lampki Raven -- informacja

Data: 2010-07-27 22:55:52
Autor: blacker
lampki Raven -- informacja
Użytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisał:

Jednocześnie do czasu uporania się z problemami z elektroniką i obsługą zamówień nowe zamówienia na lampy nie są przyjmowane. Formularz na stronie www zostanie zablokowany.

Sklep ciągle działa...

blacker

Data: 2010-07-28 00:18:28
Autor: czarny_kruk
lampki Raven -- informacja
blacker pisze:
[...]

Wylaczony jest? Dodalem takze informacje, ze nowa partia we wrzesniu.

Data: 2010-07-28 10:32:14
Autor: Alfer_z_pracy
lampki Raven -- informacja
czarny_kruk napisał:
Wylaczony jest? Dodalem takze informacje, ze nowa partia we wrzesniu.

Czy jesteś w stanie odpowiedzieć na moje mejle, jakie wysłałem do Ciebie po 12 czerwca? Czy jednak się już nie uda?

A.

Data: 2010-07-28 13:16:22
Autor: czarny_kruk
lampki Raven -- informacja
Alfer_z_pracy pisze:
czarny_kruk napisał:
Wylaczony jest? Dodalem takze informacje, ze nowa partia we wrzesniu.

Czy jesteś w stanie odpowiedzieć na moje mejle, jakie wysłałem do Ciebie po 12 czerwca? Czy jednak się już nie uda?

Juz odpowiadam, przepraszam.

ps. kurier byl u Ciebie wczoraj z lampa i nikogo nie zastal, powinien zostawic awizo i ponowic dzis probe. na prv podesle numer przesylki.

lampki Raven -- informacja