[info] lampki Magicshine

Data: 2011-10-04 20:22:37
Autor: Dominik Mirowski
[info] lampki Magicshine
Miałem totalny zajazd w pracy i zapomniałem napisać... Lampki są dostępne w sprzedaży :
http://poltronic.com.pl/go/_info/?id=68128

Dodałem ich fotki porównawcze do galerii :
http://goo.gl/nFFv2

872 która jest obecnie sprzedawana (z węższą optyką) jest opisana jako MJ0872 rev 2.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-04 19:19:29
Autor: piecia aka dracorp
[info] lampki Magicshine
Dnia Tue, 04 Oct 2011 20:22:37 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

[...]

O dzięki wielkie Wielki. Co ciekawe tańsze niż na DX. I po co ja kartę kredytową zamawiałem :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 21:38:21
Autor: Dominik Mirowski
[info] lampki Magicshine
piecia aka dracorp wyklepał(a) :

872 która jest obecnie sprzedawana (z węższą optyką) jest opisana
jako MJ0872 rev 2.
O dzięki wielkie Wielki. Co ciekawe tańsze niż na DX. I po co ja kartę
kredytową zamawiałem :)

To kwestia kursu dolara po którym były zamawiane - jeśli dojdzie do skutku następna dostawa to będę musiał podciągnąć te 10%. Ale ceny mają nie przekroczyć tych z DX - takie jest założenie.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-04 21:59:36
Autor: Dżejm
[info] lampki Magicshine
[...]

Poszaleliście ;). Ja mam storka a to coś widzę daje czadu jeszcze bardziej :).

Data: 2011-10-04 22:31:45
Autor: Dominik Mirowski
[info] lampki Magicshine
Dżejm wyklepał(a) :

Poszaleliście ;). Ja mam storka a to coś widzę daje czadu jeszcze
bardziej :).

To teraz juz wiesz dlaczego ostatnio pojawiło się sporo używanych MJ808, MJ808E, Bocia 4.0, itp do kupienia w bardzo atrakcyjnych cenach ;).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-05 09:34:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
[info] lampki Magicshine

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:j6fqgc$94q$1opal.futuro.pl...
Dżejm wyklepał(a) :

[...]

Czy "wąska" optyka to jest tak jak w storku 25*? Nie zdażyłem wtedy kupić storka, teraz nie ma i nie wiadomo czy będzi, a jak widzę tę lampkę to nie powiem, że mi sie japa nie cieszy :D

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-05 01:57:19
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
On 5 Paź, 09:34, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Czy "wąska" optyka to jest tak jak w storku 25*? Nie zdążyłem wtedy kupić
storka, teraz nie ma i nie wiadomo czy będzi, a jak widzę tą lampkę to nie
powiem, że mi się japa nie cieszy :D

Coś w tym zakresie - tylko tu jest więcej miejsca na optykę, więc masz
i flood i odpowiedni zasięg - pierwsza wersja miała jakieś 30*+
realnie i zasięg kończył się na 25m teraz w rev. 2 dociąga te 35-40
skutecznego zasięgu.
--
Dominik

Data: 2011-10-05 10:59:30
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampki Magicshine

Użytkownik "Dominik Mirowski" <dominik.wro@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ff915e9-32ac-4b1e-95bd-b26db1f7ec30k34g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hmmm, czas zajrzeć do skarbonki :>

Data: 2011-10-05 06:16:50
Autor: Ryszard Mikke
[info] lampki Magicshine
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
[...]

A te ceny, to z akumulatorkami sa?
A jak nie, to czy ktores z oferty pasuja?
Bo jakos z opisow na stronie nie wynika...

--
rmikke

Data: 2011-10-05 01:51:41
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
On 5 Paź, 08:16, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
A te ceny, to z akumulatorkami sa?
A jak nie, to czy ktores z oferty pasuja?
Bo jakos z opisow na stronie nie wynika...

Wszystkie lampki są kompletne z akumulatorami i ładowarkami - właśnie
uzupełniłem opis ;-).

Dominik

Data: 2011-10-05 09:46:24
Autor: Ryszard Mikke
lampki Magicshine
Dominik Mirowski <dominik.wro@gmail.com> napisał(a):
On 5 Pa=BC, 08:16, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> A te ceny, to z akumulatorkami sa?
> A jak nie, to czy ktores z oferty pasuja?
> Bo jakos z opisow na stronie nie wynika...

