Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   lampki

lampki

Data: 2009-11-19 19:50:54
Autor: jacek duma
lampki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Przede wszystkim najlepszą stroną na której znajdziesz dane dotyczące lampek jest producent. Producent również w przeciwieństwie do sklepów, typu cyklotur, unibike, rowery-stylowe, opisuje swoje lampki oznaczeniami. Nie można się pomylić.

i tak: LUMOTEC IQ Cyo
http://www.bumm.de/docu/175q-e.htm

ma na dole tabelkę, gdzie jest rozpisane jakie opcje ma lampka i do jakiego dynama pasuje.
Podsyłałem na grupę zdjęcia z mojej lampki włącznie z opakowaniem. Otwórz sobie te zdjęcia i zobacz. Pisze na opakowaniu "for hub dynamo" w kilku językach.

Niestety na niusy nie da się skopiować HTML-a, więc tabelkę ze zgodnością danego modelu musisz zobaczyć sobie na stronie producenta.

Ja finalnie tak zrobiłem. Znalazłem oznaczenie seryjne lampki która mnie interesuje i o takie oznaczenie pytałem sprzedającego.
To uchroniło mnie przed pomyłką i rozczarowaniem.

Witam,
<http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_LAMPA+PRZEDNIA+LUMOTEC+CYO+IQ+PLUS+BUSC
H++MULLER__P_53139178-53010001__PZTA_8__PD_53010807.html>
1. Czy to rzeczywiscie dziala _tylko_ z pradnica tradycyjna? Dlaczego?
A z pradnica w piascie to juz nie?

podejrzewam że będzie jednak zwykłe dynamo a butelkowe pewnie ma inną charakterystykę. Trzeba pogrzebać po necie i poszukać.
Zresztą zrobiłem to za Ciebie - pierwszy wpis w google.

http://pilom.com/BicycleElectronics/HubDynamo.htm

Nie będę przeklejał tekstu.

I czy ona ma zintegrowany odblask?

Zerknij na stronę producenta, w tabelkę.

2. I ta lampka:
<http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_LAMPA+PRZEDNIA+DLUMOTEC+OVAL+BUSCH++MUL
LER__P_53020313-53010001__PZTA_8__PD_53010807.html>
W opisie czytam, ze oswietla droge juz przy 3km/h
Czy to znaczy ze ta poprzednia lampka przy tak malej szybkosci nie dziala?
Bo to wlasnie predkosc przy pchaniu rowera pod gorke.
I czy ona rzeczywiscie taka ciemna?


Zobacz na stronie producenta, danego modelu, jest napisane od jakiej prędkości "miga" - mój Fly jak się prowadzi rower to miga jak zwykła ledówka. wolne toczenie się już na rowerze to płynne świecenie.


Fly, rzecz jasna, bylby optymalny, ale dlaczego jest taki brzydki?

de gustibus non est disputandum



Pozdawiam
TA



jd

Data: 2009-11-22 01:08:14
Autor: Titus Atomicus
lampki
In article <he44mk$kmc$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

[ciach mnostwo info i linkow]
OK
Przeczytalem.

Tylko, ze...
Co do tego - dlaczego niektore z tych Lumotekow Cyo nie nadaja sie pod piastodynama - to sa wciaz spekulacje. Czy powodem jest tylko brak wylacznika w komplecie, czy tez rzeczywiscie inna charakterystyka pradu?
To wie tylko producent.
 No chyba ze ktos kupil i przetestowal (ja omal co nie zamowilem, ale w ostatniej chwili, po przeczytaniu tego wszystkiego sie zawahalem)

W kazdym razie wszystko wskazuje na to, ze Fly rzeczywiscie jest najlepszym kandydatem biorac pod uwage cene/mozliwosci. Tylko ten wyglad...
:-(
No i sam reflektor dosc delikatnie wyglada.

TA

Data: 2009-11-22 20:56:26
Autor: Faja
lampki
Dnia Sun, 22 Nov 2009 01:08:14 +0100,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

In article <he44mk$kmc$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:


No chyba ze ktos kupil i przetestowal (ja omal co nie zamowilem, ale w ostatniej chwili, po przeczytaniu tego wszystkiego sie zawahalem)

W kazdym razie wszystko wskazuje na to, ze Fly rzeczywiscie jest najlepszym kandydatem biorac pod uwage cene/mozliwosci. Tylko ten wyglad...
:-(
No i sam reflektor dosc delikatnie wyglada.

