lampka ¶wieci - problem z poduch±

Data: 2017-12-22 15:19:38
Autor: Endriu
lampka ¶wieci - problem z poduch±

Co zrobić? Jak z tym sobie można samemu poradzić?

Podł±czyć do testera. Prawdopodobnie padł czujnik pod fotelem pasażera. Trzeba odkręcić i wyci±gn±ć fotel pasażera, trochę zdemontować wykładzinę podłogi, dostać się do czujnika, spisać jego numery, i z tymi numerami dopiero nabyć i podmienić (z innymi numerami nie bedzie pasować i dalej bł±d będzie się ¶wiecił). W ETKA nie znajdziesz tego numeru - sprawdzałem.

Endriu

Data: 2017-12-22 16:58:21
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 22 Dec 2017 15:19:38 +0100, Endriu napisał(a):

 Prawdopodobnie padł czujnik pod fotelem pasażera.

Jakiej wielko¶ci fizycznej jest to czujnik?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-22 19:03:18
Autor: Endriu
lampka ¶wieci - problem z poduch±

Jakiej wielko¶ci fizycznej jest to czujnik?

Na razie nie wiem, bo też jeżdżę z błędem :). Ciężko się za to gówno zabrać, bo trzeba trochę auta rozkopać. Ale przed przyszłymi wakacjami muszę zd±żyć.

Endriu

Data: 2017-12-22 19:06:48
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
lampka ¶wieci - problem z poduch±

Powitanko,

Prawdopodobnie padł czujnik pod fotelem pasażera

Albo mu sie kabel urwał.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2017-12-22 20:15:40
Autor: Endriu
lampka ¶wieci - problem z poduch±

Albo mu sie kabel urwał.

Wilgoć podeszła pod dywanikiem na nogi która pojawia się za w wyniku zatkanych kanałów odpływowych (tam gdzie jest akumulator).

Endriu

Data: 2017-12-26 21:04:59
Autor: Pszemol
"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message news:p1j4af$o6e$1usenet.news.interia.pl...
Co zrobić? Jak z tym sobie można samemu poradzić?

Podł±czyć do testera. Prawdopodobnie padł czujnik pod fotelem pasażera.

Sk±d to wnioskujesz bez testera?

[...]

Kurcze, w czerwcu wyjmowałem fotele i wydzierałem + prałem dywan.
Nie pamiętam tam pod dywanem żadnego czujnika... była duża puszka
plastikowa z elektronik± ale to chyba sterownik od automatycznej skrzyni biegów.

lampka ¶wieci - problem z poduch±