Wszystkie lampki s=B1 kompletne z akumulatorami i =B3adowarkami - w=B3a=B6n=
ie
uzupe=B3ni=B3em opis ;-).

To albo Tobie cos nie bangla, albo mi - nie widze w ogole opisu...
(Firefox 6.0.2)

--
rmikke

Data: 2011-10-05 11:56:24
Autor: geos
lampki Magicshine
Ryszard Mikke wrote:
To albo Tobie cos nie bangla, albo mi - nie widze w ogole opisu...
(Firefox 6.0.2)

ja również (opera).

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-10-05 04:14:06
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
Już się zaktualizowało :)

Data: 2011-10-05 12:09:47
Autor: Ryszard Mikke
lampki Magicshine
Dominik Mirowski <dominik.wro@gmail.com> napisał(a):
Ju=BF si=EA zaktualizowa=B3o :)

Zaiste.

To teraz jeszcze napisz nam w tajemnicy, czemu ta 868 jest taka droga, skoro
jest slabsza od 872?

--
rmikke

Data: 2011-10-05 06:55:05
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
On 5 Paź, 14:09, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

To teraz jeszcze napisz nam w tajemnicy, czemu ta 868 jest taka droga, skoro
jest slabsza od 872?

Pakiet 5,6Ah na ogniwkach samsunga zamiast 4,4Ah china made, pokrowiec
z neoprenu z szerokim paskiem,
Szybka z powłoka AF, kolorowe o-ringi, obudowa zywcem sciagnieta z
nightridera, latwo dostępny przycisk na gorze lampki...
Pokrowiec transportowy na to wszystko w komplecie...

Generalnie jak otwierasz opakowanie to wiesz za co zaplaciles :).

Dominik

Data: 2011-10-05 21:29:08
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampki Magicshine
Użytkownik "Dominik Mirowski" <dominik.wro@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9328f7d-

[...]

=====

Czy tańsza jest lepsza od tej, która wypluwa więcej światła? Trochę dziwna polityka żeby mocniejsza wersja była biedniejsza ;)

Data: 2011-10-05 22:48:16
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
kamil/Endurorider.pl wyklepał(a) :

Generalnie jak otwierasz opakowanie to wiesz za co zaplaciles :).
Czy tańsza jest lepsza od tej, która wypluwa więcej światła? Trochę
dziwna polityka żeby mocniejsza wersja była biedniejsza ;)

Kwestia gustu i bardziej problematycznego wykonania - 868 ma bardziej wycudowaną obudowę i lepsze zasilanie - jak się nie będzie sprzedawać to ją wytne z oferty i ogranicze się do 872 + 858.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-05 14:43:45
Autor: Wilk
lampki Magicshine
On 5 Paź, 22:48, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:

Kwestia gustu i bardziej problematycznego wykonania - 868 ma bardziej
wycudowan obudow i lepsze zasilanie - jak si nie b dzie sprzedawa to j
wytne z oferty i ogranicze si do 872 + 858.

Kamilowi nie o to chodziło. Z reguły najmocniejsza lampka w ofercie ma
również najlepsze dodatki i jest najdroższa. A tutaj dziwne jest, że
najmocniejsza lampka ma właśnie gorsze dodatki od tej słabszej (mimo,
że to właśnie w niej mocniejsze zasilanie najbardziej by się
przydało).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl.

Data: 2011-10-06 06:54:55
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampki Magicshine
Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:j6ih1l$c0k$1opal.futuro.pl...
[...]

Generalnie to chodziło mi głównie o zasób mocy czyli lepsze źródło do mocniejszej wersji według mnie a nie odwrotnie :)

Data: 2011-10-06 08:16:45
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
[...]

Widzisz tu jest problem między wyborem "na oko" a wyborem "technicznym" - gdyby leżały obok siebie i miałbyś do wyboru na podstawie tego co widzisz w sklepie, to 868 da mocniejsze punktowo światło i będzie lepiej wyglądała :).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-06 09:29:03
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampki Magicshine
Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:j6jh5j$jrk$1opal.futuro.pl...
[...]

Jako, że ja się na tym nie znam ;] to kieruję się zweryfikowaną mocą lampki a po doświadczeniu ze storkiem bardzo, ale to bardzo, spodobały mi się 3 diody zamiast jednej.

