lampki bateryjne

Data: 2009-11-22 15:55:46
Autor: Hektor
lampki bateryjne
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał

Czy ktos uzywa/l moze w lampkach bateryjnych ladowalnych akumulatorkow
zamiast zwyklych baterii? Z jakim efektem?

Będę strzelał: efekt jest taki, że lampka działa.
Tak naprawdę to o co Ci chodzi? Przecież większość współczesnych urządzeń szeroko pojętej elektroniki konsumenckiej może być zasilana szerokim spektrum ogniw, z akumulatorami i litówkami włącznie.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-11-23 01:16:12
Autor: Titus Atomicus
lampki bateryjne
In article <hebk1s$l9t$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> wrote:

> [...]

> zamiast zwyklych baterii? Z jakim efektem?

Będę strzelał: efekt jest taki, że lampka działa.

Zgadles.

Tak naprawdę to o co Ci chodzi?

Nie o to.
Pytanie: jak dziala?
Przesledz watek.
Akumulatory maja nieco inna charakterystyke niz zwykle baterie.

TA

Data: 2009-11-22 23:06:20
Autor: Korban
lampki bateryjne
On 23 Lis, 01:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <hebk1s$l9...@nemesis.news.neostrada.pl>,

 "Hektor" <zpk...@wp.pl> wrote:
> [...]

Pytanie: jak dziala?
Przesledz watek.
Akumulatory maja nieco inna charakterystyke niz zwykle baterie.

Jak pisali przedpiścy, dobrze działa. W moim przypadku zanim
akumulatory całkiem padną, dają informację w postaci wyraźnego spadku
jasności, ładuję częściej niż raz do roku, bo przednia ledówa jest
dosyć mocna. Z tyłu stosuję baterie, bo tylna lampka i tak jest mniej
prądożerna.

Mirek

Data: 2009-11-23 18:47:32
Autor: Hektor
lampki bateryjne
[...]

Jak pisałem swojego posta, to nie było tu jeszcze żadnego wątku Panie Odkrywco, raptem kilka postów. Co można odpowiedzieć marudzie, która pyta "jakim efektem" skończy się włożenie do współczesnej lampki normalnych akumulatorów? Po prostu będzie świecić. Chcesz się czegoś konkretnego dowiedzieć, to zadaj konkretne pytanie.
To, że akumulatory "maja nieco inna charakterystyke niz zwykle baterie" to już wiesz, ale jak się uchowałeś nie korzystając dotąd z akumulatorów w latarce?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-11-23 19:11:17
Autor: kml
lampki bateryjne

Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomości news:heei0a$sk6$1atlantis.news.neostrada.pl...

To, że akumulatory "maja nieco inna charakterystyke niz zwykle baterie" to już wiesz, ale jak się uchowałeś nie korzystając dotąd z akumulatorów w latarce?

No dokładnie tak! Nie wiem czego on sie spodziewa po założeniu aku w miejsce baterii - że ta lampka wybuchnie i mu dupsko urwie?

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-23 22:35:57
Autor: Titus Atomicus
lampki bateryjne
In article <heei0a$sk6$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> wrote:

> [...]

To, że akumulatory "maja nieco inna charakterystyke niz zwykle baterie" to już wiesz, ale jak się uchowałeś nie korzystając dotąd z akumulatorów w latarce?

Wiecej czytaj. Staraj sie to robic ze zrozumieniem. Mniej pisz. Bo belkoczesz wyjatkowo niemerytorycznie.

Kolejny do wora.
Razem z tym nastepnym, kol. kmlem, ktory inteligentnie zauwaza ze cos jest nie tak dopiero jak go cos w glowe pierdyknie.

TA

Data: 2009-11-23 23:08:57
Autor: Hektor
lampki bateryjne
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał

Wiecej czytaj. Staraj sie to robic ze zrozumieniem. Mniej pisz.
Bo belkoczesz wyjatkowo niemerytorycznie.

Wysil się na odrobinę oryginalności. Powtarzasz oklepane slogany.

Kolejny do wora.

Ło matko! Co to będzie!?

Data: 2009-11-26 04:34:08
Autor: Titus Atomicus
lampki bateryjne
In article <Titus_Atomicus-30B2DF.01161223112009@news.onet.pl>,

Akumulatory maja nieco inna charakterystyke niz zwykle baterie.

Zapomnialem dopisac cos oczywistego, ale niech zostanie dla potomnych:

...."poczawszy od tego, ze maja napiecie nieco nizsze niz odpowiadajace im baterie 'jednorazowe'".

TA

lampki bateryjne