  Ja się pomyliłem i kupiłem tego halogenowego, jest bardzo lekka i
reflektor jest ruchomy w pionie, ma odblask pod reflektorem  Dlamnie
kształt nowoczesny i ładny.

   Po zdrĂłwka   Wiesiek.


--
       Faja  (Wiesiek)

         GG: 3645067

Data: 2009-11-24 01:22:38
Autor: jacek duma
lampki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <he44mk$kmc$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

[ciach mnostwo info i linkow]
OK
Przeczytalem.

Tylko, ze...
Co do tego - dlaczego niektore z tych Lumotekow Cyo nie nadaja sie pod piastodynama - to sa wciaz spekulacje. Czy powodem jest tylko brak wylacznika w komplecie, czy tez rzeczywiscie inna charakterystyka pradu?
To wie tylko producent.

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwość prądu (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)

 No chyba ze ktos kupil i przetestowal (ja omal co nie zamowilem, ale w ostatniej chwili, po przeczytaniu tego wszystkiego sie zawahalem)

W kazdym razie wszystko wskazuje na to, ze Fly rzeczywiscie jest najlepszym kandydatem biorac pod uwage cene/mozliwosci. Tylko ten wyglad...
:-(

gustibus (mnie się podoba)

No i sam reflektor dosc delikatnie wyglada.

solidny.
jd

Data: 2009-11-24 04:02:04
Autor: Titus Atomicus
lampki
In article <4B0B274E.9070803@spam.pl>, jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> In article <he44mk$kmc$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
>  jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:
> > [ciach mnostwo info i linkow]
> OK
> Przeczytalem.
> > Tylko, ze...
> Co do tego - dlaczego niektore z tych Lumotekow Cyo nie nadaja sie pod > piastodynama - to sa wciaz spekulacje. Czy powodem jest tylko brak > wylacznika w komplecie, czy tez rzeczywiscie inna charakterystyka pradu?
> To wie tylko producent.

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwość prądu (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)

Ale glowy nie dasz, ze producent jednak tego nie uwzglednil (nie ma lampek uniwersalnych?), a powodem nie jest na przyklad brak wylacznika.


>  No chyba ze ktos kupil i przetestowal (ja omal co nie zamowilem, ale w > ostatniej chwili, po przeczytaniu tego wszystkiego sie zawahalem)
> > W kazdym razie wszystko wskazuje na to, ze Fly rzeczywiscie jest > najlepszym kandydatem biorac pod uwage cene/mozliwosci. > Tylko ten wyglad...
> :-(

gustibus (mnie się podoba)

E, jakas taka kanciasta. Mi podobaja sie wszytskie pozostale B+M. A to wyglada jak latarka na plaska baterie...

> No i sam reflektor dosc delikatnie wyglada.

solidny.

Ok. Mialem na mysli ze w przeciwienstwie do innych B+M 'szklo' reflektora wystaje na zewnatrz.

Reasumujac:
Zdecydowanie wiecej plusow niz minusow. Tylko ten wyglad...

Przekonales mnie. Zamowilem w Cykloturze (w komplecie z ta tylna, ktora tez polecales).
Dzieki.

Pozdrav
TA

Data: 2009-11-24 20:04:31
Autor: jacek duma
lampki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <4B0B274E.9070803@spam.pl>, jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <he44mk$kmc$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

[ciach mnostwo info i linkow]
OK
Przeczytalem.

Tylko, ze...
Co do tego - dlaczego niektore z tych Lumotekow Cyo nie nadaja sie pod piastodynama - to sa wciaz spekulacje. Czy powodem jest tylko brak wylacznika w komplecie, czy tez rzeczywiscie inna charakterystyka pradu?
To wie tylko producent.
NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwość prądu (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)

Ale glowy nie dasz, ze producent jednak tego nie uwzglednil (nie ma lampek uniwersalnych?), a powodem nie jest na przyklad brak wylacznika.

wątpię żeby rozgraniczeniem produktu jest wyłącznik. Tutaj w tych modelach akurat jest prosta logika - dynamopiasta pracuje non stop, musi być wyłącznik, butelkowe wyłączasz dynamem.

jd

Data: 2009-11-24 22:00:18
Autor: Wojtek Paszkowski
lampki

"jacek duma" <dumaj@spam.pl> wrote in message news:4B0B274E.9070803spam.pl...

