niżej i pokręć w prawo to się bardzo zwęży
strumień - faktycznie trochę ciężko idzie, ale fajnie działa.

wd

Data: 2011-02-02 19:52:21
Autor: Arek Bukalski
[...]

masz rację kiepsko ją obadałem :P właśnie sprawdziłem i działa bardzo fajnie, w pierwszej kolejności kręciłem tym co się łatwiej kręciło, ale teraz jest już wszystko ok - dzięki :) czyli latareczka jest super z regulacją.
pozdrawiam Arek

PS. jakby ktoś ją jeszcze chciał to mogę ją kupić i podesłać po przelewie na konto.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-02-01 21:49:57
Autor: wojtek_w_pracy
> [...]

> warte to jest swojej ceny?czy to prawdziwy cree czy taki sam jak na chińskim

Moja siostra jednak kupila, choc nie ma zamiaru uzywac jej na rowerze.
Porownalem ja z MacTroniciem Scream - byc moze to tylko moje wrazenie,
ale chyba dioda w tym wynalazku z lidla swieci mocniej (sprawdzalem na
tym samym komplecie baterii - koszyczow na baterie mozna uzywac
zaminnie). Po niedzieli sprawdze, czy da sie tam upchnac 18650,
wyglada na to, ze po wywaleniu/skroceniu sprezynek wewnatrz jest na to
szansa.

Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2011-02-02 07:26:59
Autor: Tomek
W dniu 2011-02-02 06:49, wojtek_w_pracy pisze:
[...]

Dla pełnego obrazu trzebaby porównać prądy. Lidlowa może dawać trochę więcej na diodę - a w końcu to zawsze jest jakiś kompromis ograniczany z jednej strony przez maksymalny dopuszczalny prąd diody a z drugiej pojemnością baterii.

lampka cree - led w lidlu - warto???