Całe moje marudzenie sprowadza się do tego, że oczekiwałbym najmocniejszego ogniwa wraz z najmocniejszą lampką. Dla mnie wygląd w zakresie estetyki jest totalnie nie ważny - byleby dany produkt działał w terenie, był zgodny z opisem i odporny na deszcz, mżawkę etc.

872 naprawdę przykuła moją uwagę i generalnie to nie ma się do czego przyczepić :) Jest nad czym myśleć :]

Data: 2011-10-06 08:09:16
Autor: Ryszard Mikke
lampki Magicshine
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
> [...]

Całe moje marudzenie sprowadza się do tego, że oczekiwałbym najmocniejszego ogniwa wraz z najmocniejszą lampką. Dla mnie wygląd w zakresie estetyki jest totalnie nie ważny - byleby dany produkt działał w terenie, był zgodny z opisem i odporny na deszcz, mżawkę etc.

To wyglada, jakby projektantowi przyswiecala (nomen omen) idea czegos na
szose, co by dlugo swiecilo. Na BBTour - jak znalazl ;)

--
rmikke

Data: 2011-10-06 10:28:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampki Magicshine
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j6jnnc$hlt$1inews.gazeta.pl...

To wyglada, jakby projektantowi przyswiecala (nomen omen) idea czegos na
szose, co by dlugo swiecilo. Na BBTour - jak znalazl ;)

Bardzo możliwe. Terenowa jazda daje w kość dużo bardziej niż asfalt :)

Data: 2011-10-06 06:13:17
Autor: Ryszard Mikke
lampki Magicshine
On 5 Pa=BC, 14:09, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
oro
> jest slabsza od 872?

Pakiet 5,6Ah na ogniwkach samsunga zamiast 4,4Ah china made, pokrowiec
Szybka z pow=B3oka AF, kolorowe o-ringi, obudowa zywcem sciagnieta z
nightridera, latwo dost=EApny przycisk na gorze lampki...
Pokrowiec transportowy na to wszystko w komplecie...

Dziwne troche, jak dla mnie, jest pakowanie tego wszystkiego dolampki znacznie
blizszej parametrami do 858 i sprzedawanie tego drozej, niz znacznie
mocniejsza 872. No, ale rozumiem, ze to nie Twoj pomysl i nie masz na to
wiekszego wplywu.

Dodatkowo, na zdjeciach wyglada to tak, jakby 858 i 872 mialy solidne metalowe
obudowy, a 868 to jakies takie plastikowe. Moim skromnym, jak nie podkreslisz
tych wszystkich bajerow w opisie, to 868 ma marne szanse na sprzedanie sie ;) .

--
rmikke

Data: 2011-10-06 08:22:58
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
Ryszard Mikke wyklepał(a) :

[...]

868 na w pełni aluminiowe body - pierwsza część jest powlekana elektrolitycznie i wykończona na połysk, a tylna na matowo. Na żywo ta lampka naprawdę prezentuje się lepiej od 872... Ale decyduje rynek - tak, ze właśnie muszę domówić 872, bo właśnie zostały ostatnie sztuki - dostawa ok 2,5 tygodnia. :/.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-06 06:47:17
Autor: Ryszard Mikke
lampki Magicshine
> [...]

868 na w pełni aluminiowe body - pierwsza część jest powlekana elektrolitycznie i wykończona na połysk, a tylna na matowo. Na żywo ta lampka naprawdę prezentuje się lepiej od 872...

Moze w sklepie tak jest. Na zdjeciu wyglada plastikowo, a potencjalny klient
wyrabia sobie opinie po pierwszym wrazeniu. W tej sytuacji warto pewnie
podkreslic te wszystkie zalety w opisie i jeszcze palnac, ze skupiony strumien
swiatla szczegolnie dobrze sprawdza sie na szosie ;)

--
rmikke

Data: 2011-10-07 02:27:42
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
On 6 Paź, 08:47, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
podkreslic te wszystkie zalety w opisie i jeszcze palnac, ze skupiony strumien
swiatla szczegolnie dobrze sprawdza sie na szosie ;)

Dobra MJ-872 się skonczyly, a 868 zostaly 4 sztuki to zdecydowalem się
troche zamieszac w w mozliwosciach wyboru - obnizylem cene 868 do
435zl - czyli tyle samo co 872 :).
http://poltronic.com.pl/go/_info/?id=68130

hahaha

Dominik

Data: 2011-10-07 11:54:54
Autor: kamil/Endurorider.pl
lampki Magicshine

Użytkownik "Dominik Mirowski" <dominik.wro@gmail.com> napisał w wiadomości news:6fbde77c-