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwość prądu (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)

tylko jak to przekłada się na praktykę? Używam Fly IQ N z dynamem butelkowym (B&M Dynotec 6) i nie zauważam jakichś specjalnych różnic vs. użytkowanie z dynamopiastą. Może miernik by jakieś niewielkie różnice wykazał...

pozdr

Data: 2009-11-25 00:49:30
Autor: Faja
lampki
Dnia Tue, 24 Nov 2009 22:00:18 +0100, "Wojtek Paszkowski"
<wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):


"jacek duma" <dumaj@spam.pl> wrote in message news:4B0B274E.9070803spam.pl...

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwo¶ć pr±du (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)

tylko jak to przekłada się na praktykę? Używam Fly IQ N z dynamem butelkowym (B&M Dynotec 6) i nie zauważam jakich¶ specjalnych różnic vs. użytkowanie z dynamopiast±. Może miernik by jakie¶ niewielkie różnice wykazał...

        BO  B+M produkują dynama butelkowe i w tym cała tajemnica.
;-0     Jak miałem dynamo za 12 zł. to czym szybciej jechałem to
lampka jaśniej świeciła a przy dynamie B+M świeci tak samo przy każdej
szybkości.

                Po zdrĂłwka   Wiesiek.

--
       Faja  (Wiesiek)

         GG: 3645067

Data: 2009-11-25 07:37:53
Autor: MichałG
lampki
Faja pisze:
Dnia Tue, 24 Nov 2009 22:00:18 +0100, "Wojtek Paszkowski"
<wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):

"jacek duma" <dumaj@spam.pl> wrote in message news:4B0B274E.9070803spam.pl...

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwo?ć pr?du (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)
tylko jak to przekłada się na praktykę? Używam Fly IQ N z dynamem butelkowym (B&M Dynotec 6) i nie zauważam jakich? specjalnych różnic vs. użytkowanie z dynamopiast?. Może miernik by jakie? niewielkie różnice wykazał...

        BO  B+M produkują dynama butelkowe i w tym cała tajemnica.
;-0     Jak miałem dynamo za 12 zł. to czym szybciej jechałem to
lampka jaśniej świeciła a przy dynamie B+M świeci tak samo przy każdej
szybkości.

Axa-Basta też. Do tego kilkakrotnie tańsze od B&M. Pewnie trwałość nie ta, ale nawet to jezdzi mi juz 3lata po 20-40 km tygodniowo- od kwietnia do połowy pazdziernika.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-11-25 08:20:46
Autor: MichałG
lampki
MichałG pisze:
Faja pisze:
Dnia Tue, 24 Nov 2009 22:00:18 +0100, "Wojtek Paszkowski"
<wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):

"jacek duma" <dumaj@spam.pl> wrote in message news:4B0B274E.9070803spam.pl...

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwo?ć pr?du (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)
tylko jak to przekłada się na praktykę? Używam Fly IQ N z dynamem butelkowym (B&M Dynotec 6) i nie zauważam jakich? specjalnych różnic vs. użytkowanie z dynamopiast?. Może miernik by jakie? niewielkie różnice wykazał...

        BO  B+M produkują dynama butelkowe i w tym cała tajemnica.
;-0     Jak miałem dynamo za 12 zł. to czym szybciej jechałem to
lampka jaśniej świeciła a przy dynamie B+M świeci tak samo przy każdej
szybkości.

Axa-Basta też. Do tego kilkakrotnie tańsze od B&M. Pewnie trwałość nie ta, ale nawet to jezdzi mi juz 3lata po 20-40 km tygodniowo- od kwietnia do połowy pazdziernika.

tzn jeździ właczone.... ;) :)

Pozdr
Michał

Data: 2009-11-25 19:54:27
Autor: jacek duma
lampki
Faja pisze:

        BO  B+M produkujÄ? dynama butelkowe i w tym caĹ?a tajemnica.
;-0     Jak miaĹ?em dynamo za 12 zĹ?. to czym szybciej jechaĹ?em to
lampka jaĹ?niej Ĺ?wieciĹ?a a przy dynamie B+M Ĺ?wieci tak samo przy kaĹźdej
szybkoĹ?ci.

