[info] lampki Magicshine

Data: 2011-10-10 00:27:37
Autor: mmateusz
[info] lampki Magicshine
Miałem totalny zajazd w pracy i zapomniałem napisać... Lampki są dostępne w sprzedaży :
http://poltronic.com.pl/go/_info/?id=68128

mam pytanie:
dlaczego nie sprowadzacie lampki serii 808?
jakis zamysl marketingowy?
czy jest np. zbyt awaryjna, zeby wziasc na siebie kwestie reklamacyjne?
~260zl za 700lumenow to cenowo i pod wzgledem ilosci swiatla wartosc pomiedzy
858 a 868.

a swoja droga to ta lampka za ~170zl to wycinacie konkurencje na allegro.
--
mk

Data: 2011-10-10 22:25:13
Autor: Dominik Mirowski
[info] lampki Magicshine
Użytkownik wyklepał(a) :

dlaczego nie sprowadzacie lampki serii 808?
jakis zamysl marketingowy?

Moja decyzja, wybrałem te lampki które warto było sprowadzać moim zdaniem 858 + 872, z eksperymentem w postaci 868. Mam wielu znajomych, którzy sprzedali swoje 808 i kupili 872 :).

czy jest np. zbyt awaryjna, zeby wziasc na siebie kwestie
reklamacyjne? ~260zl za 700lumenow to cenowo i pod wzgledem ilosci
swiatla wartosc pomiedzy 858 a 868.

W okresie rękojmi przy intensywnym użytkowaniu 808 na SSC P7 a nawet trochę lepszy Cree XM-L ma szansę paść ze względu na budowę lampki - pusta przestrzeń zaraz pod starem.

a swoja droga to ta lampka za ~170zl to wycinacie konkurencje na
allegro.

Z MJ-858 raczej nie uda się zejść niżej z ceną, choć bym chciał.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

[info] lampki Magicshine