lampki rowerowe na magnesy

Data: 2020-07-01 07:57:10
Autor: ToMasz
lampki rowerowe na magnesy
witam
chciałbym wyposażyć mój rower w oświetlenie które będzie działać bez baterii, ale będzie miało niską masę, wiec prądnica odpada. ale wpadły mi w oko tanie lampki które działają dzięki rotacji mangesów na kołach:
https://tinyurl.com/yd52yd6o
czy ma ktoś takie lampki i może podzielić się uwagami jak to działa?
ToMasz

Data: 2020-07-01 12:47:40
Autor: z
lampki rowerowe na magnesy
W dehatlonie kiedyś takie cudo kosztowało chyba z 200 zł.
Potrzebowałem do składaka ale sobie odpuściłem.
Założyłem lampkę z przodu i jedną diodę po kablu do tylnego światła.
Dzięki temu jednym przyciskiem się uruchamia całe oświetlenie ;-) i wymienia tylko jedne baterie.

Dzięki za link ale chyba poczekam aż stanieje do 50 zł ;-)

Data: 2020-07-02 19:40:29
Autor: ToMasz
lampki rowerowe na magnesy
W dniu 01.07.2020 o 12:47, z pisze:
W dehatlonie kiedyś takie cudo kosztowało chyba z 200 zł.
raczej nie. te lepsze generują prąd w obręczy aluminiowej, te z lidla wymagają magnesów.
Dzięki za link ale chyba poczekam aż stanieje do 50 zł ;-)
W Bytomiu w lombardzie są po 40zł, więc się zastanawiam. pomacałem je, pomachałem moim magnesem, bez efektów. W moim przypadku montaż na osi odpada, wiec też ich raczej nie kupię, bo musiałbym od razu przerabiać.

ToMasz

lampki rowerowe na magnesy