lampka przednia - co teraz jest na topie?

Data: 2014-09-10 16:01:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampka przednia - co teraz jest na topie?
Użytkownik "qrt" <m@il.jakis> napisał w wiadomości news:odjzpc8ut5k6.44d7088jo3gb.dlg40tude.net...
Czym sie warto zainteresować?

Mam MS MJ-872 i drugi raz bym jej nie kupił. Owszem jest mocna, ale cała reszta jest mocno taka sobie. Gdyby obecne bocialarki miał aku na kablu to poleciłbym Ci takie rozwiązanie. Moja stara bocia działa tak samo dobrze od kiedy ją mam a to już kilka lat.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2014-09-11 11:36:34
Autor: depros
W dniu 2014-09-10 16:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

Co Ci nie pasuje w MagicShine? Mam taka samą ale pod nazwą NineFighter. Światła dużo. Długość świecenia nie ma co się przyczepić. Jedyne co jest badziewiastego to brak dołączonego daszka który można by zakładać w warunkach miejskich.

Bocialarka może i elegancko świeci ale nie ma pakietu ogniw. Pewnie jak by miałą mieć pakiet ogniw i ładowarkę z MagicShine to kosztowała by z 500 pln.
Napisz co Ci tak bardzo pasuje w Bocialarce.

Data: 2014-09-11 17:15:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "depros" <depros@gmail.com> napisał w wiadomości news:54116d24$0$2366$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Prymitywnie wykończona, świeci losowo, beznadziejna obsługa, podejrzanie szybko rozładowywujący się pakiet ogniw i ultra gówniany uchwyt na kierownicę.

Bocialarka może i elegancko świeci ale nie ma pakietu ogniw. Pewnie jak by miałą mieć pakiet ogniw i ładowarkę z MagicShine to kosztowała by z 500 pln.
Napisz co Ci tak bardzo pasuje w Bocialarce.

W mojej starej i relatywnie słabej Bocialarce tak BARDZO pasuje mi to, że nadal działa bezbłędnie, nie rozsypała się, jest wygodna w obsłudze i ma dużo lepszy chwyt na kierownicę. Myślę, że Bocian byłby w stanie zrobić wersję z pakietem. Co do ceny to z perspektywy czasu uważam, że lepiej jest zapłacić więcej za Bocialarkę niż MS.

Testowałem Rosomaka czyli 1200lm Bocialarkę i do dziś dnia nie mogę się pogodzić z tym, że go nie kupiłem. Nic z czym miałem do czynienia nie świeciło tak jak tamten zestaw.