Ta sama lampka ?
jd

Data: 2009-11-25 22:27:16
Autor: Faja
lampki
Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:54:27 +0100, jacek duma <dumaj@spam.pl>
napisał(a):

Faja pisze:

        BO  B+M produkujÄ? dynama butelkowe i w tym caÄš?a tajemnica.
;-0     Jak miaÄš?em dynamo za 12 zÄš?. to czym szybciej jechaÄš?em to
lampka jaĚ?niej Ě?wieciĚ?a a przy dynamie B+M Ě?wieci tak samo przy kaĚĽdej
szybkoÄš?ci.

Ta sama lampka ?

    Nie tylko ten sam typ ĹźarĂłwki obie halogenowe.

             Po  zdrĂłwka    Wiesiek.


--
       Faja  (Wiesiek)

         GG: 3645067

Data: 2009-11-27 21:11:01
Autor: jacek duma
lampki
Faja pisze:
Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:54:27 +0100, jacek duma <dumaj@spam.pl>
napisaĹ?(a):

Faja pisze:

        BO  B+M produkujĂ?? dynama butelkowe i w tym caÄš?a tajemnica.
;-0     Jak miaÄš?em dynamo za 12 zÄš?. to czym szybciej jechaÄš?em to
lampka jaĚ?niej Ě?wieciĚ?a a przy dynamie B+M Ě?wieci tak samo przy kaĚĽdej
szybkoÄš?ci.

Ta sama lampka ?

    Nie tylko ten sam typ ĹźarĂłwki obie halogenowe.

No to tu jest pies pogrzebany - lampka halogenowa a LED-owa to dwie różne bajki.
Jeśli jest to zwykła lampka bez elektroniki to bez różnicy jakie dynamo.
Widać to ewidentnie po katalogu BUMM-a.
jd

Data: 2009-11-25 20:52:49
Autor: Wojtek Paszkowski
lampki
"Faja" <faja@aster.pl> wrote in message news:j6mog5l5m8kq7fqpgnpjlc94lfiprvmnqq4ax.com...

Jak miałem dynamo za 12 zł. to czym szybciej jechałem to
lampka jaśniej świeciła a przy dynamie B+M świeci tak samo przy każdej
szybkości.

bo dynamo B&M (przynajmniej Dymotec 6) ma ogranicznik napięcia. Co ma tę wadę, że lampki wielodiodowej się nim raczej nie popędzi.

Rozumiem, że piszesz o lampce żarówkowej, bez zabezpieczenia? Bo diodowa tak czy inaczej powyżej tych 15 czy 20 kmh jaśniej już nie zaświeci.

pozdr

Data: 2009-11-25 22:51:35
Autor: Faja
lampki
Dnia Wed, 25 Nov 2009 20:52:49 +0100, "Wojtek Paszkowski"
<wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):

"Faja" <faja@aster.pl> wrote in message news:j6mog5l5m8kq7fqpgnpjlc94lfiprvmnqq4ax.com...

Jak miałem dynamo za 12 zł. to czym szybciej jechałem to
lampka jaśniej świeciła a przy dynamie B+M świeci tak samo przy każdej
szybkości.

bo dynamo B&M (przynajmniej Dymotec 6) ma ogranicznik napięcia. Co ma tę wadę, że lampki wielodiodowej się nim raczej nie popędzi.

Rozumiem, że piszesz o lampce żarówkowej, bez zabezpieczenia? Bo diodowa tak czy inaczej powyżej tych 15 czy 20 kmh jaśniej już nie zaświeci.

     Tak  ĹźarĂłwka halogenowa. Dynamo Axa-Basta tak samo a teraz mam tą
LAMPA PRZEDNIA LUMOTEC FLY PLUS ma żarówkę halogenową.

         Po zdrĂłwka  Wiesiek.


--
       Faja  (Wiesiek)

         GG: 3645067

Data: 2009-11-25 19:53:34
Autor: jacek duma
lampki
Wojtek Paszkowski pisze:

"jacek duma" <dumaj@spam.pl> wrote in message news:4B0B274E.9070803spam.pl...

NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy -- > inna częstotliwość prądu (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy nawet dla mostka graetza)

tylko jak to przekłada się na praktykę? Używam Fly IQ N z dynamem butelkowym (B&M Dynotec 6) i nie zauważam jakichś specjalnych różnic vs. użytkowanie z dynamopiastą. Może miernik by jakieś niewielkie różnice wykazał...

