lampka tylna na dynamo

Data: 2013-07-05 15:01:56
Autor: Titus Atomicus
lampka tylna na dynamo
Witam,
Poszukuje jakiejs dobrej lampki tylnej, zasilanej dynamo, _montowanej na blotniku_, w dobrej cenie.
Znalazlem to - B&M Seculite plus
http://www.rowerystylowe.pl/p-1383/busch-muller-seculite-plus
Tylko dlaczego to takie drogie?
A moze jest cos ciekawszego?
--
TA

Data: 2013-07-05 15:19:24
Autor: pawlin
lampka tylna na dynamo
W dniu 2013-07-05 15:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
dlatego ze B&M
miales w produktach powiazanych na tej stronie cos tanszego http://www.rowerystylowe.pl/p-1387/axa-basta-go-steady

Data: 2013-07-15 23:36:06
Autor: Titus Atomicus
lampka tylna na dynamo
In article <51D6C7DC.7060009@fromru.com>, pawlin <pawlin@fromru.com> wrote:

> [...]
> Witam,
> Poszukuje jakiejs dobrej lampki tylnej, zasilanej dynamo, _montowanej na

No, ale co zlego ze B&M? Jest to jakas gwarancja jakosci. Ta Basta mniej mi sie podoba. No i kondensator trzyma polowe tego co Seculite.
--
TA

Data: 2013-07-05 19:19:28
Autor: ToMasz
lampka tylna na dynamo
W dniu 05.07.2013 15:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
Dlaczego wykluczasz lampki z jedną, dwoma diodami, 2 bateriami i podtrzymaniem? W wielu rowerach z dynamopiastą, romet kros takie można spotkać. Cena ok 20zł

ToMasz

Data: 2013-07-05 10:32:01
Autor: rmikke
lampka tylna na dynamo
W dniu piątek, 5 lipca 2013 19:19:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 05.07.2013 15:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Poszukuje jakiejs dobrej lampki tylnej, zasilanej dynamo, _montowanej na
> [...]

Dlaczego wykluczasz lampki z jedn�, dwoma diodami, 2 bateriami i podtrzymaniem? W wielu rowerach z dynamopiast�, romet kros takie mo�na spotka�. Cena ok 20z�

Bo ma dynamo, więc nie chce mu sie pitolić z bateriami.
Doskonale go rozumiem.

Data: 2013-07-06 09:07:26
Autor: ToMasz
lampka tylna na dynamo
W dniu 05.07.2013 19:32, rmikke pisze:
[...]

Dlaczego wykluczasz lampki z jednďż˝, dwoma diodami, 2 bateriami i
podtrzymaniem? W wielu rowerach z dynamopiast�, romet kros takie mo�na
spotkaďż˝. Cena ok 20zďż˝

Bo ma dynamo, więc nie chce mu sie pitolić z bateriami.
Doskonale go rozumiem.
więc będzie miał tylną lampę błotnikową na dynamo bez baterii bez podtrzymania. za to za 15-20zł.

Data: 2013-07-06 11:37:05
Autor: ToMasz
lampka tylna na dynamo
W dniu 06.07.2013 09:07, ToMasz pisze:
[...]

podtrzymaniem? W wielu rowerach z dynamopiastďż˝, romet kros takie
mo�na
spotkaďż˝. Cena ok 20zďż˝

Bo ma dynamo, więc nie chce mu sie pitolić z bateriami.
Doskonale go rozumiem.
więc będzie miał tylną lampę błotnikową na dynamo bez baterii bez
podtrzymania. za to za 15-20zł.
korzystając z tego ze właśnie jestem w sklepie rowerowym, informuję:
w środku jest jedna dioda czerwona, trochę elektroniki i pastylka, wyglądająca na akumulator 10mah czy coś nawet mniej. Cena półkowa 15zł. Sądzę że są dostępne w każdym sklepie (nie salonie) rowerowym....

