lampka przednia

Data: 2009-07-10 11:23:55
Autor: Jan Cytawa
lampka przednia
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

Gdzie lepiej (pytanie do tych, ktorzy przerabiali oba rozwiazania) umiescic przednia lampke oswietlajaca - przy widelcu czy na kierownicy?
Na szosie/ulicy.
Odnosze wrazenie, ze o ile w przypadku lampki typu 'jesetm widoczny' lepiej miec ja na kierownicy, to jednak lampka oswietlajaca lepiej sprawdza mocowana nizej.

MZ jest prawie na odwrot. Nisko umieszczona lampka daje dlugie cienie.
Osobiscie wole miec ja umieszczona wyzej i na kierownicy to dobre
miejsce.  Ale poniewaz mam  w rowerze turystycznym dynamo zintegrowane z lampa to
sila rzeczy lampa jest umieszczona nisko. Oswietlenie w zwiazku z tym
mam takie sobie ale widocznosc jest zapewniona a poza tym to dosyc
bezpieczne miejsce dla lampy. Jan Cytawa

lampka przednia