Nie mam takiego zestawu, żeby móc potestować.
Pytanie pozostanie retoryczne. Wypadało by się spotkać i zweryfikować, podpiąć jedno i drugie do różnych źrodeł.
jd

Data: 2009-12-03 02:25:53
Autor: Titus Atomicus
lampki
In article <hejv3m$k07$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

Wojtek Paszkowski pisze:
> > "jacek duma" <dumaj@spam.pl> wrote in message > news:4B0B274E.9070803spam.pl...
> >> NIe prawda. żadne spekulacie, podane byo, inne obroty podczas pracy >> -- > inna częstotliwość prądu (to ma znaczenie dla przetowrnicy czy >> nawet dla mostka graetza)
> > tylko jak to przekłada się na praktykę? Używam Fly IQ N z dynamem > butelkowym (B&M Dynotec 6) i nie zauważam jakichś specjalnych różnic vs. > użytkowanie z dynamopiastą. Może miernik by jakieś niewielkie różnice > wykazał...

Nie mam takiego zestawu, żeby móc potestować.
Pytanie pozostanie retoryczne. Wypadało by się spotkać i zweryfikować, podpiąć jedno i drugie do różnych źrodeł.

Mhm.
Bo ja im wiecej przegladam te katalogi, tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze roznica w lampkach 'pod dynamopiste' i 'pod dynamo butelkowe' polega tylko na istnieniu/braku wylacznika, wszelkie tutejsze spekulacje nt przemyslnosci inzynierow B+W, ktorzy w roznych lampkach stosuja rozne wyspecjalizowane uklady elektroniczne pozstaja spekulacjami i nie maja potwierdzenia w faktach.
Zwroccie uwage, ze tylne lampki B+W nie maja w specyfikacji nic na temat bottle/hub dynamos.

TA

TA

Data: 2009-12-04 18:56:25
Autor: jacek duma
lampki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Mhm.
Bo ja im wiecej przegladam te katalogi, tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze roznica w lampkach 'pod dynamopiste' i 'pod dynamo butelkowe' polega tylko na istnieniu/braku wylacznika, wszelkie tutejsze spekulacje nt przemyslnosci inzynierow B+W, ktorzy w roznych lampkach stosuja rozne wyspecjalizowane uklady elektroniczne pozstaja spekulacjami i nie maja potwierdzenia w faktach.
Zwroccie uwage, ze tylne lampki B+W nie maja w specyfikacji nic na temat bottle/hub dynamos.

I tak i nie :-)
Tylna ze względu na mały pobór mocy i potrzebnego napięcia do zasilania nie ma przetwornicy a zwykły ;prostownik. Diody shotkyy'ego starczą pod "każdą" częstotliwość.

Moze być tak jak i Ty piszesz że to tylko o ten wyłącznik nieszczęsny chodzi.

jd

Data: 2009-12-04 22:36:17
Autor: Titus Atomicus
lampki
In article <hfbikq$1mc$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Mhm.
> Bo ja im wiecej przegladam te katalogi, tym bardziej utwierdzam sie w > przekonaniu, ze roznica w lampkach 'pod dynamopiste' i 'pod dynamo > butelkowe' polega tylko na istnieniu/braku wylacznika, wszelkie tutejsze > spekulacje nt przemyslnosci inzynierow B+W, ktorzy w roznych lampkach > stosuja rozne wyspecjalizowane uklady elektroniczne pozstaja > spekulacjami i nie maja potwierdzenia w faktach.
> Zwroccie uwage, ze tylne lampki B+W nie maja w specyfikacji nic na temat > bottle/hub dynamos.

I tak i nie :-)
Tylna ze względu na mały pobór mocy i potrzebnego napięcia do zasilania nie ma przetwornicy a zwykły ;prostownik. Diody shotkyy'ego starczą pod "każdą" częstotliwość.

Moze być tak jak i Ty piszesz że to tylko o ten wyłącznik nieszczęsny chodzi.