Dobra MJ-872 się skonczyly, a 868 zostaly 4 sztuki to zdecydowalem się
troche zamieszac w w mozliwosciach wyboru - obnizylem cene 868 do
435zl - czyli tyle samo co 872 :).
http://poltronic.com.pl/go/_info/?id=68130
===

A może by tak 872 plus lepsze ogniwa? :>

Data: 2011-10-07 03:11:40
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
On 7 Paź, 11:54, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Dobra MJ-872 si skonczyly, a 868 zostaly 4 sztuki to zdecydowalem si
troche zamieszac w w mozliwosciach wyboru - obnizylem cene 868 do
435zl - czyli tyle samo co 872 :).http://poltronic.com.pl/go/_info/?id=68130
A moze by tak 872 plus lepsze ogniwa? :>

Nie w tej samej cenie - ale bede rozmawial z producentem nad taka
opcja.

Dominik

Data: 2011-10-05 08:23:00
Autor: Wojciech Waga
[info] lampki Magicshine
W dniu 04.10.2011 20:22, Dominik Mirowski pisze:
[...]

Cześć,

a mógłbyś napisać co w tej porównywarce jest najbardziej zbliżone do
latarki na SSC P7 (MTE z DX).

pozdr.
w.

Data: 2011-10-06 13:17:53
Autor: piecia aka dracorp
[info] lampki Magicshine
Dnia Tue, 04 Oct 2011 20:22:37 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

Dominik jedno pytanie, bo widzę że ta 858 jest na tyle mała że akumulator się zmieści pod mostkiem lub gdzieś blisko kierownicy.

Na stronie jest napisane, że ładowarka daje prąd 1.8A. Nie doszukałem się jaka jest ładowarka od MJ-808 ale czy tą ładowarką będzie można ładować podwójne akumulatory 18650 z MJ-858?

Szkoda że nie ma w ofercie zapasowego czteropaka 18650 to bym też od razu dokupił.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-06 06:41:04
Autor: Dominik Mirowski
lampki Magicshine
On 6 Paź, 15:17, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

Na stronie jest napisane, że ładowarka daje prąd 1.8A. Nie doszukałem się
jaka jest ładowarka od MJ-808 ale czy tą ładowarką będzie można ładować
podwójne akumulatory 18650 z MJ-858?

Tak - standardowe ladowarki dodawane do 808 mialy od 0,5 do 1,3A :).
--
Dominik

Data: 2011-10-10 00:27:37
Autor: mmateusz
[info] lampki Magicshine
Miałem totalny zajazd w pracy i zapomniałem napisać... Lampki są dostępne w sprzedaży :
http://poltronic.com.pl/go/_info/?id=68128

mam pytanie:
dlaczego nie sprowadzacie lampki serii 808?
jakis zamysl marketingowy?
czy jest np. zbyt awaryjna, zeby wziasc na siebie kwestie reklamacyjne?
~260zl za 700lumenow to cenowo i pod wzgledem ilosci swiatla wartosc pomiedzy
858 a 868.

a swoja droga to ta lampka za ~170zl to wycinacie konkurencje na allegro.
--
mk

Data: 2011-10-10 22:25:13
Autor: Dominik Mirowski
[info] lampki Magicshine
Użytkownik wyklepał(a) :

dlaczego nie sprowadzacie lampki serii 808?
jakis zamysl marketingowy?

Moja decyzja, wybrałem te lampki które warto było sprowadzać moim zdaniem 858 + 872, z eksperymentem w postaci 868. Mam wielu znajomych, którzy sprzedali swoje 808 i kupili 872 :).

czy jest np. zbyt awaryjna, zeby wziasc na siebie kwestie
reklamacyjne? ~260zl za 700lumenow to cenowo i pod wzgledem ilosci
swiatla wartosc pomiedzy 858 a 868.

W okresie rękojmi przy intensywnym użytkowaniu 808 na SSC P7 a nawet trochę lepszy Cree XM-L ma szansę paść ze względu na budowę lampki - pusta przestrzeń zaraz pod starem.

a swoja droga to ta lampka za ~170zl to wycinacie konkurencje na
allegro.

Z MJ-858 raczej nie uda się zejść niżej z ceną, choć bym chciał.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

[info] lampki Magicshine