ToMasz

Data: 2013-07-06 21:49:33
Autor: Gotfryd Smolik news
lampka tylna na dynamo
On Sat, 6 Jul 2013, ToMasz wrote:

w środku jest jedna dioda czerwona, trochę elektroniki i pastylka,
wyglądająca na akumulator 10mah czy coś nawet mniej.

  Pastylka... coś takiego może:
http://allegro.pl/kondensator-gold-cap-1-f-5-5v-poziomy-8243-i3367631560.html
http://allegro.pl/kondensator-gold-cap-0-10f-5-5v-8239-i3315517688.html
....?

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-07 12:47:33
Autor: ToMasz
lampka tylna na dynamo
[...]

...?
kształtem podobna. Niestety lampa tak zbudowana że nie mogłem odczytać napisów.
ToMasz

Data: 2013-07-15 23:44:40
Autor: Titus Atomicus
lampka tylna na dynamo
In article <51d7e3af$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <Nieczytam@orange.pl> wrote:

> [...]
w środku jest jedna dioda czerwona, trochę elektroniki i pastylka, wyglądająca na akumulator 10mah czy coś nawet mniej. Cena półkowa 15zł. Sądzę że są dostępne w każdym sklepie (nie salonie) rowerowym....

Cena ok, ale ile trzyma kondensator, i czy lampka jest wystarczajaco jasna/widoczna?
--
TA

Data: 2013-07-16 06:51:59
Autor: skrytkapocztowa
lampka tylna na dynamo

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 23:44:40 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Cena ok, ale ile trzyma kondensator, i czy lampka jest wystarczajaco jasna/widoczna?

Ja mam taką:
http://www.roweroteka.pl/Lampa_rowerowa_tylna_Basta_Ray_Steady-1889.html
Dość jasna, kondensator po pełnym ładowaniu trzyma kilka minut.

Data: 2013-07-16 16:38:03
Autor: Titus Atomicus
lampka tylna na dynamo
In article <32622c27-ef20-4546-884b-0d57de64b111@googlegroups.com>,
 skrytkapocztowa@gmail.com wrote:

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 23:44:40 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> In article <51d7e3af$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>,

[...]
http://www.roweroteka.pl/Lampa_rowerowa_tylna_Basta_Ray_Steady-1889.html
Dość jasna, kondensator po pełnym ładowaniu trzyma kilka minut.
OK, ale mi chodzilo o cos montowanego na blotniku.
Obecnie, od kilku lat uzywam mocowanej na bagazniku B&M TopLite Plus, za niewiele wyzsza cene. Polecam. Tyle, ze to mocowanie mi nie pasuje.
Po prostu jak jak jade na wycieczke z namiotem, to zamocowany na bagazniku namiot i plecak zaslaniaja lampke.
--
TA

Data: 2013-07-16 08:16:32
Autor: rmikke
lampka tylna na dynamo
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 16:38:03 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Po prostu jak jak jade na wycieczke z namiotem, to zamocowany na bagazniku namiot i plecak zaslaniaja lampke.

W sensie, że coś Ci zwisa za bagażnikiem?

Data: 2013-07-16 22:00:39
Autor: Titus Atomicus
lampka tylna na dynamo
In article <dd4d26fe-bf85-46cc-8750-0f0c96cfdc4d@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

W sensie, że coś Ci zwisa za bagażnikiem?

Mhm, plecak podreczny, ktory jedzie na samej gorze.
--
TA

Data: 2013-07-15 23:37:58
Autor: Titus Atomicus
lampka tylna na dynamo
In article <51d7c09d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Doskonale go rozumiem.
więc będzie miał tylną lampę błotnikową na dynamo bez baterii bez podtrzymania. za to za 15-20zł.

Ale ja CHCE  z podtrzymaniem. Uzywanie lampki na dynamo bez podtrzymania calkiem bez sesnu jest.
--
TA

lampka tylna na dynamo