Faktem jest ze stalem sie szczesliwym posiadaczem tego kompleciku.
Fly nie jest wcale za jasny - dobrze ze nie kupilem Ovala, bo na pewno okazalby sie za ciemny. Z kolei Cyo z odblaskiem jest niewiele jasniejszy od Flya.
Cyo bez odblasku chyba faktycznie swieci lepiej, ale nie mam miejsca w trekkingu (lowrider, sakwy + sakwa na kierownicy) na osobny odblask.
TA

Data: 2009-12-04 22:20:11
Autor: Ryszard Mikke
lampki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
In article <hfbikq$1mc$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

> Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> > > Mhm.
> > Bo ja im wiecej przegladam te katalogi, tym bardziej utwierdzam sie w > > przekonaniu, ze roznica w lampkach 'pod dynamopiste' i 'pod dynamo > > butelkowe' polega tylko na istnieniu/braku wylacznika, wszelkie tutejsze > > spekulacje nt przemyslnosci inzynierow B+W, ktorzy w roznych lampkach > > stosuja rozne wyspecjalizowane uklady elektroniczne pozstaja > > spekulacjami i nie maja potwierdzenia w faktach.
> > Zwroccie uwage, ze tylne lampki B+W nie maja w specyfikacji nic na temat > > bottle/hub dynamos.
> > I tak i nie :-)
> Tylna ze względu na mały pobór mocy i potrzebnego napięcia do zasilania > nie ma przetwornicy a zwykły ;prostownik. Diody shotkyy'ego starczą pod > "każdą" częstotliwość.
> > Moze być tak jak i Ty piszesz że to tylko o ten wyłącznik nieszczęsny > chodzi.
> Faktem jest ze stalem sie szczesliwym posiadaczem tego kompleciku.
Fly nie jest wcale za jasny - dobrze ze nie kupilem Ovala, bo na pewno okazalby sie za ciemny. Z kolei Cyo z odblaskiem jest niewiele jasniejszy od Flya.
Cyo bez odblasku chyba faktycznie swieci lepiej, ale nie mam miejsca w trekkingu (lowrider, sakwy + sakwa na kierownicy) na osobny odblask.

Ale to Cyo to się dzieli na "z odblaskiem" i "bez odblasku"?

Bo ja prawdę mówiąc nie bardzo skapowałem na stronach BUMM, wiem, że są dwie wersje o różnej jasności i nie bardzo rozumiem, czemu...

A Oval faktycznie świeci tak sobie, żona ma.

rmikke

--


Data: 2009-12-05 00:32:27
Autor: Titus Atomicus
lampki
In article <hfc1ur$8ns$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Ale to Cyo to się dzieli na "z odblaskiem" i "bez odblasku"?

A, owszem. Te jasniejsze wersje bez odblasku nazywane sa tez 'sport'.

Bo ja prawdę mówiąc nie bardzo skapowałem na stronach BUMM, wiem, że są dwie wersje o różnej jasności i nie bardzo rozumiem, czemu...

No wlasnie dlatego. Ten odblask to mniej wiecej cos takiego jak w modelu Retro.

TA

Data: 2009-12-05 21:21:34
Autor: jacek duma
lampki
Ryszard Mikke pisze:
Faktem jest ze stalem sie szczesliwym posiadaczem tego kompleciku.
Fly nie jest wcale za jasny - dobrze ze nie kupilem Ovala, bo na pewno okazalby sie za ciemny. Z kolei Cyo z odblaskiem jest niewiele jasniejszy od Flya.
Cyo bez odblasku chyba faktycznie swieci lepiej, ale nie mam miejsca w trekkingu (lowrider, sakwy + sakwa na kierownicy) na osobny odblask.

Ale to Cyo to się dzieli na "z odblaskiem" i "bez odblasku"?

Bo ja prawdę mówiąc nie bardzo skapowałem na stronach BUMM, wiem, że są dwie wersje o różnej jasności i nie bardzo rozumiem, czemu...

A Oval faktycznie świeci tak sobie, żona ma.


Widziałem kogoś z Ovalem na mieście. w Przypadku oświetlonej przestrzeni lampami, nie robi różnicy, zadaniem tej lampki jest świecić przed koło i raczej tylko pokazywać "jestem" :-). Do tego celu, wyśmienicie. Natomiast pazury pokazuje Fly np w totalnie ciemnym parku, bez ani jednej lampy na dużej przestrzeni gdzie nawet nie ma poświaty od ulic, czy wysokich budynków. W Krakowie testowałem w Parku lotników, rewelka :-) można gnać.
jd

lampki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona