Data: 2009-07-09 14:48:15 | |
Autor: Tomasz Tarchala | |
lampka przednia | |
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam, Mocowanie niżej faktycznie sprawdza się lepiej z punktu widzenia oświetleniowego -- kąt padania oświetlenia jest szerzej do kąta widzenia, a poza tym cienie są większe, co pomaga w rozpoznaniu rzeźby terenu. Z punktu widzenia bycia widzianym, jak najwyżej się da - głowa kierowcy przeciętnego SUV-a jest na poziomie 1,70m. Z punktu widzenia prawnego wydaje mi się, że jest jakieś ograniczenie dolne na wysokość lampki, chyba 70 cm. Z punktu widzenia praktycznego i z wszystkie powyższego wynika, że najlepiej zatem mieć dwie :-) //NoOffenc |
|
Data: 2009-07-09 16:27:16 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
lampka przednia | |
"Tomasz Tarchala" <Tomasz_at_Tarchala_dot_com@spam-me-not.com> wrote in message news:ngpb55dm44v4gfe7qapav3jpvu4qr1bilt4ax.com...
Mocowanie niżej faktycznie sprawdza się lepiej z punktu widzenia a najlepiej można je docenić jadąc w gęstej mgle - nawet światło na kierownicy potrafi zrobić wtedy kaszę przed rowerem, o bezużytecznej w takich warunkach czołówce już nie wspominając Z punktu widzenia prawnego wydaje mi się, że jest jakieś ograniczenie bodajże między 35-90cm, ale wiarygodnej wersji rozporządzenia pod ręką nie mam Z punktu widzenia praktycznego i z wszystkie powyższego wynika, że jeśli pominąć aspekt prawny, to najpraktyczniejszym wydaje się być połączenie lampki na widelcu + czołówki pozdr |
|
Data: 2009-07-09 18:49:01 | |
Autor: MichaĹ Stalmach [MardoQ] | |
lampka przednia | |
obywatel *Tomasz Tarchala*, napisaĹ poniĹźsze:
Z punktu widzenia prawnego wydaje mi siÄ, Ĺźe jest jakieĹ ograniczenie PamiÄtam Ĺźe byĹo ograniczenie min 0.4m max 1.2m NiĹźej zamontowana (tak jak w starych rowerach plastikowe lampki na dynamo - nad bĹotnikiem) o wÄ skim kÄ cie Ĺwiecenia pionowo, a szerzej poziomo - myĹlÄ, Ĺźe byĹa by dobrym rozwiÄ zaniem. |