lampki dla wiesniaka

Data: 2011-07-30 12:10:11
Autor: Pawel
lampki dla wiesniaka
W dniu 2011-07-30 02:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Aha, predkosc poruszania sie - max. 10-12km/h - czesciej mniej.
Z zalozenia nie po nocach, ale czasem sie zdarza nieplanowany pozniejszy
powrot po zmroku.

Powrot po zmroku oczywiscie wezykiem, jak to na wiosce? ;))

Data: 2011-07-31 20:04:43
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <4e33d882@news.home.net.pl>, Pawel <zx040040@gmail.com> wrote:

> [...]
> powrot po zmroku.

Powrot po zmroku oczywiscie wezykiem, jak to na wiosce? ;))

A co to ma do rzeczy?

TA

Data: 2011-08-09 12:35:55
Autor: Ryszard Mikke
lampki dla wiesniaka
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

A co to ma do rzeczy?

Do powrotu wezykiem sa specjalne lampki, utrzymujace kierunek swiecenia za
pomoca zyroskopu. Ustawiasz lampke, ruszasz - i mozesz jechac wezykiem,a
lampka swieci caly czas prosto. Tyle, ze wezyk nie moze byc bardziej
zamaszysty, niz 45 stopni w kazda strone i na zakretach trzeba procedure
powtarzac - stajesz, ustawiasz, ruszasz...

--
rmikke

Data: 2011-08-09 15:58:57
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <j1r9ja$38r$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <4e33d882@news.home.net.pl>, Pawel <zx040040@gmail.com> > wrote:

> [...]
zamaszysty, niz 45 stopni w kazda strone i na zakretach trzeba procedure
powtarzac - stajesz, ustawiasz, ruszasz...

E, zapetliles sie. Po co komu lamka ktora nie swieci w linii jazdy?

TA

Data: 2011-08-09 14:15:44
Autor: Ryszard Mikke
lampki dla wiesniaka
> [...]

> powtarzac - stajesz, ustawiasz, ruszasz...
> E, zapetliles sie. Po co komu lamka ktora nie swieci w linii jazdy?

No jak to po co?

Ulatwia utrzymanie kierunku przeciez. Czlowiek, wracajacy wezykiem odruchowo
wrecz kieruje sie tam, gdzie lampka swieci. Sprawdzono eksperymentalnie, ze z
taka lampka znacznie mniej sie "halsuje".

--
rmikke

Data: 2011-08-09 16:35:38
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <j1rfeg$oee$1@inews.gazeta.pl>,

> [...]

wrecz kieruje sie tam, gdzie lampka swieci. Sprawdzono eksperymentalnie, ze z
taka lampka znacznie mniej sie "halsuje".

Masz taka lampke?
E, niewazne.
Na razie zamowilem to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1731499833

TA

Data: 2011-08-09 16:36:09
Autor: Ryszard Mikke
lampki dla wiesniaka
> [...]

> wrecz kieruje sie tam, gdzie lampka swieci. Sprawdzono eksperymentalnie, ze z
> taka lampka znacznie mniej sie "halsuje".

Moim skromnym, nalezalo sie po prostu wybrac na pobliski bazar.
Przynajmniej w mojej okolicy (Rondo Wiatraczna i Plac Szembeka)
bez problemu trafi sie zestaw co najmniej rownie dobry i, biorac
pod uwage koszty przesylki, w podobnej cenie. A pomacac mozna,
a nawet wlaczyc i zobaczyc jak swieci.

Zupelnie oof topic - miesiac temu na Wiatracznej widzialem lampke na jednej diodzie, 25W. Na paluszka AAA.

--
rmikke

--

lampki dla wiesniaka