lampki dla wiesniaka

Data: 2011-07-30 15:29:32
Autor: ToMasz
lampki dla wiesniaka

Nieco drozsza:
<http://allegro.pl/latarka-zoom-240lm-tiross-x-re-q5-led-cree-rower-i1741
067525.html>
12 wat!
12W / 3.6V =3.3A
3.3 AMPERA?!

Przyjmijmy takie nierealne założenie,
1: ze w tej latarce jest naprawdę dioda 12W (co oczywiście stawia na głowie oświetlenie naszych mieszkań, bo taka dioda jest w stanie spokojnie oświetlić pokój 20m2)
2: istnieją baterie ( do kupienia w kiosku ruchu) "dadzą" 3.3A, ale nie przez chwile  tylko przez 90% pojemności i nie spadnie im napięcie do 50% znamionowego

Takie R3 mają około 1000mAh, wiec
1Ah/3.3A = 0.3h=20 minut. Tyle będziesz miał świecenia na maksa, w teorii, w praktyce 1/3 tego.

Zastanów sie 3 razy, zanim coś kupisz na portalu aukcyjnym, gdzie wprowadzanie w błąd jest normą.

ToMasz

Data: 2011-07-30 15:46:03
Autor: Andrzej W.
lampki dla wiesniaka
W dniu 2011-07-30 15:29, ToMasz pisze:

[...]

Błąd, to czyste oszustwo a nie błąd.

Raz dioda jest produkcji Luxeon raz Cree, raz 100% to 12W, raz to
3x1,2Vx0.08A czyli 3W.
Użyta dioda to typowa dioda Cree 1W (max. 3W).
Latarka nie ma jakiegokolwiek realnego chłodzenia co widać na jej
zdjęciu od przodu. Z tego względu tryb 100% wykończy diodę bardzo szybko.

Jeśli już masz te 10$ i trochę czasu zamów sobie coś na dealextreme.
http://www.dealextreme.com

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-08-01 01:25:18
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <j111vn$3dk$1@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

Jeśli już masz te 10$ i trochę czasu zamów sobie coś na dealextreme.
http://www.dealextreme.com

Tez niczego ladnego nie ma.

TA

Data: 2011-08-01 03:30:34
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <Titus_Atomicus-072EA7.01251801082011@newsfeed.onet.pl>,

In article <j111vn$3dk$1@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

> Jeśli już masz te 10$ i trochę czasu zamów sobie coś na dealextreme.
> http://www.dealextreme.com

Tez niczego ladnego nie ma.

A ceny w segmencie najnizszym mniej wiecej takie same, a nawet nieco wyzsze niz na allegro:

Przyklad:

http://www.dealextreme.com/p/enjoy-you-ride-5-led-bike-lamp-and-tail-ligh
ts-2-piece-set-7671

http://allegro.pl/zestaw-power-beam-oswietlenie-rowerowe-10-led-i17314998
33.html

TA

Data: 2011-07-31 21:19:38
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <j110vm$d68$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> Nieco drozsza:
> [...]

[...]
Zastanów sie 3 razy, zanim coś kupisz na portalu aukcyjnym, gdzie wprowadzanie w błąd jest normą.

Ale ja sie wlasnie zastanawiam.
A co sadzisz o tych pozostalych linkach?

TA

Data: 2011-07-31 23:04:41
Autor: Jingiel
lampki dla wiesniaka

A co sadzisz o tych pozostalych linkach?
Dla wieśniaka polecam taką: http://allegro.pl/lampa-naftowa-z-lustrem-nr-1-i1736209080.html

Jingiel

Data: 2011-08-01 05:51:16
Autor: Coaster
lampki dla wiesniaka
Jingiel wrote:

[...]
Dla wieśniaka polecam taką: http://allegro.pl/lampa-naftowa-z-lustrem-nr-1-i1736209080.html

Ale podaj wiecej informacji - jak dlugo jej uzywasz i dlaczego akurat taka wybrales?

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2011-07-31 23:14:34
Autor: ToMasz
lampki dla wiesniaka
wrote:

[...]

"sądzę" to złe słowo. z praktyki, z moze 50ciu modeli, lepiej swiecą te które mają jedną diodę od tych wielo diodowych (czyli odradzam ten najtańszy model) Boje sie ze żaden ze sprzedawców nie pisze prawdy. dlaczego? na giełdzie sprzedawca monitorów nigdy niema programu do testowania monitora, zawsze ma kolorową tapete windowsa. Sprzedawca chińskich lamp niema miernika? JAja jakieś czy co?
Lampka 3W tiger, jest podobna do takiej jednej którą widziałęm i miała ok 1W. tu masz filmik z troszkę droższej , prawie 2 waty(chyba)
  http://www.youtube.com/watch?v=PX3475RvYgc
natomiast wmiarę dobra lampka to aim 16:
http://allegro.pl/lampka-przod-aim-ultraslim-3-diody-tanio-71g-i1725519774.html
Tyle ze ceny tej i tych wcześniejszych  - katasttroofa. chyba sam zacznę wystawiać na allegor. takiego Aima mogę Ci wysłać za 35+przesyłka, a tigera (Bez napisu) za mniej niz 30. Takei ceny są na śląsku. JAk sie wstrzymasz do jutra, postaram się pstryknąć fotkę paru lampek.
ToMasz

PS parę mało profesjonalnych testów lamp masz na
http://zpamietnikamechanika.cba.pl/

Data: 2011-08-01 01:41:52
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <j14gjm$j7d$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

natomiast wmiarę dobra lampka to aim 16:
http://allegro.pl/lampka-przod-aim-ultraslim-3-diody-tanio-71g-i1725519774.htm
No tak, ale ona mi sie jakos nie podoba.
Jakos lepiej mi wygladaly te aluminiowe latarki z uchwytem rowerowym.

[...]

Nie, dziekuje.
Jak pisalem na poczatku - ten rower jezdzi z nieduza predkoscia, po drogach w 99% niepublicznych, wiec na parametrach mi tak bardzo nie zalezy jak na niskiej cenie, i ladnym wygladzie. Moge doplacic nieco za solidniejszy uchwyt (tylko skad wiadomo ktory solidny)

A przy okazji: prosze jaka okazja - http://allegro.pl/show_item.php?item=1735691350
ze tez batmani zaluja na oswietlenie...

TA

Data: 2011-08-01 12:43:47
Autor: ToMasz
lampki dla wiesniaka
wrote:

[...]

że co? 14zł za lampę z wysyłką? z tego zero podatku, i 70% przesyłki to lewy dochód

Data: 2011-08-01 12:51:26
Autor: Titus Atomicus
lampki dla wiesniaka
In article <j1600v$ell$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> A przy okazji: prosze jaka okazja -
> http://allegro.pl/show_item.php?item=1735691350
że co? 14zł za lampę z wysyłką? z tego zero podatku, i 70% przesyłki to lewy dochód

Ano fakt.
Wlasnie dostalem maila od sprzedawcy, ze odbior wlasny nie wchodzi w gre.

TA

lampki dla wiesniaka