lampki Raven -- informacja

Data: 2010-07-25 21:30:10
Autor: raviz
lampki Raven -- informacja
WItaj,
Fanie, ze zamiesciles info o postepie w produkcji. Planowalem zakup, ale ostatecznie postanowilem wstrzymac sie z zakupem do przejrzenia pierwszych testow. Szkoda, ze na biezaco nie informowales klientow, z tego co w watkach powyzej mozna przezytac niektorzy klienci zglosili sprawe na policje. Ekefkt moze byc taki jak w tym artykule:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,8029878,Do_sadu_za_33_zl___niebezpieczny_biznes_w_internecie.html
Zycze Ci jednak samozaparcia w dokonczeniu tego projektu i wielu zadowolonych klientow w przyszlosci :]
Jesli uda Ci sie uporac z elektronika i odbudujesz dobre handlowe imie wezme pod uwage zakup Twojej lampki, przypuszczam ze wiele innych osob postapi podobnie.
Pozdrawiam.......Rafal

Data: 2010-07-25 21:38:57
Autor: mariuszmo
lampki Raven -- informacja
[...]

Właśnie o ile problemy przy produkcji to normalna sprawa to nie one a brak informacji spowodowały utratę zaufania i nerwowe reakcje bo w oczach zamawiających nie wyglądało to dobrze
Sam produkt mam testowałem, istnieje i działa to mogę powiedzieć w 100%

Ja w sumie jestem zadowolony z faktu, że moją sprawę udało się załatwić z wycofaniem zgłoszenia ale są osoby, które już mogły to zrobić

Data: 2010-07-25 21:43:06
Autor: kml
lampki Raven -- informacja

Użytkownik "mariuszmo" <test@spam.pl> napisał w wiadomości news:4c4c92d7$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

Ja w sumie jestem zadowolony z faktu, że moją sprawę udało się załatwić z wycofaniem zgłoszenia ale są osoby, które już mogły to zrobić

Fajnie, że jesteś zadowolony ale pozwól abyśmy przemyśleli tę sprawę bez Twoich komentarzy pod każdym postem dotyczącym Ravena ok.

kml
http://www.endurorider.com.pl Beskidy na rowerze.

Data: 2010-07-25 21:52:42
Autor: mariuszmo
lampki Raven -- informacja

Fajnie, że jesteś zadowolony ale pozwól abyśmy przemyśleli tę sprawę bez
Twoich komentarzy pod każdym postem dotyczącym Ravena ok.

u mnie leje jak głupie to na rower nie pójdę
ale ok cisza w eterze........... pozwalam ci myśleć........................................

lampki Raven -- informacja